Trening dla kobiet: Ćwiczenie na biodra

Nadesłany przez: Hades dnia 4.11.2007, 23:20:00 Ocena: 0.00 (0 głosów) Oceń artykuł 13569 odsłon Kładziemy się na plecach, kolana mamy zgięte, a stopy stawiamy płasko na ziemi. Teraz obydwa kolana razem zniżamy delikatnie w jedną stronę tyle ile jest to możliwe bez używania siły. Utrzymujemy tę pozycję od 10 do 30 sekund i powracamy do pierwotnej pozycji.

Biodra ćwiczenie ze zdjęciem

(Tego ćwiczenia nie może wykonywać osoba która miała poważniejsze problemy z biodrem.) Kładziemy się na plecach, kolana mamy zgięte, a stopy stawiamy płasko na ziemi. Teraz obydwa kolana razem zniżamy delikatnie w jedną stronę tyle ile jest to możliwe bez używania siły. Utrzymujemy tę pozycję od 10 do 30 sekund i powracamy do pierwotnej pozycji. Powtarzamy to samo na przeciwległą stronę. Całe ćwiczenie powtarzamy od 3 do 5 razy.

Skrócony opis

1. Ćwiczenia nie może wykonywać osoba mająca problemy z biodrem.
2. Kładziemy się na posadzce, kolana zgięte.
3. Trzymając kolana razem zniżyć nogi na jedną stronę.
4. Trzymać pozycję.
5. Powracamy do pierwotnej pozycji.
6. Wykonać to samo na drugą stronę.