Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Porady dla początkujących

Kulturystyka sportem całodobowym

Godziny ciężkiego treningu, zmuszanie mięśni do granic wytrzymałości, pot kapiący z czoła…czy teraz już wiesz, że proces powodujący wzrost siły i objętości mięśni nie ma miejsca w klubie? Twoje mięśnie rosną kiedy odpoczywasz. (Trening siłowy inicjuje ten proces, ale prawidłowe pożywienie i odpoczynek są także niezbędne). Jeżeli lubisz się co tydzień bawić na przyjęciach lub nie jesz wysokobiałkowego pokarmu twoja ciężka praca w klubie nie będzie należycie nagradzana przez organizm.
Zobacz cały artykuł | 1720 bajtów więcej | Komentarze

Bezpieczny trening

Pierwszy krok skieruj do lekarza do spraw sportu i dowiedz się z czy możesz uprawiać ten sport. Wielu nowicjuszy nie robi tego kroku. Pierwszy krok stawiają w siłowni. Z biegiem czasu okazuje się, że mają poważne wady postawy lub problemy z sercem. Dla takich osób konieczny jest trening rehabilitacyjny, trening siłowy może przysporzyć im więcej kłopotów!
Zobacz cały artykuł | 1678 bajtów więcej | 20 komentarzy

Znaczenie wody w treningu sportowym

Istnieje wiele teorii dotyczących uzupełniania strat wody podczas wysiłku fizycznego, jednakże większość z nich nie opiera się na rzetelnej wiedzy. Panie wypijają olbrzymią ilość czystej wody, natomiast panowie nie odróżniając napojów izotonicznych od psycho-drinków, wypijają morze tych ostatnich, część pije napoje i soki owocowe czyli to co można kupić w klubie, a co nie powinno być wypijane podczas wysiłku.
Zobacz cały artykuł | 3640 bajtów więcej | Komentarze

53 sposoby na poprawienie sylwetki

1. Wiele osób ma kłopoty z uzyskaniem dobrego napięcia mięśni pleców. Aby temu zaradzić, można by spróbować dwóch rzeczy. Postaraj się złączyć razem łopatki w dośrodkowej fazie ćwiczeń polegających na ściąganiu lub wiosłowaniu. Utrzymaj także umiarkowaną krzywiznę kręgosłupa podczas wykonywania tych ruchów, nawet w odśrodkowej fazie ćwiczenia.
Zobacz cały artykuł | 18581 bajtów więcej | Komentarze

Gdy przychodzą zakwasy

Zakwasy w medycynie sportowej to nazwa uszkodzeń tkanki mięśniowej wynikających z nadmiernego obciążenia poprzez wysiłek. Najczęściej zakwasy wynikają z mikrourazów tzw. płytki "Z" włókien mięśniowych. Przeczytaj co robić w sytuacji gdy zakwasy są bardzo dokuczliwe i nie pozwalają na kolejne treningi, jak się ich pozbyć....
Zobacz cały artykuł | 1994 bajtów więcej | Komentarze

Jak mierzyć klatkę / biceps ?

Jak mierzyć poprawnie klatkę piersiową oraz w jakiej pozycji się to wykonuje? Jak poprawnie zmierzyć obwód bicepsa: czy należy zgiąć ramię jak w pozowaniu? Prezentujemy graficzną prezentację dzięki której będziesz mógł prawidłowo się mierzyć, następnie możesz pochwalić się znajomym. Możesz również dodać komentarz w tym artykule i wpisać ile masz centymetrów w bicepsie.
Zobacz cały artykuł | 623 bajtów więcej | 72 komentarzy

3 Super Ćwiczenia - Brzuch

Przyciąganie kolan do klatki piersiowej [siedząc na ławce]. Rozwój dolnego i górnego odcinka mięśni prostych brzucha. Siadamy na ławce poziomej. Przytrzymujemy się przedniej krawędzi ławki i przyjmujemy pozycję siadu równoważnego, kolana przyciągamy do klatki piersiowej, tułów lekko odchylamy do tyłu zachowując naturalną krzywiznę kręgosłupa.
Zobacz cały artykuł | 2591 bajtów więcej | Komentarze

Znaczenie wolnych dni

Jako pełen entuzjazmu nowicjusz, będziesz się palić do ćwiczeń. Sport będzie dla ciebie czymś nowym, czymś, co zapewni ci wspaniały wygląd i samopoczucie. Ale mięśnie nie chcą rosnąć i wtedy, gdy ćwiczeń jest zbyt mało, i wtedy, gdy jest za wiele.
Zobacz cały artykuł | 1412 bajtów więcej | 4 komentarzy

Kurcze mięśniowe

Kurcz. Wszyscy wiemy jak bardzo może być bolesny. Nigdy nie wiadomo, kiedy sie przytrafi. Praktycznie może się to zdarzyć zawsze. Najlepszą metodą leczenia jest zawsze zapobieganie. W wielu przypadkach jednak nie możemy ustrzec się kurczów. Poznajmy zatem sposoby radzenia sobie z nimi.
Zobacz cały artykuł | 3448 bajtów więcej | Komentarze

Endomorfik - Kto to taki?

Mało kto wie kim są endomorficy. Są to osoby posiadające duży rozłożysty szkielet, na którym jest dużo mięśni, ale równie dużo tłuszczu. Posiadają powolną przemianę materii, co powoduje, że szybko łapią masę.
Zobacz cały artykuł | 2177 bajtów więcej | Komentarze
« 1 2 3 (4) 5 6 7 8 »