Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Re: Trening na masę dla początkujących

Autor: Anonim  Napisano: 13.11.2011, 23:13:07

Uważam, że trening przedramion i barków jest zbędny dla ludzi zaczynających przygodę z siłownią. Te partie i tak pracują podczas wykonywania ćwiczeń na duże grupy mięśniowe ( synergizm mięśni), przez co nie ma potrzeby na nich się skupiać.
Zaproponowałeś metodę ćwiczenia poszczególnych partii mięśniowych w określone dni, ok! Jednak osobiście doradzam metody obwodowe gdzie podczas jednego treningu obejmujemy wszystkie duże gr. mięśniowe i małe tj. triceps, biceps. O jej skuteczności świadczą liczne badania przeprowadzane na osobach trenujących. Sam ją stosowałem w początkowym okresie treningowym i szczerze polecam. Ludzi chcących poszerzyć swoją wiedzę na jej temat, odsyłam do lektury Prof. Tadeusza Stefaniaka "Atlas uniwersalnych ćwiczeń siłowych".
Pozdrawiam
Napisz komentarz
Zasady komentowania*
Komentarze zawsze są zatwierdzane.
Tytuł*
Imię*
Email*
Witryna WWW*
Ikona wiadomości*
       
Wiadomość*
URL E-mail Obrazy Obrazki dostępne w systemie Xoops Emotikon Flash Youtube _EXT_EXTGALLERY_ALTWMP Kod źródłowy Cytat

Wytłuszczony Pochylony Podkreślony Przekreślony  Lewo Środek Prawo  


Kliknij Podgląd aby zobaczyć dokonany wpis.
Opcje*
 
 
 
Kod potwierdzenia*
9 - 2 = ?  
Wpisz wynik wyrażenia
Możesz spróbować tylko: 10 razy