Ciekawostki kulturystyczne: Tablice Joe Weidera

Nadesłany przez: Hades dnia 15.02.2009, 20:35:40 Ocena: 10.00 (1 głos) Oceń artykuł 87815 odsłon W tym artykule przedstawiam najsłynniejszy system treningowy Joe Weidera. (opracowane wg Kulturystyka - System Joe Weidera, 1993, wyd. Agencja Wydawnicza "comes", Warszawa). System Weidera obejmuje: 1. program dla początkujących 2. system treningu dzielonego 3. program treningowy na supersiłę i supermasę. Bardzo przydatna rzecz dla początkujących jak i zaawansowanych - Polecam !

Program dla początkujących
Pierwsze trzy zestawy ćwiczeń (plansze 1,2,3) dotyczą pierwszych trzech miesięcy treningu. Pierwsze cztery treningi poświęca się na zapoznanie z ćwiczeniami. Początkowo trening przeprowadza się trzy razy w tygodniu (pierwszy trening - plansza nr 1, drugi trening - plansza nr 2, trzeci trening - plansza nr 3), z dniem wolnym miedzy dniami treningowymi. W następnym tygodniu powtarza się ten schemat.





Drugi etap treningu to - System treningu dzielonego:
cztery razy w tygodniu, obejmujący następujące dni: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek
(środa, sobota i niedziela to dni wypoczynkowe).




Następnie ćwiczący, którzy przeszli przez program dla początkujących i program treningu dzielonego mogą podjąć dalsze treningi według programu treningowego na supersiłę i supermasę