Treningi Kulturystów: Trening pleców na masę Flexa Wheelera

Nadesłany przez: Hades dnia 20.07.2011, 0:13:56 Ocena: 10.00 (1 głos) Oceń artykuł 18392 odsłon Używam pasków na nadgarstki we wszystkich moich ćwiczeniach na mięśnie grzbietu. Mój uchwyt nie jest najmocniejszy i nigdy nie chcę, aby stał się on czynnikiem limitującym wykonanie serii. Z paskami mogę wycisnąć kilka jeszcze dodatkowych powtórzeń.


1. Rozgrzewaj się dokładnie, ale też nie trenuj do upadłego wykonując serie na małych ciężarach. Jedna bardzo ciężka seria jest podstawą rozrostu mięśni.

2. Wykonuję od 10 do 12 powtórzeń każdego ćwiczenia na mięśnie grzbietu. Nigdy nie wykonuję mniej jak 10 powtórzeń, ponieważ odkryłem, że mniejsza liczba ruchów jest nieefektywna w celu uzyskania przyrostów.

3. Nie rozdrabniaj się. Innymi słowy nie trenuj ze zbyt lekkim obciążeniem.

4. Zasadniczo, szybkość moich powtórzeń jest umiarkowana, głównie po to aby wykonać jeszcze parę tych najbardziej produktywnych ruchów pod koniec każdej serii.

5. Partner do ćwiczeń to podstawa jeśli chce się uzyskać silnie i rozwinięte mięśnie. Jeden drugiego naciska w ten sposób postępy są szybsze.

6. Napinaj mięśnie pod koniec każdego powtórzenia. Odczekaj chwilę zanim zaczniesz powoli zmniejszać obciążenie.

7. Rozciągaj swój najszerszy między seriami. To pozwoli otworzyć się włóknom, tworząc tkankę mięśniową i przyczyni się do jej wzrostu.

8. Używam pasków na nadgarstki we wszystkich moich ćwiczeniach na mięśnie grzbietu. Mój uchwyt nie jest najmocniejszy i nigdy nie chcę, aby stał się on czynnikiem limitującym wykonanie serii. Z paskami mogę wycisnąć kilka jeszcze dodatkowych powtórzeń.

Trening mięśni grzbietu Flexa Wheelera:

Kliknij poniżej aby zobaczyć jak wykonywać dane ćwiczenie:

Ściąganie linki na wyciągu siedząc -- 4 serie po 10-12 powtórzeń
Podciąganie sztangi w podporze -- 4 serie po 10-12 powtórzeń
Ściąganie drążka na wyciągu do karku -- 4 serie po 12 powtórzeń
Wiosłowanie na maszynie -- 4 serie po 10-12 powtórzeń
Podciąganie sztangielki jednorącz -- 4 serie po 10-12 powtórzeń


Flex Wheeler