Ćwiczenia na mięśnie brzucha: Trening brzucha w domu ZDJĘCIA

Nadesłany przez: Hades dnia 28.06.2011, 21:40:42 Ocena: 3.00 (4 głosów) Oceń artykuł 31017 odsłon Jeżeli chcesz mieć naprawdę twarde i wyrzeźbione mięśnie brzucha to jesteś w dobrym miejscu. Wyrzuć na śmietnik wszelkiego typu pasy wibrujące, które "same spalają tłuszcz". Do naszego treningu będziesz potrzebować piłki do ćwiczeń oraz zwykłej ławeczki treningowej - Zaczynamy ...

Trening brzucha w domu


Ćwiczenia wykonujemy:

-- pierwsze 2 tygodnie 2 razy w tygodniu
-- 3 i 4 tydzień ćwiczymy po 3 razy w tygodniu
-- od 5 tygodnia ćwiczymy po 4 razy w tygodniu

Nie trenujemy dzień po dniu, ponieważ mięśnie brzucha potrzebują również czasu na regenerację. Jest to szczególnie ważne przez pierwsze 2 miesiące treningu.


Ćwiczenie 1 - Unoszenie tułowia z piłką w dłoniach

Serie: 3
Powtórzenia: 15-40 ( w zależności od stopnia zaawansowania )




Ćwiczenie 2 - Skłony dwukierunkowe leżąc na piłce

Serie: 3
Powtórzenia: 10-20 na każdą ze stron ( w zależności od stopnia zaawansowania )





Ćwiczenie 3 - Unoszenie tułowia na ławce

Serie: 3
Powtórzenia: 15-40 ( w zależności od stopnia zaawansowania )