Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Diety na masę mięśniową


Odpowiednia dieta na masę to prawidłowe zbilansowanie składników odżywczych w Twoim menu, które ma za zadanie powiększyć masę mięśniową. Musisz zwiększyć zawartość kalorii w każdym daniu jakie spożywasz w ciągu całego dnia. Pamiętaj, żeby produkty, które będziesz spożywać były naprawdę dobrej jakości. Zwiększ ilość spożywanego białka oraz pij co najmniej 2-3 litry wody dziennie. Warto również wspomóc się suplementami diety takimi jak: gainery, odżywki białkowe, batony proteinowe. Nigdy nie zapominaj o posiłku potreningowym, który spożywasz w ciągu maksymalnie 40 minut od jego zakończenia w celu uzupełnienia glikogenu w mięśniach.

OK. Dietę na masę już masz (poniżej przykładowe). Następna rzecz to dobrze rozpisany trening na masę mięśniową, czasami źle dobrany plan treningowy lub zbyt intensywne wykonywanie ćwiczeń może zniweczyć cały Twój plan.

Możesz również samemu ułożyć dietę na masę - przeczytaj nasz poradnik: jak samemu ułożyć dietę na masę

W tym dziale zostały zebrane diety na masę dla osób, które ważą od 52 do 100 kg. Jeżeli żadna dieta na masę nie spełnia Twoich oczekiwań lub brakuje diety dopasowanej do Twojej wagi ciała, skorzystaj z pomocy naszych dietetyków, którzy ułożą dla Ciebie dietę indywidualną. Wejdź na www.plany.kulturystyka.org.pl i zamów.


Dieta na masę 63 kg

Kolejna dieta na masę mięśni ułożona przez specjalistę odżywiania i diety. Jeżeli chcesz przybrać na masie mięśni koniecznie zajrzyj do tego artykułu i stosuj się do podanych zaleceń.
Zobacz cały artykuł | 4073 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 55 kg

Podajemy przykładową dietę na masę dla osoby ważącej mniej więcej 55 kilogramów. Dieta to 75% sukcesu w kulturystyce, więc warto ją stosować aby zapewnić organizmowi odpowiednią ilość białka.
Zobacz cały artykuł | 4152 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 60 kg

W tym artykule przedstawiamy dietę na zdobycie masy mięśniowej dla osoby ważącej mniej więcej 60 kilogramów. Stosuj ją a sam zobaczysz efekty swojej ciężkiej pracy na siłowni. Mile widziane komentarze pod artykułem ;)
Zobacz cały artykuł | 4327 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 52 kg

Dieta na zdobycie masy dla osoby ważącej mniej więcej 52 kilogramy. Jest to przykładowa dieta, którą można sobie samemu urozmaicić. Jeżeli masz pytania odnośnie tej właśnie diety zapraszamy na forum.
Zobacz cały artykuł | 4245 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 100 kg

Przykładowa dieta na masę mięśniową dla osoby ważącej 100kg, dziennie zapotrzebowanie takiej osoby w białko wynosi minimum 2gramy na kilogram masy ciała.
Zobacz cały artykuł | 4262 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 80 kg

Przykładowa dieta na masędla osoby o wadze ok. 80kg, z niską zawartością tkanki tłuszczowej, wykonującą pracę umiarkowaną lub uczącą się, trenująca intensywnie 4 razy w tygodniu w godzinach wieczornych, czas treningu ok. 60 minut.
Zobacz cały artykuł | 4171 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 75-80 kg

Jeżeli jesteś w przedziale wagowym między 75kg a 80kg to zobacz ułożoną specjalnie dla Ciebie dietę na zdobycie masy mięśniowej - przestrzegaj jej + ostro trenuj a wyniki same przyjdą.
Zobacz cały artykuł | 4257 bajtów więcej | 4 komentarzy

Dieta na masę 60-65 kg

Jeżeli jesteś osobą ważącą od 60 do 65 kilogramów i chcesz przybrać na masie ciała to dobrze się składa - przygotowaliśmy dla Ciebie dietę bogatą przede wszystkim w białko oraz węglowodany. Dobrym uzupełnieniem diety na masę będzie odżywka: gainer lub białkowa.
Zobacz cały artykuł | 4329 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 76 kg

Odpowiednio ułożona dieta na masę mięśniową w kulturystyce to więcej niż połowa sukcesu. Tym razem prezentujemy dietę składającą się z sześciu posiłków dla osoby ważącej 76 kilogramów.
Zobacz cały artykuł | 4499 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na masę 70 kg

W związku z licznymi zapytaniami o diety na masę stworzyliśmy nowy dział: Diety na masę, w którym możesz zapoznać się z różnorakimi dietami dla wszystkich osób, które chcą przybrać na masie mięśni. Na początek dieta dla osoby ważącej 70kg.
Zobacz cały artykuł | 4836 bajtów więcej | Komentarze
« 1 2 3 (4)

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Obszerny trening na masę - Trening w kulturystyce
Dieta na masę dla każdego - Diety na masę
Plan treningowy dla doświadczonych - Porady dla zaawansowanych
Co najlepsi kulturyści jedzą na masę? - Odżywianie w kulturystyce
Zapotrzebowanie na białko u sportowców - Ciekawostki kulturystyczne
Węglowodany - charakterystyka - Odżywianie w kulturystyce
Błędy Treningowe i Dietetyczne - Trening w kulturystyce
Atak na uda ! - Trening w kulturystyce
Trening na pusty żołądek - Odżywianie w kulturystyce
Kurcze mięśniowe - Porady dla początkujących
Ćwiczenia siłowe w domu - Trening w kulturystyce
Budujemy ramiona ! - Trening w kulturystyce
7 grzechów treningowych - Trening w kulturystyce

Plany treningowe i dietetyczne