Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Dania dla kulturystów

Warzywa - Przyrządzamy zdrowo i apetycznie

Jest sporo daą smacznych i nietrudnych w przygotowaniu, które urozmaicą posiłki i ucieszą podniebienie. Niektóre z podanych przez nas przepisów zajmą Wam pół godzinki, inne trochę dłużej. W wolnych chwilach sięgnijcie jednak do naszego artykułu i spróbujcie wykonać proponowane przez nas dania warzywne. Nie zawiedziecie się.
Zobacz cały artykuł | 1463 bajtów więcej | Komentarze

Mięso - Jak jeść, aby nie nabrać zbędnego tłuszczu

Zapewne niewielu z Was jest dobrym kucharzem, a większości pobyt w kuchni nie kojarzy się z niczym przyjemnym. Wystarczy jednak garść prostych i przystępnie podanych informacji, aby wykrzesać z siebie kucharską iskrę i chociaż na chwilę przeistoczyć się w Macieja Kuronia (z drugiej strony – co za masa). Nie musimy chyba mówić jaką wartość mają węglowodany, białka, czy piersi z kurczaka.
Zobacz cały artykuł | 5096 bajtów więcej | Komentarze

Sałatki - Bogactwo witamin i składników odżywczych

Warzywa nie zawsze mają idealny smak, ale zawierają w sobie prawdziwe bogactwo składników odżywczych. Jedząc zieleninę, także dostarczamy sobie wielu cennych makro i mikroelementów, szczególnie kiedy spożywamy je na surowo. Zawarte w nich składniki przyspieszają metabolizm, poprawiają trawienie i wchłanianie tłuszczów, białek i węglowodanów.
Zobacz cały artykuł | 3093 bajtów więcej | Komentarze

Kulturystyczna potrawka z kurczaka

Na sporej patelni, z niewielką ilością tłuszczu (idealny jest taki spray do smażenia, ale trudno go dostać), smażymy pieczarki z pieprzem, pomidorami. Dusimy do miękkości. Wlewamy jajka, sos sojowy. Po połączeniu dodajemy pokrojonego kurczaka. Całość dusimy jeszcze około 15 minut. Na talerzu układamy ryż, na niego wykładamy gotową mieszaninę.
Zobacz cały artykuł | 1163 bajtów więcej | Komentarze

Cukinia nadziewana

W żaroodpornym naczyniu stopić margarynę. Na gorący tłuszcz wrzucić przekrojone wzdłuż cukinie i podsmażyć na ostrym ogniu. Chleb pokroić w drobną kostkę, zmieszać z białkiem jaja i dodać do cukini. Porwać chleb na kawałki i dodać do cukini. Całość smażyć jeszcze kilka minut.
Zobacz cały artykuł | 1336 bajtów więcej | Komentarze
« 1 2 3 (4)