Atlas Ćwiczeń Artykuły: Ćwiczenia na boczki

Nadesłany przez: Hades dnia 19.06.2009, 18:36:01 Ocena: 3.00 (5 głosów) Oceń artykuł 50410 odsłon Czym są boczki nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć. Problem ten dotyczy zarówno kobiet jak i mężczyzn. Sposób na boczki to oczywiście dieta i . W tym artykule skupmy się na tym drugim. Każde należy wykonywać powoli i dokładnie! Pierwsze ćwiczenie - Stajemy pochyleni, jedną nogę wyciągamy do tyłu. Jeśli ciężko nam złapać równowagę, można delikatnie podpierać się o krzesło, do momentu jak już ją złapiemy. Przyciągamy do siebie. Wykonujemy 10 powtórzeń na każdej nodze.

Pierwsze ćwiczenie

Stajemy pochylone, jedną nogę wyciągamy do tyłu. Jeśli ciężko nam złapać równowagę, można delikatnie podpierać się o krzesło, do momentu jak już ją złapiemy. Przyciągamy hantle do siebie. Wykonujemy 10 powtórzeń na każdej nodze.

Drugie ćwiczenie

Kładziemy się na brzuchu "krzyżem". Ręce w bok, trzymamy hantle. Powoli unosimy tułów i ramiona do góry, wytrzymujemy i powoli opuszczamy. 10 powtórzeń.

Trzecie ćwiczenie

Stajemy przy krześle (lub czymkolwiek innym, o co możemy się oprzeć), unosimy jedną nogę, a drugą uginamy w kolanie (tą od strony krzesła) - jak najniżej. Robimy to powoli i powoli unosimy się. 10 powtórzeń na każdej nodze.

Czwarte ćwiczenie

Tzw. "damskie pompki". Ręce najwygodniej oprzeć na hantlach - nadgarstki są mniej obciążone. Opuszczamy tułów powoli 5cm nad ziemię i powoli go unosimy. 10 powtórzeń. Ćwiczenie świetne na ujędrnienie biustu!

Piąte ćwiczenie

Hantle w dłoń, ręce wzdłuż tułowia, jedna noga oparta palcami o krzesło. Robimy wypady do przodu, jednocześnie podciągają do siebie hantle. Jak każde ćwiczenie, wykonujemy je powoli. 10 powtórzeń na każda nogę.

Szóste ćwiczenie

Kładziemy się na plecach, jena noga ugięta. Podnosimy biodra do góry, nie odrywając rok od podłogi. Drugą nogę unosimy razem z biodrami, napinamy mięśnie pośladków. Wytrzymujemy i powoli opuszczamy biodra i nogę. 10 powtórzeń na każdej nodze.

Siódme ćwiczenie

Kładziemy się na brzuchu, nogi ugięte, ręce wyciągnięte za głowę, trzymamy hantle. Podciągamy tułów do góry, ręce przekładamy górą, nad głową. Powoli opuszczamy. 10 powtórzeń.

Ósme ćwiczenie

To właśnie ćwiczenie na te "boczki". Kładziemy się na boku (trzeba trochę się powiercić, żeby było nam wygodnie) i unosimy wyprostowane nogi. Opuszczamy powoli. 10 razy na każdym boku.

Przykładowe ćwiczenie na boczki

Ćwiczenie na tym zdjęciu jest akurat wykonywane z piłką lekarską, ale może to być coś dowolnie innego byle byłoby dość ciężkie.