Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Trening w kulturystyce

Najlepsze ćwiczenia na bicepsy z hantlami

Jeżeli chcesz zbudować potężne mięśnie bicepsów jedynie za pomocą sztangielek to bardzo dobrze trafiłeś/aś. W tym artykule Nasser El Sonbaty (zwycięzca konkursu Night of Champions) prezentuje, jego zdaniem, 6 najlepszych ćwiczeń na bicepsy tylko z hantlami. Prezentowane ćwiczenia możesz wykonywać w domu.
Zobacz cały artykuł | 11252 bajtów więcej | Komentarze

Trening na potężne uda

Najważniejsze, to pamiętać, że nie można zbudować wysokiej jakości mięśni bez podnoszenia dużych ciężarów. To oznacza, że twoim podstawowym zadaniem jest zwiększenie siły. W miarę zwiększania siły miłym produktem ubocznym są większe mięśnie. Teraz, czy to oznacza, że musisz robić pojedyncze, podwójne, potrójne super serie jak robią to ciężarowcy i trójboiści?
Zobacz cały artykuł | 2198 bajtów więcej | Komentarze

Trening siłowy w domu

W dzisiejszym, tak zabieganym świecie często nie starcza nam czasu, ochoty lub pieniędzy, żeby chodzić na siłownię. Często trzeba gdzieś na tę siłownię dojechać, bo małe osiedlowe siłownie zostały wyparte przez duże centra fitnessu. W sumie jak zamkniemy w trzech godzinach trening z dojazdem to będzie sukces. A gdzie czas na rodzinę, przyjaciół i własne przyjemności.
Zobacz cały artykuł | 4774 bajtów więcej | Komentarze

Unikaj błędów podczas treningu bicepsów

Za każdym razem kiedy przenosisz ramiona do przodu napinając barki angażujesz do tego przednie głowy mięśni naramiennych oraz górne partie mięśni piersiowych. Przez napinanie barków podczas uginania ramion pozwalasz bicepsom cofnąć się w celu zrealizowania zamierzonego ruchu. W momencie kiedy przychodzi szczyt napięcia mięśniowego bicepsy przestają pracować.
Zobacz cały artykuł | 6922 bajtów więcej | Komentarze

Kompletny trening w domu z hantlami

Biorąc pod uwagę to, że nie każdy ma dostęp do siłowni i profesjonalnego sprzętu, opracowaliśmy program treningowy, który możesz z powodzeniem wykonywać w domu. Potrzebujesz tylko pary rozkładanych hantli oraz jednego, lub dwóch krzeseł. Jeżeli masz te rzeczy to jesteś gotowy na nasz trening.
Zobacz cały artykuł | 14225 bajtów więcej | 10 komentarzy

Trening Super Slow

Trening Super Slow polega na wykonywaniu powtórzeń w bardzo powolnym i dokładnym tempie. Wiele osób ma nierówne tempo. Na początku podnosi ciężar szybko a pod koniec serii powoli. Trening ten pozwala wyrobić w nas równe tempo przez cały trening, skutkiem czego nasza praca podczas dźwigania ciężarów jest bardziej efektywna.
Zobacz cały artykuł | 2136 bajtów więcej | Komentarze

Nogi ze stali - Trening

Ten program obejmuje 6 ćwiczeń, połączonych w pary, które budują wszystkie mięśnie nóg. Każde ćwiczenie wykonujemy w parach, bez żadnego odpoczynku między jednym a drugim ćwiczeniem (ewentualnie może to być przerw max 20 sekund). Natomiast gdy kończysz obydwa, zrób 2 minuty przerwy i przejdź do kolejnej pary.
Zobacz cały artykuł | 1408 bajtów więcej | Komentarze

7 grzechów treningowych

Te powtórzenia wykonuje się po to , by zaspokoić własne ego a potencjalne ryzyko kontuzji jest bardzo duże. Nawet ciężarowcy ćwiczą minimalnie po 4 do 6 powtórzeń. Dla kulturysty maksymalne powtórzenie to zabójstwo. Jeśli bardzo przyzwyczaiłeś się do maksymalnych jednorazowych powtórzeń, to sprawdź jaki ciężar możesz podnieść cztery razy i dodaj do tego 20 %. Tak będzie dobrze i o wiele bezpieczniej.
Zobacz cały artykuł | 4961 bajtów więcej | Komentarze

10 przykazań treningu siłowego

Trenowanie codziennie po 50 serii doprowadzi twoje mięśnie do stanu w którym nigdy się nie zregenerują. Mięśnie rosną podczas odpoczynku. Jeśli go nie zapewnisz, nie urośniesz. Początkujący napaleńcy ćwiczą codziennie. Ich entuzjazm jest godny podziwu, brak wiedzy nie jest.
Partie mięśni są połączone ze sobą w specyficzny sposób, często niedoceniany.
Zobacz cały artykuł | 13102 bajtów więcej | Komentarze

10 przykazań skutecznego treningu

Odpoczynek jest równie istotny jak ciężar na sztandze. Brak snu zwolni przyrost masy. Niewyspani faceci nie tylko nie mają siły na trening, ale ich ciało nie produkuje wystarczającej ilości testosteronu, by mięśnie robiły się coraz silniejsze i wyraźniejsze.
Zobacz cały artykuł | 4703 bajtów więcej | Komentarze
« 1 (2) 3 4 5 ... 11 »