Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Rolki - najlepszy towarzysz na ciepłe dni!

Jazda na rolkach to niepozorna rozrywka, która ma wiele zalet – może podziałać dobroczynnie na ciało każdego człowieka, niezależnie od jego płci, a także wieku. Regularne, rekreacyjne przejażdżki na rolkach mogą jednak przypaść do gustu zwłaszcza paniom: które często szukają nietrudnych i przyjemnych sposobów na to, by utrzymać ciało w dobrej formie i zadbać o zgrabną sylwetkę, a po dniu pełnym zmartwień i załatwień chciałyby się skutecznie odprężyć i zrelaksować.
Zobacz cały artykuł | 2783 bajtów więcej | 1 komentarz

Sprzęt sportowy jakiego potrzebujesz do biegania

Ostatnimi czasy bieganie stało się niezwykle popularne - nic dziwnego, w końcu jest świetnym sposobem na relaks, można je uprawiać samemu i praktycznie o każdej porze dnia. Przede wszystkim dzięki takiej aktywności utrzymasz swoje ciało w świetnej formie, nawet w późniejszych latach życia. Jednak chcąc zacząć swoją przygodę z tym niesamowitym sportem - jakim jest bieganie - powinieneś pozyskać potrzebny sprzęt sportowy. W poniższym zestawieniu prezentujemy wyposażenie przydatne dla każdego biegacza.
Zobacz cały artykuł | 4406 bajtów więcej | Komentarze

Jedzenie po treningu? Poznaj 4 dania z wysoką zawartością białka

Prowadzisz aktywny styl życia, realizując intensywne plany treningowe? Twoje mięśnie domagają się większej ilości białka pochodzącego z pożywienia. Jeżeli nie masz pomysłu na wysokobiałkowe jedzenie po treningu, skorzystaj z poniższych podpowiedzi. To przepisy, dzięki którym dostarczysz mięśniom odpowiednią porcję protein, a swojemu podniebieniu sprawisz ogromną przyjemność.
Zobacz cały artykuł | 4126 bajtów więcej | Komentarze

Pozytywny wpływ suplementu z ekstraktem z pestek afrykańskiego mango na odchudzanie

Afrykańskie mango pozwoli w naturalny sposób, w krótkim czasie i bez wyrzeczeń oraz zwiększenia aktywności fizycznej, zgubić zbędne kilogramy. Czym jest african mango? Dzięki czemu powoduje takie efekty? Czy na pewno jest bezpieczne i skuteczne? Postaramy się odpowiedzieć na te pytania.
Zobacz cały artykuł | 3898 bajtów więcej | Komentarze

Arginina w kontekście treningu wytrzymałościowego

Każdy z nas doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że wysiłek fizyczny wymaga od nas samozaparcia, wymaga odpowiedniego nastawienia. Fachowo rzecz ujmując możemy powiedzieć, że każdy trening, każdy wysiłek fizyczny wymaga tego, aby zostały uruchomione określone przemiany energetyczne, w których główną rolę odgrywa tlen. W sposób szczególny owe przemiany tlenowe są nam potrzebne w sytuacji, gdy ćwiczymy dyscypliny sportowe wymagające dosyć sporej ilości czasu, a więc mowa jest o dyscyplinach typowo wytrzymałościowych.
Zobacz cały artykuł | 4089 bajtów więcej | Komentarze

Co jeść mając anemię?

