Treningi Kulturystów: Trening klatki piersiowej Victora Martineza

Nadesłany przez: Hades dnia 8.03.2012, 5:50:00 Ocena: 0.00 (0 głosów) Oceń artykuł 6800 odsłon Victor Martinez, pseud. Dominican Dominator urodził się 29 lipca 1973 r. w San Francisco de Macorís na Dominikanie – członek federacji IFBB (International Federation of BodyBuilders), zaledwie drugi profesjonalny kulturysta dominikański (pierwszym był Tony Domenench). Zobacz jak swoją monstrualną klatkę trenuje ten kulturysta.

Wicemistrz zawodów Mr. Olympia 2007, zdobywca tytułu Arnold Classic w tym samym roku – uczestnictwo w tych zmaganiach stanowi punkt zwrotny w karierze Martineza.

wzrost: 175 cm
waga w sezonie: 113 kg
waga poza sezonem: 132 kg
biceps: 56 cm
klatka piersiowa: 147,5 cm
talia: 81,5 cm
udo: 76,5 cm
łydka: 51 cm

Trening prosty lecz skuteczny którym trenuje Victor Martinez poza sezonem:

1. Wyciskanie sztangą płasko 5 serii, pierwsze 2 serie traktuje jako początkową rozgrzewkę mniejszym ciężarem po 12-15 powtórzeń. Od 3 serii już z większym ciężarem zaczyna trening z progresją czyli zwiększenie ciężaru wraz ze zmniejszeniem ilości powtórzeń kolejno: 10, 8, 6 powtórzeń w 3 ostatnich seriach.

2. Rozpiętki na ławce skośnej 4 serie po 10 powtórzeń.

3. Ławka skos dodatni 4 serię z progresja ciężaru, 12, 10, 8 i 6 powtórzeń.

4. Rozpiętki na ławce płaskiej 4 serie po 10 powtórzeń każda.

Jak pewnie zauważyliście w treningu znajdują się 2 ćwiczenia rozciągające mięśnie klatki piersiowej, może wydawać się że dublujemy ćwiczenia lecz to nie prawda, ponieważ różnią się one angażowaniem innej partii klatki piersiowej. Sam jeszcze nie stosowałem takiego treningu ale w przyszłości mam zamiar poćwiczyć nim jakieś 4 tygodnie. Zapraszam wszystkich do wypowiedzenia się na temat tego treningu.