Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Trening na masę

Jak szybko zwiększyć masę mięśniową

Joe Weider, który sam się nazywa, nie bez racji, trenerem mistrzów, twierdzi, że jedno jest pewne: mistrzem w kulturystyce może zostać tylko ten, kto ma wspaniale rozwiniętą masę mięśniową. Jest to warunek numer jeden. Oczywiście do tego są potrzebne odpowiednie proporcje ciała związane z budową kostną. Praktyka to potwierdza: na wszystkich najważniejszych konkursach kulturystycznych, zarówno amatorów, jak i zawodowców, na podium stają ludzie potężnie umięśnieni. Niektórych to razi, ale takie są reguły gry w tej dyscyplinie.
Zobacz cały artykuł | 8267 bajtów więcej | Komentarze

Trening na masę 3 dniowy

Dobry trening to podstawa w kulturystyce. Jeżeli interesuje cię zdobycie masy mięśniowej to ten program treningowy jest jak najbardziej dla ciebie. Przed każdym treningiem nie zapomnij o 15 minutowej rozgrzewce mięśni aby przygotować je do ciężkiego wysiłku na siłowni. Powodzenia w budowaniu masy! Trening na masę - Program 3 dniowy.
Zobacz cały artykuł | 2378 bajtów więcej | 2 komentarzy

Trening wysokiej intensywności

W świece kulturystyki „od zawsze” obowiązuje pogląd, że jeśli ktoś chce uzyskać przyrosty w masie umięśnienia, powinien dźwigać duże obciążenia przy relatywnie niewielkich liczbach serii i powtórzeń. Okazuje się jednak, że – jak wiele innych „niepodważalnych” prawd – tak i ta nie jest najlepszym sposobem na jeszcze więcej mięśni.
Zobacz cały artykuł | 9117 bajtów więcej | Komentarze

Dzień 1 (klatka piersiowa + triceps)

Przedstawiamy 3 dniowy trening na masę dla zaawansowanych miłośników siłowni. Pierwszy dzień treningu to klatka piersiowa i triceps. Znajdziesz tutaj zestaw ćwiczeń, ilość serii i powtórzeń oraz zdjęcia poszczególnych ćwiczeń. Zaczynamy budowanie masy mięśniowej ...
Zobacz cały artykuł | 1511 bajtów więcej | 20 komentarzy

Trening na masę 4-dniowy

Trening na masę 4-dniowy na zdobycie masy mięśniowej napisany przez doświadczonego kulturystę. Na samym początku treningu 15 minutowa rozgrzewka, żeby przygotować mięśnie do wysiłku. Wykonujemy serie systemem piramidingu - z serii na serię zwiększamy ciężar i zmniejszamy ilość powtórzeń.
Zobacz cały artykuł | 6379 bajtów więcej | 1 komentarz

Trening na masę mięśniową 4-dniowy

Trening na masę mięśniową, 4-dniowy napisany przez doświadczonego kulturystę. Przed każdą sesją treningową obowiązkowa jest rozgrzewka! Stosujemy zasadę treningu piramidalnego - z serii na serię zwiększamy ciężar i zmniejszamy ilość powtórzeń.
Zobacz cały artykuł | 5920 bajtów więcej | 1 komentarz

Plan treningowy na masę 4-dniowy

Plan treningowy na masę 4-dniowy napisany przez doświadczonego kulturystę. Przed każdą sesją treningową obowiązkowa jest rozgrzewka! Stosujemy zasadę treningu piramidingu - z serii na serię zwiększamy ciężar i zmniejszamy ilość wykonywanych powtórzeń.
Zobacz cały artykuł | 5415 bajtów więcej | Komentarze

Trening na masę dla początkujących 4-dniowy

Trening 4-dniowy dla początkujących ułożony przez trenera personalnego z wieloletnim stażem. Nigdy nie zapominaj o rozgrzaniu mięśni przed każdym treningiem. Stosujemy metodę treningu piramidalnego - zwiększamy ciężar redukując liczbę powtórzeń.
Zobacz cały artykuł | 4440 bajtów więcej | 1 komentarz

Trening na zdobycie masy mięśniowej 4-dniowy

Trening na zdobycie masy mięśniowej 4-dniowy został ułożony przez doświadczonego trenera kulturystyki. Pamiętaj o 10-15 minutowe rozgrzewce przed treningiem! Stosujemy zasadę treningu piramidalnego - z serii na serię zwiększamy ciężar i zmniejszamy ilość powtórzeń.
Zobacz cały artykuł | 4531 bajtów więcej | 2 komentarzy

4 treningi na masę dla początkujących

Pierwszym zadaniem każdego początkującego kulturysty jest wypracowanie możliwie jak największej masy mięśniowej. Robi się to przez ostry trening połączony z odpowiednim odżywianiem(trzeba spożywać odpowiednio dużą ilość kalorii, jeść jak najwięcej białka i jak najmniej tłuszczu) i długim okresem regeneracji między treningami.
Zobacz cały artykuł | 9361 bajtów więcej | 10 komentarzy
« 1 (2)

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Co lubią nasze stawy? - Ciekawostki kulturystyczne
Trening na masę 4-dniowy - Trening na masę
Dieta na masę 100 kg - Diety na masę
Dieta masowa 75 kg - Diety na masę
Trening Redukcja Tłuszczu III - Trening na rzeźbę
Piotr Głuchowski radzi początkującym - Porady dla początkujących
Atak na uda ! - Trening w kulturystyce
Jak zdrowo jeść ? - Diety Kulturystyczne
Cztery przeceniane pokarmy - Odżywianie w kulturystyce
Program na nogi dla zaawansowanych - Trening w kulturystyce
Żegnaj brzuszku na zawsze! - Ciekawostki kulturystyczne

Plany treningowe i dietetyczne