Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia i dieta na płaski brzuch

Chcesz wyrzeźbić brzuch? - musisz zmienić swoje odżywianie. Dla większości z nas zrobienie porządnych mięśni brzucha stanowi nie lada wyzwanie. Jednak przy regularnym i solidnym treningu rezultaty ćwiczeń niebagatelnie wpływają na naszą sylwetkę jak również mają zbawienny wpływ na nasze samopoczucie.
Zobacz cały artykuł | 3747 bajtów więcej | Komentarze

Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Robienie wyłącznie ćwiczeń na płaski brzuch nic nie da jeśli brzuszek będzie obrośnięty warstwą tłuszczu. Nie oznacza to, że robienie 100 brzuszków dziennie nie da żadnych rezultatów. Oczywiście, że da, jednak nie aż tyle co ćwiczenia kardio. Ćwiczenia kardio to wszystkie te, które powodują szybszy przepływ krwi i przyśpieszają nasz oddech. Przyśpieszają one nasz metabolizm na 4 do 24 godzin.
Zobacz cały artykuł | 2676 bajtów więcej | 5 komentarzy

Trening brzucha w domu ZDJĘCIA

Jeżeli chcesz mieć naprawdę twarde i wyrzeźbione mięśnie brzucha to jesteś w dobrym miejscu. Wyrzuć na śmietnik wszelkiego typu pasy wibrujące, które "same spalają tłuszcz". Do naszego treningu będziesz potrzebować piłki do ćwiczeń oraz zwykłej ławeczki treningowej - Zaczynamy ...
Zobacz cały artykuł | 1647 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia, trening brzucha w domu

Przy treningu mięśni brzucha trzeba pamiętać o kilku zasadach. Jedną z nich jest rozpoczynanie treningu od ćwiczeń dolnych mięśni brzucha. Dlaczego? Ponieważ trenując najpierw górną część brzucha, wykonując brzuszki, angażujemy tylko górne części brzucha. Natomiast przy treningu dolnych partii brzucha angażowane są także górne partie.
Zobacz cały artykuł | 5380 bajtów więcej | 3 komentarzy

Płaski brzuch w miesiąc - Ćwiczenia

Jeśli nie zadowala Cię wygląd Twojego brzucha, to zdecydowanie należy coś z tym zrobić. Uzyskanie ładnych kształtów mięśni brzucha i zmniejszenie wymiarów w talii wymaga trochę czasu, cierpliwości oraz chęci, ponieważ zrzucić zbędny tłuszcz niestety nie jest łatwo, a wypukły brzuch zniekształca całą sylwetkę. Zatem do roboty !
Zobacz cały artykuł | 7782 bajtów więcej | Komentarze

Programy ćwiczeń na mięśnie brzucha

Wszystkie ćwiczenia w gigant serii wykonujemy do granicznego powtórzenia (zmęczenia). Przerwy między poszczególnymi ćwiczeniami w gigant serii jako takie nie występują, jeśli już to max 30 sekund. Na jednej sesji treningowej wykonujemy od 2 do 4 gigant serii. Przerwy między gigant seriami wynoszą 2 – 3 minuty. Jeśli ktoś czuje się dobrze i ma wystarczająco dużą energie można robić przerwy 90 sekundowe lub nawet 60 sekundowe – do indywidualnego uznania.
Zobacz cały artykuł | 4487 bajtów więcej | 2 komentarzy

Trening brzucha + plan treningowy

Połóż się na plecach, ręce trzymaj w dowolnym miejscu, zegnij nogi w kolanach, i unieś je tak, aby pomiędzy brzuchem a Twoimi nogami był kat prosty, kąt w kolanach też był koło 90 stopni. Następnie zacznij pedałować, tak jakbyś jechał na rowerze, cały czas trzymając nogi w górze i pedałując nimi.
Zobacz cały artykuł | 5407 bajtów więcej | 21 komentarzy

Ćwiczenia na płaski brzuch

Płaski i jędrny ? o takim brzuchu marzysz. Aby to osiągnąć, trzeba się napracować, a na to wciąż brakuje ci czasu i... wytrwałości. Dlatego przygotowaliśmy dla ciebie specjalny plan. Zapraszamy do ćwiczeń.
Zobacz cały artykuł | 5984 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na brzuch ze zdjęciami dla Pań

Rewelacyjne ćwiczenia na płaski brzuch ze zdjęciami. Ćwiczenia możesz wykonywać w domu, nie trzeba zapisywać się na siłownię. 10 ćwiczeń, które odmienią Twoją sylwetkę.
Zobacz cały artykuł | 7979 bajtów więcej | Komentarze

Płaski brzuszek - ćwiczenia

Kładziemy się na plecach na podłodze (najlepiej na kocu lub karimacie). Wyciągnięte ręce przenosimy za głowę. Wyprostowane nogi (nie zginamy w kolanach) podnosimy aż utworzą z podłogą kąt około 30 stopni. Wytrzymujemy w tej pozycji przez 10 głębokich oddechów.
Zobacz cały artykuł | 6758 bajtów więcej | 1 komentarz
« 1 (2) 3 »