Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Trening dla kobiet

Brzuch Teoria i Ćwiczenia

Nigdy nie poprzedzaj takich złożonych ćwiczeń, jak przysiad, wykrok czy martwy ciąg ćwiczeniami mającymi na celu wzmocnienie mięśni brzucha. Mięśnie te są stabilizatorami tułowia i kręgosłupa, jeśli są zmęczone w momencie rozpoczynania ćwiczenia, wówczas zwiększa się prawdopodobieństwo wystąpienia kontuzji.
Zobacz cały artykuł | 5808 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na talię osy ze zdjęciami

Wykonując ćwiczenia, które mają wzmocnić mięśnie brzucha i ułatwić pozbycie się z okolic talii tkanki tłuszczowej, pamiętaj o rytmicznym oddychaniu. Napinając mięśnie, za każdym razem rób głęboki wydech, a rozluźniając się - wdech. Ćwicz przy otwartym oknie dwa razy dziennie po kwadransie.
Zobacz cały artykuł | 2845 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenie na biodra

Kładziemy się na plecach, kolana mamy zgięte, a stopy stawiamy płasko na ziemi. Teraz obydwa kolana razem zniżamy delikatnie w jedną stronę tyle ile jest to możliwe bez używania siły. Utrzymujemy tę pozycję od 10 do 30 sekund i powracamy do pierwotnej pozycji.
Zobacz cały artykuł | 1206 bajtów więcej | Komentarze
« 1 (2)