Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Ćwiczenia dla każdego

Powitanie słońca - ćwiczenia relaksacyjne

Ćwiczenia "powitanie słońca" są jednymi z najstarszych ćwiczeń jogi ( yoga ). W tradycji Indii słońce symbolizuje światło duchowe, stan równowagi i harmonii Układ ten pozwala na utrzymanie dobrego samopoczucia i zachowania właściwego poziomu energii witalnej, ćwiczenie to w zależności od tempa wykonywania, może mieć pobudzające (przy szybkim wykonaniu) lub uspokajające (przy wolnym) oddziaływanie.
Zobacz cały artykuł | 3905 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia dla seniorów

Każde ćwiczenie przeplatamy ćwiczenie oddechowym. W leżeniu przodem-głowa leży oparta na dłoniach. Unieść głowę wdech, położyć czołem na dłoniach wydech. W klęku podpartym i siadzie po turecku i na piętach, podnosimy ręce przodem w górę, wdech, opuszczamy bokiem, wydech.
Zobacz cały artykuł | 4588 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia Fitness dla seniorów

Bardzo ciekawe ćwiczenia dla wszystkich seniorów z piłką "fit ball". Na filmie widzimy profesjonalnego instruktora fitness, który pokazuje jak wykonywać poszczególne ćwiczenia bezpiecznie i prawidłowo.
Zobacz cały artykuł | 349 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia dla seniorów - gimnastyka

Na filmie możemy oglądać poranną gimnastykę dla seniorów, która odbyła się w Połczynie Zdrój. Żeby dobrze zacząć dzień, warto rano trochę się rozruszać.
Zobacz cały artykuł | 666 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia dla otyłych

Jeżeli twoja pupa jest zbyt obfita, powinnaś na zmianę biegać oraz uprawiać poniższe ćwiczenie opracowane specjalnie z myślą o osobach takich jak ty! Dzięki nim w 30 minut spalisz ponad 350 kalorii. Ćwiczenia należy wykonywać 2-3 razy w tygodniu.
Zobacz cały artykuł | 2415 bajtów więcej | Komentarze

Trening dla otyłych

W wielu zaleceniach podkreśla się rolę zwiększenia aktywności fizycznej w prewencji i leczeniu otyłości. Czy jednak każdy rodzaj ruchu jest odpowiedni dla osób bardzo otyłych? Osoby bardzo otyłe powinny zachować szczególną ostrożność podczas wybierania treningu, gdyż nie każdy rodzaj ruchu jest dla nich bezpieczny. Bardzo duża masa ciała zwiększa ryzyko urazów, zwłaszcza narządu ruchu.
Zobacz cały artykuł | 4325 bajtów więcej | Komentarze

Tai Chi - Wskazówki jak trenować

Współcześnie uprawiane tai chi (taijiquan) sprowadza się często do wykonywania form składających się z płynnych, okrężnych, jednostajnych ruchów. Wielu instruktorów znajduje upodobanie w odwoływaniu się do koncepcji nieustannego ruchu i przywołuje obraz płynącej rzeki, by lepiej uzmysłowić uczniom zasadę ćwiczenia.
Zobacz cały artykuł | 7209 bajtów więcej | Komentarze

Podwieszenie głowy w Tai Chi

Wiele osób ćwiczących Tai Chi Chuan błędnie rozumie to zagadnienie. Za powieszenie głowy bierze podciągnięcie do góry punktu Bui Hui znajdującego się na szczycie głowy. Jedyne co uzyskujemy przez taką czynność to wydłużenie szyi. Aby wytłumaczyć zasadę podwieszenia ...
Zobacz cały artykuł | 4692 bajtów więcej | Komentarze

Korzyści z Tai Chi

Tai chi to chińska sztuka starożytnych ćwiczeń, której pierwsze układy powstały mniej więcej w tym samym czasie, co ziołolecznictwo i akupunktura, ale dopiero od czasów najsłynniejszego mędrca Chin, Lao Tsy (VI w. p.n.e.), zaczęto ją traktować jako sposób na rozwój duchowy.
Zobacz cały artykuł | 15215 bajtów więcej | Komentarze

Tai Chi sposobem na stres

Kiedy myślicie o Tai Chi, prawdopodobnie przychodzi Wam na myśl obraz starszego Chińczyka, który w satynowej "piżamie" wykonuje na łonie natury ruchy wyglądające co najmniej dziwnie. Światowy Dzień Tai Chi to idealna okazja, żeby odpowiedzieć sobie na jedno, zasadniczego pytanie - "ale po co on to właściwie robi?!"
Zobacz cały artykuł | 7719 bajtów więcej | Komentarze
« 1 (2) 3 4 »