W dobie XXI wieku, gdzie przoduje praca siedząca, a aktywność fizyczna u większości schodzi na drugi plan - często spotykamy się z otyłością. W kolorowych czasopismach natknąć się można na artykuły z milionem sprawdzonych sposobów na redukcję masy ciała, zagadnieniami typu „jak schudnąć do lata” bądź „co jeść aby mieć płaski brzuch”. Z racji tego, iż otyłość jest nieprzerwanie na celowniku, rzadziej mówi się o anemii, która pomimo tego, że nasze społeczeństwo ma tendencję do tycia, jest bardzo częstym zjawiskiem. Według badań np. Ziemlańskiego - na anemię choruje aż 20-40 % kobiet w Polsce.
Zobacz cały artykuł | 6389 bajtów więcej | Komentarze

Berrator - skuteczne spalanie tkanki tłuszczowej

Zrzucanie zbędnych kilogramów kojarzy ci się z ogromem wyrzeczeń i przykrości? Nie wyobrażasz sobie codziennie biegać lub kilka razy w tygodniu wylewać poty na siłowni? Dzisiejsza nauka pozwala ci na przyjemne odchudzanie bez restrykcyjnych diet i ogromnego wysiłku fizycznego. Wystarczy zastosowanie się do kilku prostych zasad.
Zobacz cały artykuł | 5097 bajtów więcej | Komentarze

Kulturystyka i fitness - doskonały magazyn dla wszystkich wielbicieli sportu

Odpowiednie wsparcie w dążeniu do upragnionego celu jest potrzebne każdemu bez względu na dziedzinę. Również jeśli chodzi o uprawianie sportów oraz szeroko pojętą aktywność fizyczną, warto postarać się o obszerne i bogate w informacje kompendium wiedzy, które stanowić będzie wsparcie w chwilach zwątpienia oraz pomoże krok po kroku osiągnąć swój wymarzony cel. Jest jeden warunek - wsparcie w postaci konkretnych, rzetelnych informacji musi pochodzić od specjalistów w tej dziedzinie - nie można skupiać się na poradach bezimiennych osób z internetu, które w ostateczności mogą wyrządzić więcej złego niż dobrego.
Zobacz cały artykuł | 4854 bajtów więcej | Komentarze

Mass ATTACK - opinie i działanie, a także efekty przekonują że to najczęściej polecany produkt na masę w 2017r

Wiele jest na rynku produktów, które reklamują się jako skuteczne środki pozwalające na rozbudowę masy mięśniowej, bez negatywnego efektu powiększania tkanki tłuszczowej. Nie wszystkie z nich jednak rzeczywiście działają – a zatem ich zażywanie kończy się często rozczarowaniem klientów.
Zobacz cały artykuł | 6168 bajtów więcej | Komentarze

Intensywne Oczko na biceps

Czasami długie i efektywne ćwiczenia sprawiają, że paradoksalnie, nasze mięśnie się rozleniwiają. Z czasem, kiedy nabieramy wprawy, kolejne ćwiczenia nie działają na wytrenowane mięśnie, tak jak działały, kiedy zaczynaliśmy ćwiczenia. W takiej sytuacji z pomocą przychodzą nam bardzo intensywne programy, które mają za zadanie "zaskoczyć" wytrenowane partie naszego ciała i zmotywować je do większego wysiłku - jednym słowem pozwalają nam na nowo poczuć wysiłek, jaki wkładamy w trening.
Zobacz cały artykuł | 4297 bajtów więcej | Komentarze
(1) 2 3 4 ... 102 »

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Trening na masę 4-dniowy - Trening na masę
Ćwiczenia, trening brzucha w domu - Ćwiczenia na mięśnie brzucha
Trening na masę 3-dniowy Split - Trening na masę
Co najlepsi kulturyści jedzą na masę? - Odżywianie w kulturystyce
9 rad jak zwiększyć masę mięśniową - Porady dla zaawansowanych
Kalorie a masa mięśniowa - Diety na masę
Błonnik - Podstawa Diety - Diety Kulturystyczne
Tłuszcz - przyjaciel czy wróg ? - Odżywianie w kulturystyce
Budujemy ramiona ! - Trening w kulturystyce
Poprawny uchwyt - Porady dla początkujących
Trening na potężne uda - Trening w kulturystyce
Bezpieczny trening - Porady dla początkujących

Plany treningowe i dietetyczne