Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Dania dla kulturystów

Krwiste steki Hardcorowego Koksa!

Steki to ulubione danie litewskiego kulturysty Roberta Burneiki na stałe mieszkającego w Las Vegas, znanego także jako Hardcorowy Koksu. Burneika zachęca w Internecie do trenowania kulturystyki i radzi innym, jak się żywić, aby nasz trening nie poszedł na marne. W tym artykule przeczytasz kilka sprawdzonych przepisów na różne wersje steków. Życzę smacznego.
Zobacz cały artykuł | 4597 bajtów więcej | Komentarze

Ryż z warzywami i sosem curry

1. W naczyniu rozgrzać margarynę, na której zeszklić ryż. Następnie zalać wywarem i dusić pod przykryciem około 25 minut. 2. W tym czasie warzywa obrać, dokładnie umyć. Włoszczyznę pokroić w kosteczkę, a marchew w słupki. Wszystkie warzywa zeszklić na tłuszczu do smażenia, a następnie całość dusić 5 minut. 3. Ryż doprawić do smaku przyprawami i curry. Gdy będzie już miękki i wchłonie niemal cały wywar, dodać do niego posiekany koperek, szczypiorek i ser topiony.
Zobacz cały artykuł | 1365 bajtów więcej | Komentarze

Makaron z sosem z tuńczyka

1. Marchew i cebulkę obrać, umyć, pokroić w drobną kostkę. Na patelni rozgrzać 3 łyżki tłuszczu, podsmażyć marchew i cebulę. Następnie dodać koncentrat pomidorowy i wlać 2 szklanki rosołu. Warzywa dusić na małym ogniu przez 10 minut. Doprawić do smaku solą i białym pieprzem. 2. Tuńczyka osączyć na sitku, podzielić widelcem na mniejsze części. Tak przygotowaną rybę dodać do sosu, wrzucić łyżeczkę marynowanych kaparów.
Zobacz cały artykuł | 1720 bajtów więcej | 2 komentarzy

Kurczak po chińsku z ryżem

Z piersi kurczaka wycinamy tłuszcz (białe tłuste kawałki), następnie kroimy w kosteczkę i wrzucamy na patelnie teflonową, dusimy pod przykryciem na wolnym ogniu około 10 minut. Następnie wlewamy wodę do szklanki i wsypujemy przyprawę, mieszamy ją aby nie było grudek, wlewamy przyprawę do mięsa i dusimy aż dobrze się zagotuje (zwykle około 10min) i mamy mięso gotowe.
Zobacz cały artykuł | 1555 bajtów więcej | Komentarze

Kurczak w sosie pesto z makaronem

Piersi z kurczaka i paprykę kroimy w paski, cebule w talarki. Piersi solimy i pieprzymy , układamy w naczyniu żaroodpornym natartym oliwą z oliwek, następnie dodajemy paprykę oraz cebulę i pieczemy przez ok. 25 min w temperaturze 220 stopni. Po upieczeniu wyjmujemy całość i zalewamy pesto, następnie dokładnie mieszamy, dodajemy całość do makaronu i mamy pyszny zdrowy posiłek.
Zobacz cały artykuł | 904 bajtów więcej | Komentarze

Naleśniki białkowe

Zmieszaj dokładnie widelcem wszystkie składniki w dużej misce. Odstaw na 3 minuty. Biorąc jedną czwartą powstałego ciasta na każdy naleśnik, wlewaj je na patelnię teflonową (wtedy nie trzeba tłuszczu) i smaż tak, jak zwykłe naleśniki. Najpierw po jednej stronie, do lekkiego przyrumienienia, następnie przewróć na drugą stronę. Podana ilość wystarcza na cztery duże naleśniki.
Zobacz cały artykuł | 920 bajtów więcej | Komentarze

Koktajle i batony potreningowe

Wykorzystując poniższe przepisy można zrobić wiele rożnych batonów proteinowych, zmieniając tylko kilka składników. Można na przykład dodać zmielona kawę, mrożone lub świeże truskawki, cynamon, gałkę muszkatołową i imbir, kakao można zastąpić dojrzałymi bananami lub orzechami. Zrób sobie sam/a koktajl lub batonik proteinowy - Polecamy !
Zobacz cały artykuł | 5504 bajtów więcej | Komentarze

Pierś z kurczaka na ostro

Do niewielkiego garnka wlej dwie szklanki wody, wsyp obrane i pokrojone ziemniaki, całość gotuj na dużym ogniu prze około 10 minut. W tym czasie na rozgrzaną patelnię wlej łyżkę oliwy z oliwek, po czym dodaj cebulę, obsmaż ją na lekko brązowy kolor. Następnie weź piersi z kurczaka, otrzep je z nadmiaru mąki i wykładaj kolejno na patelnię.
Zobacz cały artykuł | 2357 bajtów więcej | Komentarze

Cielęcina z ryżem, szparagami i porami

Zaczynamy od pokrojenia cielęciny wzdłużnie w paski o szerokości 1-1,5 centymetra, obtaczamy w mące. Pory kroimy na kawałki po 2 centymetry. W średniej wielkości garnku gotujemy ryż. Należy tak go przyrządzić by był na sypko. Po przyrządzeniu dostawiamy garnek do ostygnięcia. Do uprzednio przygotowanej patelni wlewamy łyżkę oliwy z oliwek i rozgrzewamy.
Zobacz cały artykuł | 2310 bajtów więcej | Komentarze

Odżywianie gdy brak czasu

W życiu studenta - biegiem na wykłady, by rozwijać swój mózg i biegiem na siłownię by rozwijać mięśnie - niewiele jest czasu na planowanie posiłków. Oczywiście, można je jeść w stołówce, ale nie sądzę, by pracujący tam kucharze dbali o interesy sportowców czy entuzjastów fitnesu.
Zobacz cały artykuł | 930 bajtów więcej | Komentarze
« 1 (2) 3 4 »