Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Dania dla kulturystów

O przekąskach w skrócie

Masz apetyt na szybką i zdrową przekąskę? Sięgnij po typowe danie śniadaniowe - płatki zbożowe z chudym mlekiem można przecież jeść nie tylko rano. Wybierz płatki, których porcja ma 3-5g błonnika.
Zobacz cały artykuł | 739 bajtów więcej | Komentarze

Sałatka z czerwonej fasoli

Wymieszać ze sobą podane składniki. Podawać z pieczywem chrupkim. Można podgrzać w kuchence mikrofalowej. 620 kalorii, 25g białka, 85g węglowodanów, 20g tłuszczu.
Zobacz cały artykuł | 569 bajtów więcej | Komentarze

Gazpacho

Posiekaj drobno cebulę, pomidory, ogórek i paprykę. Dodaj czosnek i włóż wszystko do miski. Wlej sok, cukier, pieprz i ocet winny. Dobrze wymieszaj. Wstaw do lodówki. Podawaj schłodzony.
Zobacz cały artykuł | 919 bajtów więcej | 1 komentarz

Stek cielęcy

Obsmażamy na ostrym ogniu ze wszystkich stron. Dodajemy zioła i warzywa, czosnek. Następnie dodajemy bulion i gotujemy (jeżeli to konieczne, trzeba przełożyć mięso i warzywa do garnka), wszystko gotujemy pod przykryciem na wolnym ogniu przez około 45 minut (używając bulionu drobiowego uzyskamy delikatniejszy smak potrawy).
Zobacz cały artykuł | 1626 bajtów więcej | Komentarze

Sum na ostro po bułgarsku

Przyprawy wymieszać w niewielkiej miseczce. Filety umyć, osuszyć obtoczyć dokładnie w mieszaninie ostrych przypraw z obu stron. Na patelni rozgrzać olej, wrzucić posiekany czosnek i delikatnie podsmażyć na średnim ogniu, aż się zezłoci i odłożyć na oddzielny talerzyk. Na patelni rozgrzać masło.
Zobacz cały artykuł | 1313 bajtów więcej | Komentarze

Kurczak po grecku

W sporym naczyniu rozgrzać olej (najlepsza będzie oliwa z oliwek). Na średnim ogniu podsmażyć kurczaka z obu stron. Dodać cebulę i pokrojony czosnek. Dusić na wolnym ogniu 2 minuty. Dodać rozprowadzony w szklance bulionu koncentrat pomidorowy. Przyprawić cynamonem, pieprzem cayenne oraz solą i zwykłym czarnym pieprzem (najlepszy byłby świeżo zmielony).
Zobacz cały artykuł | 1549 bajtów więcej | Komentarze

Indyk w chili

Pomidory sparzyć, obrać ze skóry, poddusić z odrobiną oliwy i wody. Sos pomidorowy dodać do smażonych warzyw – wszystko doprowadzić do wrzenia. Wrzucić kawałki indyka, fasolę z puszki i pokrojoną papryczkę chili. Wszystko zagotować, kontrolując, czy mięso z indyka jest miękkie (pierś z indyka wymaga dłuższego gotowania niż z kurczaka).
Zobacz cały artykuł | 1508 bajtów więcej | Komentarze

Kanapki wietnamskie

Czosnek rozetrzeć z solą i odrobiną masła na jednolitą masę. Dodać ocet i cukier, wszystko razem dokładnie wymieszać. Następnie dodać marchewkę, cebulę i paprykę chili, połączyć składniki i odstawić na bok. Bagietkę podzielić na 4 kanapki. Przekroić wzdłuż.
Zobacz cały artykuł | 1434 bajtów więcej | Komentarze

Moc warzyw

Każdy, kogo zapytać o elementy diety, jednym tchem wymieni węglowodany, białka, tłuszcze i mikroelementy. Wszystkie te składniki są konieczne do wzrostu i regeneracji organizmu. Pojawia się jednak problem, skąd, z czego czerpać wspomniane składniki pokarmowe.
Zobacz cały artykuł | 4165 bajtów więcej | Komentarze

Lekkie śniadania - coś na dobry początek

Potrawa o niskiej zawartości tłuszczu nie musi oznaczać jedynie gotowanej piersi z kurczaka. Łatwe i proste śniadania, które rozpoczną dzieą każdego kulturysty, mogą zostać przyrządzone łatwo, szybko i wygodnie. Wystarczy tylko troszkę wyobraźni w dbaniu o swoje wyżywienie, a co za tym idzie - dbaniu o swoją sylwetkę.
Zobacz cały artykuł | 1143 bajtów więcej | Komentarze
« 1 2 (3) 4 »