Ciekawostki kulturystyczne: Mięśnie Kegla - Ćwiczenia dla mężczyzn

Nadesłany przez: Hades dnia 28.06.2011, 22:13:51 Ocena: 10.00 (1 głos) Oceń artykuł 49904 odsłon Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie i naukę kontrolowania mięśni dna miednicy, zwanych czasem mięśniami Kegla. Jest to szczególny mięsień, który pomaga w utrzymaniu erekcji, dzięki czemu kobiety odczuwają większą satysfakcję seksualną. W tym artykule przedstawiamy ćwiczenia mięśni Kegla dla mężczyzn.

Regularne i częste wykonywanie ćwiczenia daje widoczną poprawę po 4-6 tygodniach treningu. Dzięki takim ćwiczeniom poprawisz swoją kondycję seksualną ( dłuższa erekcja ), pozbędziesz się problemów z wysiłkowym nietrzymaniem moczu.

Poniżej przedstawiamy bardzo skuteczne ćwiczenie mięśni Kegla dla mężczyzn.

1. Ściśnij mięsień zwieracza odbytu znajdujący się pomiędzy kością łonową i kością ogonową tak mocno jak tylko możesz
2. Przytrzymaj przez około 3 do 5 sekund , następnie rozluźnij ten mięsień.
3. Po 5 sekundach relaksu, ściśnij mięsień jeszcze przez 3 do 5 sekund.

To zadanie powinno być wykonywane w sposób ciągły, do momenty gdy poczujesz, że mięsień jest już zmęczony.