Ćwiczenia dla każdego: Ćwiczenia z hantlami + film

Nadesłany przez: Hades dnia 17.05.2011, 17:40:00 Ocena: 0.00 (0 głosów) Oceń artykuł 14534 odsłon Stań prosto ze złączonymi stopami, hantle trzymaj w dłoniach opartych w talii. Prawą nogą zrób wypad w bok, a uginając ja przenieś na nią ciężar ciała. Powróć do pozycji wyjściowej i wykonaj ten sam ruch w druga stronę. Wykonaj to ćwiczenie na każdą nogę.

* Stań w pozycji wyprostowanej, w każdej dłoni trzymając hantlę. Lewą noga zrób wykrok w przód, uginając ją w kolanie pod kątem 90 st., nogę zakroczną zaś pozostaw wyprostowaną. Wróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczeni wykonuj naprzemiennie na każdą nogę.

* Stan prosto ze złączonymi stopami, hantle trzymaj w dłoniach opartych w talii. Prawą nogą zrób wypad w bok, a uginając ja przenieś na nią ciężar ciała. Powróć do pozycji wyjściowej i wykonaj ten sam ruch w druga stronę. Wykonaj to ćwiczenie na każdą nogę.

* Stań w lekkim rozkroku trzymając hantle nachwytem opuszczone wzdłuż tułowia. Unieś ramiona bokiem w górę, wyżej niż wysokość barków.

* to samo ćwiczenie wykonaj podnosząc hantle nad głową.

* to samo ćwiczenie wykonaj zatrzymując na chwilę hantle na wysokości barków.

* Stań w rozkroku trzymając hantle nachwytem wzdłuż tułowia. Wykonaj naprzemienne wznosy hantli przodem nad głowę.

* to samo ćwiczenie powtórz ale ramiona podnieś jednocześnie.

* podnosząc ramiona, odchylamy je lekko na boki, dzięki czemu pracują także aktony boczne mięśni naramiennych.

* wykonaj ten sam ruch ze sztangą trzymaną podchwytem, co powoduje pracę mięśni dwugłowych ramion.

* Zrób opad tułowia w przód, stań w niewielkim rozkroku, utrzymując wyprostowane plecy podnieś hantle bokiem do poziomu, a następnie powróć do pozycji wyjściowej

* To samo ćwiczenie wykonaj w pozycji siedzącej - klatka piersiowa oprzyj na udach. Pozycja ta utrudnia odchylanie, ale nie pozwala na zastosowanie zamachu tułowiem.