Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Atlas Ćwiczeń Artykuły

Unoszenie sztangielek przodem w górę (Barki)

Stoimy w rozkroku, stopy rozstawione na szerokości ramion, ręce ze sztangielkami opuszczone w dół, grzbiety dłoni skierowane do przodu, tułów wyprostowany biodra cofnięte do tyłu. Przemienne unoszenie sztangielek przodem w górę.
Zobacz cały artykuł | 2276 bajtów więcej | Komentarze

Ściąganie linki wyciągu (Brzuch)

Zachowywanie w trakcie skłonów naturalnej krzywizny kręgosłupa, powoduje powstawanie dużych naprężeń w odcinku lędźwiowym, które to mogą być przyczyną kontuzji. Z tego powodu w przypadku tego ćwiczenia odstępujemy od zasady prostego grzbietu i kręgosłup wyginamy w pałąk.
Zobacz cały artykuł | 3420 bajtów więcej | Komentarze

Przysiady ze sztangą na karku (Uda)

Stoimy przodem do sztangi, sztanga na stojakach, ręce na gryfie. Robimy krok do przodu i ustawiamy się tak, aby gryf sztangi spoczywał na górnej części mięśni czworobocznych. Zdejmujemy sztangę ze stojaków i robimy dwa kroki do tyłu.
Zobacz cały artykuł | 4723 bajtów więcej | Komentarze

Prostowanie ramion na wyciągu

Stoimy w lekkim rozkroku, jedna noga wysunięta, tułów pochylony nieco do przodu (ok 20°), w dłoniach lina lub specjalne paski podczepione do linki wyciągu. Unoszenie i opuszczanie ciężaru przez uginanie rąk w stawach łokciowych.
Zobacz cały artykuł | 2013 bajtów więcej | Komentarze

Wyciskanie ciężaru siedząc (Klata)

Technika wykonywania ćwiczenia Siedzimy na ławce maszyny tułów wyprostowany plecy oparte całą powierzchnią, stopy na platformie, dłonie na uchwytach, ręce mocno zgięte w łokciach. Wyciskanie ciężaru przez prostowanie rąk.
Zobacz cały artykuł | 2405 bajtów więcej | Komentarze

Atlas ćwiczeń Bicepsy

Ćwiczenie to angażuje mięsień dwugłowy ramienia częściowo, gdyż bardziej oddziałuje na mięsień ramienno-promieniowy (leży pod mięśniem dwugłowym), wypychając go do góry i nadaje im kulisty pełny wygląd. Ćwiczenie to należy wykonywać dokładnie z pełnego wyprostu do maksymalnego napięcia.
Zobacz cały artykuł | 7713 bajtów więcej | Komentarze

Atlas ćwiczeń Barki

Unoszenie ramion bokiem w górę w staniu w lekkim rozkroku. Sztangielki należy trzymać nachwytem i w czasie unoszenia nie należy skręcać przedramion. Działa wówczas akton środkowy mięśnia naramiennego. Przy skręcaniu przedramion do wewnątrz angażuje się w większym stopniu akton tylny, jeśli skręcać będziemy w kierunku przeciwnym (na zewnątrz) angażujemy akton przedni.
Zobacz cały artykuł | 7302 bajtów więcej | Komentarze

Atlas ćwiczeń Nogi

Konsekwencją pomijania tej jednej z największej partii mięśniowej (przy trenowaniu innych) jest nie proporcjonalny wygląd ciała oraz (co zostało udowodnione naukowo) zły wpływ na dalszy rozwój mięśni klatki piersiowej. Poniżej przedstawiam wam przykładowe ćwiczenia na tą jakże ważną partię mięśniowa naszego ciała.
Zobacz cały artykuł | 5000 bajtów więcej | Komentarze

Atlas ćwiczeń Klatka piersiowa

Leżymy na ławce poziomej, ręce ze sztangielkami uniesione pionowo w górę, grzbiety dłoni zwrócone na zewnątrz. Odchylanie ramion bokiem w dół. Ćwiczenie bardzo chętnie wprowadzane do treningów przez kulturystów zarówno w okresie budowania masy mięśniowej, jak i podczas jej rzeźbienia.
Zobacz cały artykuł | 10414 bajtów więcej | Komentarze

Atlas ćwiczeń Mięśnie brzucha

Z leżenia tyłem na materacu, uniesienie w górę i przyciągnięcie jednego kolana do klatki piersiowej. Ręce obejmują przyciągnięte kolano a głowa i tułów unoszą się w górę. Staramy się dotknąć czołem do kolana. Noga druga powinna być wyprostowana. Pewnym utrudnieniem tego ćwiczenia jest trzymanie rąk splecionych na karku.
Zobacz cały artykuł | 13431 bajtów więcej | 1 komentarz
« 1 (2) 3 »