Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Odp: Re: Trening w domu, akademiku

Autor: Hades  Napisano: 15.06.2017, 2:57:39

Jeżeli zależy Tobie na przyroście masy mięśniowej czy redukcji tłuszczu to pamiętaj, że ilość wykonywanych serii czy powtórzeń nie ma dużego znaczenia - podstawą jest dieta i odpowiednia ilość składników odżywczych jakie dostarczasz codziennie swojemu organizmowi. Nie rozpisując się za bardzo, gdyż akurat ten artykuł dotyczy treningu domatora, trenując na masę zwiększasz/robisz nadwyżkę kaloryczną a jeżeli na spalanie tkanki tłuszczowej - ograniczasz ilość spożywanych kalorii. Wracając do treningu: możesz stosować np. metodę treningową tzw. piramidingu, czyli przykładowo: w pierwszej serii robisz 12 powtórzeń, w drugiej 10, ale ze zwiększonym ciężarem i w trzeciej serii 8 powtórzeń również ze zwiększonym ciężarem. Akurat w tym treningu dobrze jest zaopatrzyć się w rozkładane hantle, żeby móc w każdej serii dołożyć nieco kilogramów. Można również zastosować 10-8-6 powtórzeń, jeżeli hantle ważą naprawdę sporo

Więcej o metodach treningowych przeczytasz tutaj:
https://www.kulturystyka.org.pl/module ... s/article.php?storyid=346

Sam najlepiej znasz swój organizm i już po pierwszej serii będziesz wiedzieć czy ciężar hantli jest odpowiedni, żeby wykonać np. 3 serie danego ćwiczenia.
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze są zatwierdzane.
Tytuł*
Imię*
Email*
Witryna WWW*
Ikona wiadomości*
       
Wiadomość*
URL E-mail Obrazy Obrazki dostępne w systemie Xoops Emotikon Flash Youtube _EXT_EXTGALLERY_ALTWMP Kod źródłowy Cytat

Wytłuszczony Pochylony Podkreślony Przekreślony  Lewo Środek Prawo  


Kliknij Podgląd aby zobaczyć dokonany wpis.
Opcje*
 
 
 
Kod potwierdzenia*
0 + 3 = ?  
Wpisz wynik wyrażenia
Możesz spróbować tylko: 10 razy