Diety na masę: Moc protein: Proste wskazówki

Nadesłany przez: Hades dnia 29.01.2009, 20:10:00 Ocena: 0.00 (0 głosów) Oceń artykuł 30836 odsłon Pokaż mi kulturystę który boi się jedzenia dużej ilości protein a ja pokażę kulturystę, który boi się odnieść sukces. Proteiny są podstawowym elementem w budowaniu twojej masy mięśniowej, są różnicą pomiędzy stawianiem pierwszego kroku w twojej kulturystycznej karierze a robieniem gigantycznego skoku. Zanim włączysz proteiny jako główny składnik swojej kulturystycznej diety, sprawdź poniższe wskazówki, które pomogą ci zastosować proteiny w różnych okolicznościach.

Stosując poniższe proste wskazówki w twoim planie, staniesz się większy, mimo to zachowasz swoją masę podczas diety.

Polegaj na proteinach w celu lepszego anabolizmu. Spożycie protein i kalorii określa stan istnienia (wzrostu) anabolizmu. Jeśli jesz spożywasz dużo kalorii, węglowodanów i tłuszczy bez jedzenia odpowiedniej ilości protein, możesz zapomnieć o wzroście swoich mięśni.

Poznaj minimalne wymagania protein i węglowodanów. Musisz spożyć co najmniej jeden gram (g) protein na jeden kilogram masy ciała dziennie. Stu kilowy kulturysta potrzebuje minimum stu gram protein dziennie. Do tego zażyj 2g węglowodanów na każdy kilogram twojej wagi. Staraj się unikać nadmiaru tłuszczy, spożywaj tylko tyle ile jest w źródłach twojego białka.

Jeżeli liczysz całkowitą ilość gram białka, bierz pod uwagę tylko kompletne źródła, takie jak mięso, rybę i jajka. Nie zwracaj uwagi na niepełne źródła białka, tj. chleb, ryż, owies i inne zboża.

Jeśli twoja masa mięśniowa dalej stoi w miejscu dodaj do swojej diety więcej węglowodanów.

Tekst jest streszczonym tłumaczeniem artykułu Chrisa Aceto, pod oryginalnym tytułem "Protein Power: Nine Simple Guidelines" zamieszczonym w oryginalnym wydaniu "Flex Magazine" z marca 2000.'

UWAGA! - Jeżeli nie jesteś w stanie z jakichś powodów spożyć danego posiłku zawsze możesz się wspomóc odżywką białkową lub gainerem. Gainera najlepiej wypić bezpośrednio po treningu. Odżywkę białkową w celu uzupełnienia ilości białka w diecie np. między posiłkami lub przed snem.

Odżywki węglowodanowo-białkowe tzw. Gainery - po treningu:
Gold Standard Gainer - opinia użytkownika:

"Przede wszystkim nie jest zbyt słodki, piłem wanilię i czekoladę oba dobre , można pić bez problemu , rozpuszcza się też dobrze no i skład bardzo dobry w porównaniu z innymi gainerami . Jeśli zastanawiacie się nad wyborem stawiajcie na jakość i smak czyli na Gold Standard Gainer , naprawdę wart swojej ceny."

Mass Acceleration 6000g
Mutant Mass 6800g
Mass Activator 3000g

Odżywki Białkowe - przed snem:
WPC Protein Plus Limited 3000g - opinie użytkownika:

"Właśnie kończę 3kg puchę i z miejsca kupuje kolejny baniak, za taką cenę nie znajdziecie nigdzie tak dobrego białka. Smak białej czekolady jest zajebisty, codziennie jadłem 1-2 porcję a czasem nawet i więcej i smak się nie nudzi, jest świetny, rozpuszczalność też jest dobra ale nie polecam rozpuszczać w ciepłej wodzie/mleku bo powstają grudki, przy zimnym nie ma najmniejszego problemu, polecam i ponownie zamawiam."

Whey Protein 908g
Whey Gold Standard 100% 2270g
Whey Protein All Nutrition 4080g