Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Unoszenie ramion z hantlami na boki siedząc

Zobacz cały artykuł | 1942 bajtów więcej | Komentarze

Unoszenie ramion ze sztangą wzdłuż tułowia

atlas ćwiczeń barki

Zobacz cały artykuł | 1541 bajtów więcej | Komentarze

Szrugsy ze sztangą

atlas ćwiczeń barki

Zobacz cały artykuł | 1460 bajtów więcej | Komentarze

Szrugsy z hantlami stojąc

atlas ćwiczeń barki

Zobacz cały artykuł | 1480 bajtów więcej | Komentarze

Jak dochodzi do ginekomastii na twojej klatce piersiowej

Dla przeciętnego gościa spod budki z piwem każdy kulturysta o dużych mięśniach i ilości tłuszczu na tyle niskiej, że widać kruchą definicję mięśni, wydaje się być kwintesencją nadużywania sterydów anabolicznych. W rzeczywistości można łatwo odróżnić „polekowych” od „naturalnych” kulturystów po występowaniu pewnych objawów ubocznych, takich jak np. trądzik. Jednakże, jeśli jest on jedynym objawem, może być zaledwie pewną wskazówką, ale nie dowodem na używanie sterydów.
Zobacz cały artykuł | 14368 bajtów więcej | Komentarze

Martwy ciąg na prostych nogach

martwy ciąg na prostych nogach

Zobacz cały artykuł | 550 bajtów więcej | Komentarze

6 dniowy program na masę, który naprawdę działa

Mimo rosnącej popularności kulturystyki mało kto z odwiedzających siłownię myśli poważnie o prawdziwych startach w tej dyscyplinie sportu. Większość przychodzi tam, aby zmierzyć się z samym sobą i ciężarem. Nieważne dla nich jest, kto jeszcze jest na sali, jak wygląda i do czego dąży - najważniejszy jest tylko ich osobisty cel. Tacy właśnie ludzie mają szansę na sukces w tym sporcie, ponieważ posiadają oni jasno sprecyzowany cel i do niego dążą.
Zobacz cały artykuł | 20425 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę dla osoby ważącej 95 kg

Dieta dla mężczyzny, którego obecna waga wynosi 95 kg. Cel: budowanie masy mięśniowej. Poniższa dieta na masę zawiera 7 zbilansowanych posiłków wraz z posiłkiem potreningowym. W diecie podałem również zamienniki produktów, które możesz stosować według własnego upodobania.
Zobacz cały artykuł | 4934 bajtów więcej | Komentarze

Zalety mezomorfika

Wiesz, kim jesteś. Prawdopodobnie już w dzieciństwie cieszyłeś się z przewagi nad Twoimi rówieśnikami. Byłeś trochę silniejszy, szybszy i lepiej zbudowany niż inni. Cóż, pewnie byłeś dobrze zbudowany nawet jeszcze zanim zdecydowałeś się popodnosić ciężary. Jeżeli jesteś naturalnie umięśnionym mezomorfikiem, to w sporcie takim jak kulturystyka będzie ci szło dość dobrze, nawet jeśli pokręcą ci się niektóre z ważnych czynników przetrenowując się, nie jedząc właściwie albo nie odpoczywając wystarczająco.
Zobacz cały artykuł | 5594 bajtów więcej | Komentarze

Rodzaje mięsa. Co wybrać dla siebie?

Według statystyk przeciętny Polak w ciągu roku zjada ok. 38 kg wieprzowiny i ok. 25 kg drobiu. Wołowiny spożywamy tylko ok. 2 kg na osobę. Podstawowy obiad co drugiego Polaka, zgodnie z badaniem Instytutu Filozofii i Socjologii PAN, składa się z mięsa i ziemniaków.
Zobacz cały artykuł | 6316 bajtów więcej | Komentarze
« 1 2 3 (4) 5 6 7 ... 102 »