Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Ćwiczenia dla każdego

Fitness - Rodzaje Ćwiczeń

Jeśli Twoim celem jest wymodelowanie , wzmocnienie mięśni i ujędrnienie ciała wybierz zajęcia wzmacniające, które nie są tak intensywne dla Twojego serca, za to znacznie bardziej zmuszają do pracy poszczególne mięśnie. Dzięki nim poprawisz sylwetkę (wymodelujesz newralgiczne miejsca), wyrzeźbisz mięśnie (uzyskasz sportową sylwetkę oraz będziesz silniejsza(y)), ujędrnisz skórę i pozbędziesz się cellulitu (ciało będzie wyglądało bardziej rześko i zdrowiej).
Zobacz cały artykuł | 5417 bajtów więcej | Komentarze

Fitness w domu - Trening

Nie potrzebujesz siłowni aby ćwiczyć. Dlaczego nie zostać w domu i nie zrzucić wagi na zawsze. Poniżej znajdziesz ćwiczenia, których celem jest oderwanie cię od krzesła i zmuszenie do małych domowych ćwiczeń. Możesz kupić urządzenia potrzebne do ćwiczeń, lecz tak na prawdę potrzebne będą tylko ciężarki.
Zobacz cały artykuł | 3408 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia z piłką

Fitball to kolorowa elastyczna piłka wykonana z miękkiego a jednocześnie wytrzymałego tworzywa PCV, którego wytrzymałość pozwala na siedzenie, leżenie a nawet skakanie na niej. Średnica piłek może być różna. Waha się w granicach 35 cm do 180cm (największe piłki to tzw. megaball, które są stosowane do zabaw grupowych).
Zobacz cały artykuł | 10980 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na szybkość pracy nóg

Ustawiamy sobie znaczniki (jak nie masz to cienkie listewki), jeden od drugiego 20 cm i rób szybki, niski/wysoki skipping, jak najszybszy. 10 znaczników wystarczy. Polecam również robić szybką przekładankę, krok odstawno-dostawny. Dobre jest też bardzo szybkie prowadzenie piłki podeszwą przodem (skipping na piłce), bokiem, prowadzenie piłki na wprost gdzie piłka chodzi szybko od nogi do nogi.

Zobacz cały artykuł | 2302 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia z hantlami + film

Stań prosto ze złączonymi stopami, hantle trzymaj w dłoniach opartych w talii. Prawą nogą zrób wypad w bok, a uginając ja przenieś na nią ciężar ciała. Powróć do pozycji wyjściowej i wykonaj ten sam ruch w druga stronę. Wykonaj to ćwiczenie na każdą nogę.
Zobacz cały artykuł | 2030 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia oddechowe - część 1

Musimy kontrolować, czy nasze wdechy są dość głębokie i czy służą rozsuwaniu klatki piersiowej w jej dolnych partiach. Pamiętajmy, że celem nadrzędnym ćwiczeń oddechowych jest zdobycie umiejętności wydatnego obniżania dolnej podstawy klatki piersiowej, tzn. przepony.
Zobacz cały artykuł | 11034 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia oddechowe - część 2

Siad klęczny, stopy złączone i obciągnięte, kolana szeroko rozwarte, ręce skurcz pionowy ramion, dłonie oparte na barkach - wdech - uniesienie łokci w górę - wydech - opuszczenie łokci w dół...
Zobacz cały artykuł | 5958 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na depresję

Kiedy ćwiczysz, twoje ciało produkuje swoje własne lekarstwa i chemikalia, które są niczym samodzielnie stymulowana terapia farmakologiczna. Zmiany, które zachodzą w psychice człowieka nie są tylko wynikiem koktajlu chemicznego, jaki dostarczamy organizmowi przy okazji ćwiczeń.
Zobacz cały artykuł | 3361 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia - Nasze błędy

Zaskakująco duża ilość kontuzji w sporcie powodowana jest wykonywaniem ćwiczeń ze zbyt dużym obciążeniem, a co gorsza zbyt wcześnie, gdy organizm nie jest jeszcze gotowy na taki wysiłek. Dlatego zacznij powoli z rezerwą, od mniejszych obciążeń, staraj się słuchać własnego ciała. Lekki ból mięśnia zmęczonego tuż po ćwiczeniu jest objawem dobrze wykonanego ćwiczenia.
Zobacz cały artykuł | 3019 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia oddechowe

Stoimy w pozycji wyprostowanej i zaczynamy wdychając powietrze wraz z unoszeniem rąk do góry robimy to powoli a powietrze wdychamy nosem, następnie wypuszczamy powietrze buzią wraz z jednoczesnym opuszczaniem rąk w dół. Tak wykonywane ćwiczenie powtarzamy 8 razy
Zobacz cały artykuł | 1874 bajtów więcej | Komentarze
« 1 2 (3) 4 »