Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Porady mistrzów kulturystyki

Trening pleców Lee Haney'a

Lee lubi stosować na przemian ruchy zwane przez niego rytmicznymi, przeznaczone na rozwój kształtu i jakości mięśni - takie jak przyciąganie górnego lub dolnego wyciągu na siedząco - z ćwiczeniami siłowymi na zwiększanie masy mięśni, takimi jak podciąganie sztangielki jednorącz w opadzie czy podciąganie sztangi w opadzie.
Zobacz cały artykuł | 4914 bajtów więcej | Komentarze

Jedno ćwiczenie w 10 seriach - Chris Duffy

Kiedy tylko czuję, że moje mięśnie weszły w fazę zastoju, natychmiast ograniczam treningi. Uczucie stagnacji jest dla mnie sygnałem, że osiągnąłem etap przetrenowania. Organizm mój przede wszystkim potrzebuje odpoczynku. Nie trwa on dłużej niż klika dni. Podejmując treningi po przerwie, wykonuję jedno ćwiczenie na każdą grupę mięśniową.
Zobacz cały artykuł | 1978 bajtów więcej | Komentarze

Reguły partnerów treningowych

Ćwiczenie z właściwie umotywowanym partnerem jest jedną z najbardziej efektywnych metod treningowych, jakie w ogóle istnieją. Niemniej jednak znalezienie kogoś godnego zaufania, punktualnego i zdolnego do "przepchnięcia" współćwiczącego przez każdy trening nie jest łatwym zadaniem. Partnerzy muszą poznać możliwości i ograniczenia drugiej strony.
Zobacz cały artykuł | 5825 bajtów więcej | Komentarze

Marcin Jabłoński - Czołowy kulturysta radzi

Jeden z najlepszych Polskich Kulturystów Marcin Jabłoński opowiada o swoich początkach w kulturystyce. Zobacz film/wywiad z Marcinem i dowiedz się co robić gdy jest się początkującym kulturystą, jakich nie popełniać błędów podczas treningów. Porady od fachowca w dziedzinie kulturystyki powinny być dla każdego bardzo cenne.
Zobacz cały artykuł | 715 bajtów więcej | Komentarze

Od chuderlaka do olbrzyma

Porady Arnolda Schwarzeneggera. Czy jesteś zmęczony patrzeniem w lustro, z którego gapi się na ciebie twoje odbicie z nadwagą i brakiem formy? Kulturysty­ka może pomóc zmienić twój wygląd fizyczny. Po pierwsze, zidentyfikujmy endomorfika. Taka osoba charakteryzuje się strukturą grubokościstą, wolnym metabolizmem, tendencją do magazynowania tkanki tłuszczowej.
Zobacz cały artykuł | 5330 bajtów więcej | Komentarze

Poprążkuj swoje mięśnie

Chcesz się szybko dorzeźbić? Oto dziesięciostopniowy plan, praktycznie testując każdy zalecenie, ukierunkowane na uzyskanie możliwie najlepszej rzeźby mięśni. Jest on niesamowicie łatwy do wykonania i pozwala na osiągnięcie celów, jakie się przed sobą stawia. Sprawdź go, a sądzę, że będziesz zadowolony z rezultatów.
Zobacz cały artykuł | 7153 bajtów więcej | Komentarze

Radek Słodkiewicz - Porady Mistrza

Maszyny czy wolne ciężary? To pytanie często zadają sobie osoby ćwiczące, a zwłaszcza te z niewielkim stażem treningowym. Osobiście uważam, że nie ma lepszych ćwiczeń na rozwój mięśni, niż ćwiczenia z użyciem wolnych ciężarów, czyli sztangi i sztangielek.
Zobacz cały artykuł | 1722 bajtów więcej | Komentarze

Dariusz Karpiński - Porady Mistrza

Czesto i dużo mówi się o metodach i technikach treningowych, konstruowaniu planów treningowych itp. , mniej o bezpieczeństwie na treningach. A pamiętajmy, że dla trenujących jest to sprawa nad wyraz ważna.
Zobacz cały artykuł | 1698 bajtów więcej | 1 komentarz

Hubert Olborski - Porady Mistrza

Pamiętajmy, że aby mieśnie rozwijały się prawidłowo, należy pić dużo płynów,głównie wody.Osobiście polecam niegazowaną.Jest to zrozumiałe, gdyż organizm nasz w przeszło 60% skłąda się z wody.W wypadku mięśni jest to nawet 75%.
Zobacz cały artykuł | 1635 bajtów więcej | Komentarze

Andrzej Maszewski - Porady Mistrza

Kiedyś, po intensywnych treningach, przeszkadzało mi odczuwane i to przez kilka kolejnych dni, zmęczenie ćwiczonych mięśni.Niekiedy tak mnie to deprymowało, że nachodziła mnie chęć odsuwanie kolejnych treningów w czasie.
Zobacz cały artykuł | 1893 bajtów więcej | 2 komentarzy
« 1 (2) 3 »