Trening na masę: Trening na masę 3-dniowy Split

Nadesłany przez: Hades dnia 8.02.2012, 1:04:09 Ocena: 7.00 (1 głos) Oceń artykuł 40510 odsłon 3 dniowy trening na masę w systemie "Split" przeznaczony dla osób z pewnym doświadczeniem treningowym. Co to właściwie jest split? Split jest to system treningowy, w którym dzieli się ciało na partie. W klasycznym splicie partie ćwiczymy raz na tydzień. Istnieje również inne odmiany splita, w których partie ćwiczymy 2 razy na tydzień dzieląc ciało np. na góra-dół lub przód-tył.

PONIEDZIAŁEK:
Najszerszy grzbietu
- podciąganie na drążku 4x max
- wiosłowanie sztangą 3 serie po 10 powtórzeń
- martwy ciąg 3 serie po 10 powtórzeń

Biceps
- uginanie przedramienia ze sztangą - 3 serie po 10 powtórzeń
- leżąc przodem na ławce skośnej (kąt 45 stopni), uginanie przedramienia ze sztangielką - 3 serie po 10 powtórzeń

Przedramię
- Zwijanie nadgarstków podchwyt 3 serie 15-12 powtórzeń
- Uginanie przedramion ze sztangą nachwytem 2 serie 15-12 powtórzeń

ŚRODA:
Klatka piersiowa
- leżąc na ławce poziomej, wyciskanie sztangi w górę - 4 serie po 10-8 powtórzeń
- wyciskanie sztangielek na ławce skośnej w górę - 4 serie po 12-8 powtórzeń
- leżąc na ławce poziomej, przenoszenie sztangielki za głowę - 3 serie po 12 powtórzeń

Triceps
- pompki na poręczach - 3 serie po MAX powtórzeń
- leżąc na ławce głową w dół, francuskie wyciskanie sztangą - 3 serie po 10 powtórzeń

PIĄTEK:
Uda
- przysiady ze sztangą na plecach w wąskim rozkroku - 4 serie po 10-8 powtórzeń
- przysiady ze sztangą na klatce piersiowej - 3 serie po 10 powtórzeń
- leżąc przodem na maszynie uginanie nóg w stawach kolanowych - 4 serie po 10 powtórzeń

Barki
- siedząc, wyciskanie sztangi z klatki - 4 serie po 10 powtórzeń
- w pochyleniu tułowia wznosy sztangielek bokiem w opadzie tułowia - 3 serie po 12 powtórzeń
- stojąc, podciąganie sztangi wzdłuż tułowia -3 serie po 10 powtórzeń

Łydki
- stojąc na podstawce, wspięcia na palce - 4 serie po 15 powtórzeń