Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Diety Kulturystyczne

Dieta na szybki przyrost masy mięśniowej

Obfite posiłki. Prezentujemy trzy programy żywieniowe, które są specjalnie przygotowane dla ważącego 72 kilogramy kulturysty, który rozpaczliwie chce zwiększyć swoją masę mięśniową. Trening jest zaplanowany na godzinę 17.00, lecz możesz to zmienić tak, aby odpowiadało to twojemu planowi dnia.
Zobacz cały artykuł | 5214 bajtów więcej | 1 komentarz

Podstawowe zasady diety sportowca

Nie jedz ciągle tego samego. Nawet najbardziej odżywczy produkt nie zawieta wszystkich niezbędnych składników ! Urozmaicona dieta jest podstawą prawidłowego odżywiania. Dzięki niej możemy zapewnić organizmowi podstawowe składniki odżywcze - zarówno te znane, jak i te które nie zostały jeszcze w pełni zidentyfikowane.
Zobacz cały artykuł | 2245 bajtów więcej | Komentarze

Dieta rodzinna i sałatkowa

Jedząc 4-5 posiłków dziennie dostarczamy organizmowi ok. 1200 kcal. Menu zostało tak skomponowane, by nie zabrakło nam białka, witamin i minerałów. W jadłospisie dominują warzywa i owoce - produkty te zawierają dużo błonnika, dzięki czemu dobrze trawimy i nie czujemy się głodni.
Zobacz cały artykuł | 14043 bajtów więcej | Komentarze

Jak zdrowo jeść ?

Zarówno niedobór pełnowartościowego białka w diecie jak i jego nadmiar jest dla organizmu człowieka bardzo niekorzystny. Dotyczy to w szczególności sportowców, u których trening siłowy i wytrzymałościowy powoduje zwiększenie zapotrzebowania na proteiny.
Zobacz cały artykuł | 3258 bajtów więcej | Komentarze

Dieta

Wskazówki dietetyczne zawarte w tym artykule można wykorzystać zarówno do przybrania na wadze, utrzymania wagi, jak też do utraty nadmiaru tkanki tłuszczowej. Kulturyści wykorzystują je do przygotowania się przed zawodami oraz aby utrzymać wagę poza sezonem.
Zobacz cały artykuł | 12224 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę i na jej zrzucenie

Na etapie budowy masy niestety musimy liczyć się także z pewnym przyrostem tkanki tłuszczowej. Niestety w sposób naturalny niemożliwe jest budowanie całkowicie beztłuszczowej masy mięśni. Niepotrzebnego balastu pozbywamy się na etapie tzw."robienia rzeźby" czyli redukując masę ciała.
Zobacz cały artykuł | 3277 bajtów więcej | Komentarze

Dieta witaminowa i funkcjonalna

Dieta może trwać tydzieą, najdłużej miesiąc. Przy diecie miesięcznej: sok w pierwszym tygodniu robimy z marchwi, jabłek, selerów, kopru włoskiego, szpinaku, buraków oraz połówki surowego ziemniaka; w drugim tygodniu wrzucamy do sokowirówki rzodkiewkę, buraki...
Zobacz cały artykuł | 3866 bajtów więcej | Komentarze

Sztuczne słodziki kontra cukier

Obecnie coraz większą popularnością cieszą się słodziki - substancje nadające spożywanym płynom słodki smak, ale zawierające bardzo mało kalorii. Powstaje jednak pytanie, czy powinni je stosować kulturyści?
Zobacz cały artykuł | 5031 bajtów więcej | Komentarze
« 1 2 (3)