Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Diety na masę mięśniową


Odpowiednia dieta na masę to prawidłowe zbilansowanie składników odżywczych w Twoim menu, które ma za zadanie powiększyć masę mięśniową. Musisz zwiększyć zawartość kalorii w każdym daniu jakie spożywasz w ciągu całego dnia. Pamiętaj, żeby produkty, które będziesz spożywać były naprawdę dobrej jakości. Zwiększ ilość spożywanego białka oraz pij co najmniej 2-3 litry wody dziennie. Warto również wspomóc się suplementami diety takimi jak: gainery, odżywki białkowe, batony proteinowe. Nigdy nie zapominaj o posiłku potreningowym, który spożywasz w ciągu maksymalnie 40 minut od jego zakończenia w celu uzupełnienia glikogenu w mięśniach.

OK. Dietę na masę już masz (poniżej przykładowe). Następna rzecz to dobrze rozpisany trening na masę mięśniową, czasami źle dobrany plan treningowy lub zbyt intensywne wykonywanie ćwiczeń może zniweczyć cały Twój plan.

Możesz również samemu ułożyć dietę na masę - przeczytaj nasz poradnik: jak samemu ułożyć dietę na masę

W tym dziale zostały zebrane diety na masę dla osób, które ważą od 52 do 100 kg. Jeżeli żadna dieta na masę nie spełnia Twoich oczekiwań lub brakuje diety dopasowanej do Twojej wagi ciała, skorzystaj z pomocy naszych dietetyków, którzy ułożą dla Ciebie dietę indywidualną. Wejdź na www.plany.kulturystyka.org.pl i zamów.


Dieta masowa 75 kg

Przykładowy jadłospis osoby chudszej o wadze 75 kg składający się z 5 posiłków. Dieta została tak rozpisana abyś uzyskał jak najlepsze rezultaty podczas jej stosowania. Mamy nadzieję, że z niej skorzystasz i będziesz zadowolony z wyników.
Zobacz cały artykuł | 3600 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 72 kg

Dieta na masę dla osoby ważącej 72 kilogramy. Zapraszamy do zapoznania się z prezentowaną przez nas dietą. Warto stosować dietę na masę aby twój trening nie poszedł na marne.
Zobacz cały artykuł | 4160 bajtów więcej | 4 komentarzy

Dieta na masę 73-74 kg

Dieta to kluczowa rzecz w kulturystyce, trzeba ją stosować żeby widzieć efekty swojej ciężkiej pracy na siłowni. Prezentujemy dietę na masę dla osoby ważącej 73-74kg
Zobacz cały artykuł | 4239 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 81 kg

Dieta na masę dla osoby ważącej 81 kilogramów ułożona przez specjalistę, dodatkowo polecamy zakup odżywki typu gainer lub odżywkę białkową w celu zwiększenia masy mięśni.
Zobacz cały artykuł | 5141 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 77 kg

Tym razem dieta dla osoby ważącej 77 kilogramów. Oprócz samej diety ważne są również odżywki białkowe oraz typu gainer, które pomagają przybrać na masie mięśni.
Zobacz cały artykuł | 4266 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 69 kg

Jeśli twoja waga to mniej więcej 69 kilogramów to w tym artykule jest dieta na masę właśnie dla ciebie - Zapraszamy i życzymy powodzenia!
Zobacz cały artykuł | 4023 bajtów więcej | 2 komentarzy

Dieta na masę 90 kg

Jeżeli ważysz mniej więcej 90 kilogramów to ta dieta jest właśnie dla ciebie. Kiedy zaczniesz ją stosować sam stwierdzisz, że masa idzie do przodu - Powodzenia!
Zobacz cały artykuł | 3971 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 85 kg

Dieta na masę dla osoby ważącej 85 kilogramów ułożona przez specjalistę. Dobra dieta to podstawa w kulturystyce więc warto ją mieć i się do niej stosować.
Zobacz cały artykuł | 4063 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 64-65 kg

Tym razem dieta masowa dla osoby ważącej mniej więcej 64-65 kilogramów. Kilka posiłków dziennie + posiłek potreningowy i dobra odżywka typu Gainer załatwią sprawę.
Zobacz cały artykuł | 4252 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 65 kg Wariant 2

Dieta na masę mięśniową dla osoby ważącej 65 kilogramów ułożona przez specjalistę od odżywiania sportowego. Zapraszamy do lektury i życzymy powodzenia!
Zobacz cały artykuł | 4334 bajtów więcej | 2 komentarzy
« 1 2 (3) 4 »

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Trening brzucha + plan treningowy - Ćwiczenia na mięśnie brzucha
3 najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha - Ćwiczenia na mięśnie brzucha
Odżywianie kulturysty - Odżywianie w kulturystyce
Co jeść, by być wielkim? - Odżywianie w kulturystyce
Dieta na masę 69 kg - Diety na masę
Dieta na masę 55 kg - Diety na masę
Radek Słodkiewicz - Porady Mistrza - Porady mistrzów kulturystyki
Jak zdrowo jeść ? - Diety Kulturystyczne
Podstawowe ćwiczenia siłowe - Porady dla początkujących
Program Twój Dietetyk - Odżywianie w kulturystyce
15 fatalnych nawyków - Porady dla początkujących
Machaj żelazem mały - Porady dla początkujących
Przysiady - najlepsze ćwiczenie na mięśnie nóg! - Porady mistrzów kulturystyki

Plany treningowe i dietetyczne