Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Suplementy Artykuły

Jak zwiększyć działanie kreatyny

Kiedy jesteś początkującym adeptem kulturystyki starasz się wykorzystywać w najbardziej efektywny sposób wszelkie suplementy i odżywki na jakie przeznaczyłeś ostatnie pieniądze, byle tylko poprawić swoje wyniki na siłowni. Jednym z najczęstszych wyborów wśród suplementów jest kreatyna, a dokładnie monohydrat kreatyny.
Zobacz cały artykuł | 3473 bajtów więcej | Komentarze

Częstotliwość treningu w kulturystyce

Uprawiając sport bardzo ważnym jego elementem jest z pewnością regularne wykonywanie ćwiczeń. Trening to kwestia, dzięki której we właściwy sposób można osiągać wynik oraz cele, których się pragnie. Bardzo ważne jest aby był on wykonywany pod okiem specjalisty, jeżeli jest się osobą początkującą lub przynajmniej w uzgodnieniu z osobą wykwalifikowaną, jeżeli ćwiczy się już dłuższy czas.
Zobacz cały artykuł | 3385 bajtów więcej | Komentarze

Suplementy na regenerację mięśni

Większość ludzi stosuje kreatynę, gdyż wypełnia ona mięśnie i może sprawić, że czujesz się silniejszy. Ale również wspomaga ona regenerację. Po treningu kreatyna napływa do mięśni wraz z wodą i składnikami odżywczymi. Kreatyna daje pełność mięśni i zapewnia, że dostarczone do organizmu składniki odżywcze dotrą do mięśni. Najlepiej przyjmować kreatynę z potreningowym napojem. Jeśli wolisz, możesz również brać ją na czczo, przed treningiem.
Zobacz cały artykuł | 2769 bajtów więcej | Komentarze

Glutamina - cenny aminokwas

Pytanie: "Wielu zawodowych kulturystów twierdzi, że regularnie stosuje glutaminę. Co jest szczególnego w tym aminokwasie endogennym? Czy organizm nie może syntetyzować glutaminy z innych aminokwasów? Odpowiedź: Glutamina jest bez wątpienia jednym z najpopularniejszych suplementów wśród kulturystów i zawodowych sportowców. Stosowanie glutaminy jest korzystne dla kulturystów z wielu względów. Oto niektóre z nich:
Zobacz cały artykuł | 2240 bajtów więcej | Komentarze

Jak zacząć suplementację w kulturystyce

Często zdarza się tak, szczególnie wśród młodych adeptów sportów siłowych, że w pierwszej kolejności chcą oni kupować różnorodne suplementy licząc na bardzo szybkie efekty. Fakt ten często jest podyktowany namową starszych lub dłużej ćwiczących kolegów bez względu na inne ważne czynniki, którymi powinno się kierować. Poniższe informacje mają na celu przybliżyć wiedzę, kolejność postępowania oraz ważne informację które muszą być uwzględnione.
Zobacz cały artykuł | 9405 bajtów więcej | Komentarze

Jak łączyć suplementy

Glutamina i kreatyna dowodzą, że są jednymi z najlepszych suplementów w kulturystyce. Ich korzystne działanie polega na zwiększeniu ilości wody wewnątrz komórek mięśniowych. Im bardziej uwodnione jest włókno mięśniowe, tym ma większy potencjał przyrostu. Natomiast odwodnione mięśnie łatwo wchodzą w stan katabolizmu (rozpadu) niezależnie od spożycia węglowodanów, białek i tłuszczu.
Zobacz cały artykuł | 4123 bajtów więcej | Komentarze

Stacker - explosive pack

Kreatyna - najpowszechniejszy suplement na rynku odżywkowym. Jej działanie w dużym uproszczeniu polega na optymalizacji systemu produkcji energii w czasie krótkotrwałych, bardzo intensywnych wysiłków, czyli takich, z jakimi masz do czynienia na treningu w siłowni. Zastanawiasz się po co Ci siła, jeżeli Twoim celem jest rozwój mięśni? Otóż, dopiero kiedy dysponujesz zapleczem możliwości siłowych, jesteś w stanie pracować nad rozbudową masy mięśniowej. Służy temu specjalnie opracowany trening, ale i adekwatnie dobrana suplementacja.
Zobacz cały artykuł | 6345 bajtów więcej | 21 komentarzy

Chrom a odchudzanie

Chrom stanowi niezbędny mikroelement w diecie, jego brak może doprowadzić do cukrzycy, wysokiego poziomu złego cholesterolu oraz chorób serca. Brak chromu zmniejsza poziom wychwytywania tłuszczów przez wątrobę. Bez chromu nie może odbyć się proces spalania węglowodanów.
Zobacz cały artykuł | 2042 bajtów więcej | Komentarze

Suplementacja w diecie

Przy złym odżywianiu się, nie dostarczasz organizmowi niezbędnych składników odżywczych, potrzebnych Twojemu organizmu do prawidłowego funkcjonowania. By zapobiec wahaniom składników i nie doprowadzić do ich niedoborów możesz stosować suplementację. Stosuje się ją jako uzupełnienie diety we wszystkie składniki pokarmowe.
Zobacz cały artykuł | 6335 bajtów więcej | Komentarze

Kreatyna I kofeina - zabroniona kombinacja?

Sprawa zwiąku kofeiny i kreatyny była intensywnie poruszana zarówno w środowisku naukowym jak i pośród ludzi trenujących. Jednak wielu ludzi nie wie dlaczego w ogóle taka dyskusja istnieje, więc porozmawiajmy trochę o historii.
Zobacz cały artykuł | 10192 bajtów więcej | Komentarze
« 1 (2) 3 4 5 »