Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Diety na masę mięśniową


Odpowiednia dieta na masę to prawidłowe zbilansowanie składników odżywczych w Twoim menu, które ma za zadanie powiększyć masę mięśniową. Musisz zwiększyć zawartość kalorii w każdym daniu jakie spożywasz w ciągu całego dnia. Pamiętaj, żeby produkty, które będziesz spożywać były naprawdę dobrej jakości. Zwiększ ilość spożywanego białka oraz pij co najmniej 2-3 litry wody dziennie. Warto również wspomóc się suplementami diety takimi jak: gainery, odżywki białkowe, batony proteinowe. Nigdy nie zapominaj o posiłku potreningowym, który spożywasz w ciągu maksymalnie 40 minut od jego zakończenia w celu uzupełnienia glikogenu w mięśniach.

OK. Dietę na masę już masz (poniżej przykładowe). Następna rzecz to dobrze rozpisany trening na masę mięśniową, czasami źle dobrany plan treningowy lub zbyt intensywne wykonywanie ćwiczeń może zniweczyć cały Twój plan.

Możesz również samemu ułożyć dietę na masę - przeczytaj nasz poradnik: jak samemu ułożyć dietę na masę

W tym dziale zostały zebrane diety na masę dla osób, które ważą od 52 do 100 kg. Jeżeli żadna dieta na masę nie spełnia Twoich oczekiwań lub brakuje diety dopasowanej do Twojej wagi ciała, skorzystaj z pomocy naszych dietetyków, którzy ułożą dla Ciebie dietę indywidualną. Wejdź na plany.kulturystyka.org.pl i zamów.


Dieta na masę 90 kg

Jeżeli ważysz mniej więcej 90 kilogramów to ta przykładowa dieta na masę jest właśnie dla ciebie. Dieta składa się z 6 posiłków (razem z posiłkiem po treningowym). Kiedy zaczniesz ją stosować sam stwierdzisz, że masa idzie do przodu. Poniższa dieta dostarcza około 3800 kalorii.
Zobacz cały artykuł | 4290 bajtów więcej | 2 komentarzy

Kalorie a masa mięśniowa

Rozpoczynając treningi zazwyczaj nie mamy problemu ze zwiększaniem masy mięśniowej... Nasze mięśnie stosunkowo szybko zwiększają swoje obwody nawet przy nie odpowiedniej diecie. Po jakimś czasie niestety wszystko ulega zmianie. Z czasem coraz trudniej jest nam zwiększać obwody naszych mięśni i popadamy w stagnację. Problem ten można zwalczyć odpowiednią dietą, a dokładniej odpowiednią nadwyżkę kaloryczną w diecie.
Zobacz cały artykuł | 4720 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę węglowodany i tłuszcze

Poziom spożycia węglowodanów należy podnieść do 3,3–4,4 g na kilogram wagi ciała. Węglowodany są potrzebne w cyklu na masę jako źródło energii do intensywnych treningów oraz do „wprowadzana” aminokwasów do wnętrza komórek mięśniowych. Sprzyja temu insulina, która jest wydzielana w większych ilościach przy podwyższonym spożyciu węglowodanów.
Zobacz cały artykuł | 7136 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę - rola białka

Spożycie białka trzeba zwiększyć do co najmniej 3 g na kilogram wagi ciała, co jest pewną zmianą, gdyż jeszcze niedawno uważano, że 2,2 g/kg wagi ciała jest wielkością wystarczającą. Prowadzone w ostatnich latach badania wykazały jednak, że zapotrzebowanie i wchłanianie białka przez intensywnie trenujący organizm jest większe.
Zobacz cały artykuł | 4407 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 70kg 2500 kalorii

Dieta na masę dla osoby ważącej 70 kilogramów. Zapraszamy do zapoznania się z prezentowaną przez nas dietą. Warto stosować dietę na masę aby twój trening nie poszedł na marne. Podczas stosowania diety dostarczasz do swojego organizmu około 2500 kalorii dziennie.
Zobacz cały artykuł | 5145 bajtów więcej | 7 komentarzy

Dieta na masę 85 kg 3400 kalorii

Dieta na masę dla osoby ważącej 85 kilogramów. Zapraszamy do zapoznania się z prezentowaną przez nas dietą. Warto stosować dietę na masę aby twój trening nie poszedł na marne. Podczas stosowania diety dostarczasz do swojego organizmu około 3400 kalorii dziennie.
Zobacz cały artykuł | 5442 bajtów więcej | 3 komentarzy

Moc protein: Proste wskazówki

Pokaż mi kulturystę który boi się jedzenia dużej ilości protein a ja pokażę kulturystę, który boi się odnieść sukces. Proteiny są podstawowym elementem w budowaniu twojej masy mięśniowej, są różnicą pomiędzy stawianiem pierwszego kroku w twojej kulturystycznej karierze a robieniem gigantycznego skoku. Zanim włączysz proteiny jako główny składnik swojej kulturystycznej diety, sprawdź poniższe wskazówki, które pomogą ci zastosować proteiny w różnych okolicznościach.
Zobacz cały artykuł | 4307 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę dla każdego

Chcesz nabrać masy mięśniowej ale nie wiesz jak ułożyć sobie dietę? Chcesz się dowiedzieć ile powinieneś spożywać dziennie posiłków oraz ile razy w tygodniu trenować? Jeśli tak to ten artykuł jest dla ciebie. Znajdziesz tutaj dietę dla każdego kto chce zdobyć kilka kilogramów masy mięśniowej. Proste i smaczne menu wraz z zamiennikami produktów - Sprawdź to!
Zobacz cały artykuł | 3928 bajtów więcej | Komentarze

Łatwe robienie masy mięśniowej

Znajdź w tabeli swoją wagę i zawartość tkanki tłuszczowej, a dowiesz się, ile białka, węglowodanów i tłuszczu powinieneś spożywać każdego dnia, by osiągnąć wymarzony cel. Przedział wagowy to osoby od 65 kg do 95 kg.
Zobacz cały artykuł | 2806 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 85 kg

Przykładowy jadłospis osoby grubszej o wadze 85 kg składający się z 5 posiłków. W diecie nie brakuje białka, podstawowego budulca mięśni oraz innych składników niezbędnych do prawidłowego rozwoju naszego organizmu.
Zobacz cały artykuł | 3261 bajtów więcej | Komentarze
« 1 (2) 3 4 »