Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Pozytywny wpływ suplementu z ekstraktem z pestek afrykańskiego mango na odchudzanie

Afrykańskie mango pozwoli w naturalny sposób, w krótkim czasie i bez wyrzeczeń oraz zwiększenia aktywności fizycznej, zgubić zbędne kilogramy. Czym jest african mango? Dzięki czemu powoduje takie efekty? Czy na pewno jest bezpieczne i skuteczne? Postaramy się odpowiedzieć na te pytania.
Zobacz cały artykuł | 3898 bajtów więcej | 2 komentarzy

Arginina w kontekście treningu wytrzymałościowego

Każdy z nas doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że wysiłek fizyczny wymaga od nas samozaparcia, wymaga odpowiedniego nastawienia. Fachowo rzecz ujmując możemy powiedzieć, że każdy trening, każdy wysiłek fizyczny wymaga tego, aby zostały uruchomione określone przemiany energetyczne, w których główną rolę odgrywa tlen. W sposób szczególny owe przemiany tlenowe są nam potrzebne w sytuacji, gdy ćwiczymy dyscypliny sportowe wymagające dosyć sporej ilości czasu, a więc mowa jest o dyscyplinach typowo wytrzymałościowych.
Zobacz cały artykuł | 4089 bajtów więcej | Komentarze

Co jeść mając anemię?

W dobie XXI wieku, gdzie przoduje praca siedząca, a aktywność fizyczna u większości schodzi na drugi plan - często spotykamy się z otyłością. W kolorowych czasopismach natknąć się można na artykuły z milionem sprawdzonych sposobów na redukcję masy ciała, zagadnieniami typu „jak schudnąć do lata” bądź „co jeść aby mieć płaski brzuch”. Z racji tego, iż otyłość jest nieprzerwanie na celowniku, rzadziej mówi się o anemii, która pomimo tego, że nasze społeczeństwo ma tendencję do tycia, jest bardzo częstym zjawiskiem. Według badań np. Ziemlańskiego - na anemię choruje aż 20-40 % kobiet w Polsce.
Zobacz cały artykuł | 6389 bajtów więcej | Komentarze

Berrator - skuteczne spalanie tkanki tłuszczowej

Zrzucanie zbędnych kilogramów kojarzy ci się z ogromem wyrzeczeń i przykrości? Nie wyobrażasz sobie codziennie biegać lub kilka razy w tygodniu wylewać poty na siłowni? Dzisiejsza nauka pozwala ci na przyjemne odchudzanie bez restrykcyjnych diet i ogromnego wysiłku fizycznego. Wystarczy zastosowanie się do kilku prostych zasad.
Zobacz cały artykuł | 5097 bajtów więcej | Komentarze

Kulturystyka i fitness - doskonały magazyn dla wszystkich wielbicieli sportu

Odpowiednie wsparcie w dążeniu do upragnionego celu jest potrzebne każdemu bez względu na dziedzinę. Również jeśli chodzi o uprawianie sportów oraz szeroko pojętą aktywność fizyczną, warto postarać się o obszerne i bogate w informacje kompendium wiedzy, które stanowić będzie wsparcie w chwilach zwątpienia oraz pomoże krok po kroku osiągnąć swój wymarzony cel. Jest jeden warunek - wsparcie w postaci konkretnych, rzetelnych informacji musi pochodzić od specjalistów w tej dziedzinie - nie można skupiać się na poradach bezimiennych osób z internetu, które w ostateczności mogą wyrządzić więcej złego niż dobrego.
Zobacz cały artykuł | 4854 bajtów więcej | Komentarze

Mass ATTACK - opinie i działanie, a także efekty przekonują że to najczęściej polecany produkt na masę w 2017r

Wiele jest na rynku produktów, które reklamują się jako skuteczne środki pozwalające na rozbudowę masy mięśniowej, bez negatywnego efektu powiększania tkanki tłuszczowej. Nie wszystkie z nich jednak rzeczywiście działają – a zatem ich zażywanie kończy się często rozczarowaniem klientów.
Zobacz cały artykuł | 6168 bajtów więcej | Komentarze

Intensywne Oczko na biceps

Czasami długie i efektywne ćwiczenia sprawiają, że paradoksalnie, nasze mięśnie się rozleniwiają. Z czasem, kiedy nabieramy wprawy, kolejne ćwiczenia nie działają na wytrenowane mięśnie, tak jak działały, kiedy zaczynaliśmy ćwiczenia. W takiej sytuacji z pomocą przychodzą nam bardzo intensywne programy, które mają za zadanie "zaskoczyć" wytrenowane partie naszego ciała i zmotywować je do większego wysiłku - jednym słowem pozwalają nam na nowo poczuć wysiłek, jaki wkładamy w trening.
Zobacz cały artykuł | 4297 bajtów więcej | Komentarze

Red Burn - Jak działa, kiedy przyjmować

Mało kto jest zadowolony ze swojej wagi i nie chciałby zrzucić kilku kilogramów, wyszczuplając się tu i tam. Mężczyźni zwykle narzekają na przyrost tkanki tłuszczowej na brzuchu, a kobiety na biodrach i udach. Jednak wszystko zależy oczywiście od tego, jak duża jest nadwaga - tłuszcz może się bowiem osadzać wszędzie, nawet na twarzy.
Zobacz cały artykuł | 8413 bajtów więcej | Komentarze

Co i kiedy jeść po treningu na szybszą regenerację mięśni

Odżywianie się po treningu jest bardzo istotne dla regeneracji i wydolności fizycznej, dlatego zawsze chętnie poruszam ten temat. Postaram się również wyjaśnić dynamikę tego procesu, by zrozumieć podstawy teoretyczne zaleceń dotyczących tego, co należy jeść i pić po treningu. Kulturysta ma wówczas do spełnienia trzy zadania: nawodnić się, uzupełnić energię, zreperować i uzupełnić białka strukturalne i elementy kurczliwe mięśni.
Zobacz cały artykuł | 4161 bajtów więcej | Komentarze

35 przepisów na smaczne koktajle białkowe domowej roboty

Jesteś zmęczony/a piciem codziennie tych samych, nudnych koktajli białkowych? Sprawdź nasze przepisy na pyszne koktajle ze świeżymi składnikami oraz różnorodnymi suplementami diety. Nie ma znaczenia czy robisz masę, odchudzasz się czy chcesz zachować obecną sylwetkę - Twoje ciało potrzebuje odpowiednich ilości białka - każdego dnia. Ten makroskładnik odpowiada za wzrost i utrzymanie masy mięśniowej. Nadszedł czas na urozmaicenie swojej diety o wstrząśnięte i zmieszane koktajle białkowe, które sam/a zrobisz u siebie w domu.
Zobacz cały artykuł | 37306 bajtów więcej | Komentarze
« 1 (2) 3 4 5 ... 103 »