Trening dla kobiet: Ćwiczenia na mięśnie grzbietu ze zdjęciami

Nadesłany przez: Hades dnia 1.01.2009, 13:00:00 Ocena: 7.00 (1 głos) Oceń artykuł 6123 odsłon Robiąc wdech unieś tułów tak by zachować biodra i barki w linii prostej, równolegle do podłoża. Utrzymuj łokcie na zewnątrz. Wróć do pozycji wyjściowej robiąc wydech.

Ćwiczenie na mięśnie grzbietu 1:



1. Klęknij na kolanach, usiądź na piętach i oprzyj dłonie na karku, wciągnij brzuch, patrz w dół.



2. Robiąc wdech unieś tułów tak by zachować biodra i barki w linii prostej, równolegle do podłoża. Utrzymuj łokcie na zewnątrz.
Wróć do pozycji wyjściowej robiąc wydech.




Osoby początkujące: wykonaj 8 - 10 powtórzeń w trzech seriach.

Osoby zaawansowane: wykonaj 12 powtórzeń w trzech seriach.

Pamiętaj o zachowaniu 1 minuty przerwy między seriami.

Ćwiczenie na mięśnie grzbietu 2:



1. Klęknij na kolanach, usiądź na piętach i oprzyj dłonie na karku, wciągnij brzuch, patrz w dół.



2. Robiąc wdech unieś tułów tak by zachować biodra i barki w linii prostej, równolegle do podłoża. Utrzymuj łokcie na zewnątrz.
Wróć do pozycji wyjściowej robiąc wydech.



Osoby początkujące: wykonaj 8 - 10 powtórzeń w trzech seriach.

Osoby zaawansowane: wykonaj 12 powtórzeń w trzech seriach.

Pamiętaj o zachowaniu 1 minuty przerwy między seriami.