Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Porady dla początkujących

29 zasad treningowych Joe Weidera

Dysponując arsenałem Zasad Treningowych Weidera masz już wszystko, co trzeba wiedzieć, aby osiągnąć sukces na siłowni. Gromadzone i rozwijane osobiście przez samego Joe Weidera zasady, zapewniają wszystkim kulturystom na całym świecie wspólny język treningowy. Początkujący, średnio i bardziej zaawansowani mogą stosować te zasady przy planowaniu cykli treningowych, układaniu poszczególnych treningów oraz wykonywaniu każdego ćwiczenia z najwyższą efektywnością.
Zobacz cały artykuł | 9638 bajtów więcej | Komentarze

Podstawy prawidłowego chwytu

Wszelkie ćwiczenia podczas, których wykonujemy ruch "pchający" (wszelkie wyciskania, poręcze), powodują, że nadgarstki poddawane są potężnym obciążenia. Ćwiczenia, w których wykonujemy ruch przeciwny do ruchu w wyciskaniu czyli np: unoszenie wzdłuż tułowia może nam wyrwać gryf z ręki, co gorsza nabawić się możemy kontuzji nadgarstka. Postaram się przedstawić podstawowe techniki trzymania drążka/gryfu.
Zobacz cały artykuł | 3123 bajtów więcej | Komentarze

11 zasad na zwiększenie masy i siły

1. DUŻO JEDZ Żeby zwiększyć masę mięśni musisz zjadać więcej kalorii niż potrzebuje twoje ciało. Moja zasada polega na tym,aby codziennie na każdy kilogram mojego ciała przypadało 2-3 gram białka i 5-6 gram węglowodanów. Zacznij od tego poziomu a później dopasuj go do swoich osobistych wymogów. Ogranicz do minimum spożycie tłuszczów nasyconych. Jedz możliwie dużo różnorodnych i jak najlepszej jakości produktów.
Zobacz cały artykuł | 7868 bajtów więcej | Komentarze

Trenuj bezpiecznie

Pierwszy krok skieruj do lekarza do spraw sportu i dowiedz się z czy możesz uprawiać ten sport. Wielu nowicjuszy nie robi tego kroku. Pierwszy krok stawiają w siłowni. Z biegiem czasu okazuje się, że mają poważne wady postawy lub problemy z sercem. Dla takich osób konieczny jest trening rehabilitacyjny, trening siłowy może przysporzyć im więcej kłopotów!
Zobacz cały artykuł | 1744 bajtów więcej | Komentarze

Planowanie posiłków

Podstawowym błędem mniej doświadczonych kulturystów jest generalnie niedocenianie roli odżywiania. Niedoceniają oni planowania i rozkładu posiłków, zatem zazwyczaj jedzą to samo, co jedli zanim zaczęli trenować kulturystykę. Nie rozumieją oni, że trzeba wprowadzić konkretne znamy w odżywianiu, by osiągnąć najwięcej z treningu.
Zobacz cały artykuł | 1559 bajtów więcej | Komentarze

10 grzechów początkującego

Rozgrzewka jest konieczna jak mycie zębów przed snem. 10 minut na bieżni czy rowerze stacjonarnym rozgrzewa cały organizm, przygotowując go do wysiłku. Większe dokrwienie mięśni pozwala na efektywniejsze ich zaangażowanie, a przede wszystkim pozwoli nam uniknąć kontuzji, tym samym przerw w treningach.
Zobacz cały artykuł | 6269 bajtów więcej | Komentarze

Jak zwiększyć testosteron?

Testosteron jest podstawowym hormonem potrzebnym do zwiększenia masy mięśniowej i wytrzymałości mięśni. Dobry program ćwiczeniowy, samodyscyplina i godziny spędzone na siłowni pomogą osiągnąć ci wymarzony cel. Proces przyrostu masy mięśniowej może jednak znacznie przyśpieszyć zwiększenie poziomu testosteronu w naszym organizmie. Nie oznacza to, iż należy przyjmować steroidy czy inne chemiczne suplementy – często sprzedawane nielegalnie. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak w naturalny sposób zwiększyć poziom testosteronu, który pomoże ci zbudować większą masę mięśniową.
Zobacz cały artykuł | 3657 bajtów więcej | Komentarze

Jak nabrać masy mięśniowej

Bardzo cenne informacje dla początkujących fanów kulturystyki, z których dowiesz się jak nabrać masy mięśniowej. Aby budować masę ciała, zacznij od zwiększania ilości przyjmowanych kalorii o około 20%. Mniejsza ilość nie spowoduje jakiejś zauważalnej zmiany; przy większej będziesz miał problemy z utrzymaniem swojej diety, co szybko doprowadzi do frustracji i zniechęcenia.
Zobacz cały artykuł | 2308 bajtów więcej | Komentarze

10 przykazań giganta

Gigant to ktoś, kto musi ciężko zapracować na każdy kawałek swoich mięśni. Gigant nie może siedzieć i czekać, aż same pojawią się mięśnie. On musi wchłaniać tony jedzenia, podnosić tony ciężarów na treningu, unikać treningu cardio. Jeśli masz zamiar robić coś półśrodkami, po co w ogóle zawracasz sobie głowę? Idź lepiej pograć w gry wideo, pooglądać TV.... Chyba, że jesteś gotów robić to, co pozwoli Ci być wielkim.
Zobacz cały artykuł | 6657 bajtów więcej | Komentarze

Recepta na efektywniejszy trening

Ćwiczenia wykonywane zbyt szybko-dekoncentrują, zbyt wolno-stają się z kolei nudne. Cierpi na tym nasza koncentracja,czyli wydajność treningu. Każdy musi znaleźć więc dla siebie najbardziej odpowiadający mu rytm i tempo wykonywania programu treningowego, aby przez cały czas być możliwie maksymalnie skoncentrowanym.
Zobacz cały artykuł | 5678 bajtów więcej | Komentarze
« 1 (2) 3 4 5 ... 8 »