Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Trening w kulturystyce

Trening na masę mięśni 2

Dobry trening to podstawa w kulturystyce. Jeżeli interesuje cię zdobycie masy mięśniowej to ten program treningowy jest jak najbardziej dla ciebie. Przed każdym treningiem nie zapomnij o 15 minutowej rozgrzewce mięśni aby przygotować je do ciężkiego wysiłku na siłowni. Powodzenia w budowaniu masy! Program 4 dniowy.
Zobacz cały artykuł | 2052 bajtów więcej | Komentarze

Trening na masę mięśni

Dobry trening to podstawa w kulturystyce. Jeżeli interesuje cię zdobycie masy mięśniowej to ten program treningowy jest jak najbardziej dla ciebie. Przed każdym treningiem nie zapomnij o 15 minutowej rozgrzewce mięśni aby przygotować je do ciężkiego wysiłku na siłowni. Powodzenia w budowaniu masy! Program 3 dniowy.
Zobacz cały artykuł | 3706 bajtów więcej | 4 komentarzy

Wierzchołki bicepsów

W jaki sposób mogę zaokrąglić moje bicepsy w szczytowych partiach? Wydają się być większe, ale jakie jest najlepsze ćwiczenie, aby bicepsy wyglądały niczym kule?
Zobacz cały artykuł | 2552 bajtów więcej | Komentarze

Trening na masę I

Treningi odbywają się w schemacie: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek lub wtorek, środa, piątek, sobota. Każda grupa mięśniowa ćwiczona jest dwa razy w tygodniu ze zmienną intensywnością.
Zobacz cały artykuł | 1761 bajtów więcej | 2 komentarzy

Kształtowanie siły maksymalnej

Treningi odbywają się w schemacie: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek lub wtorek, środa, piątek, sobota. Każda grupa mięśniowa ćwiczona jest raz w tygodniu. Celem takiego treningu jest zwiększenie siły maksymalnej i przejście na większe ciężary w kolejnym cyklu treningowym.
Zobacz cały artykuł | 3597 bajtów więcej | Komentarze

Trening na poprawienie wyskoku

Poprzez wykonywanie ćwiczeń można poprawić swój wyskok nawet o 30 cm. Wiadomo, że każdy ma inną budowę ciała i predyspozycję, ale jeśli będziemy wykonywać ćwiczenia sumiennie, dokładnie i nie śpiesząc się to z efektów powinniśmy być zadowoleni.
Zobacz cały artykuł | 3285 bajtów więcej | Komentarze

Trening Ramion - Armagedon

Każda seria przeprowadzana będzie zgodnie z zasadami Armagedonu Ramion, czyli do maksymalnego wyczerpania. Treningi odbywać się będą we wtorki i piątki.
Zobacz cały artykuł | 3132 bajtów więcej | Komentarze

Trening bicepsów, tricepsów i przedramion Robbyego Robinsona

Praktycznie każdy kulturysta chce mieć potężne ramiona, a szczególnie wyraziste, zaokrąglone bicepsy. Aby jednak to osiągnąć, trzeba ćwiczyć bardzo wszechstronnie, nie zaniedbywać innych grup mięśniowych i osiągnięcia pełnych proporcji w ich rozwoju... Jeżeli zależy Ci na powiększeniu tych partii mięśni to ten artykuł jest dla Ciebie!
Zobacz cały artykuł | 8684 bajtów więcej | 1 komentarz

Ćwiczenia na nogi i pośladki dla kobiet

Przedstawiamy zestaw ćwiczeń na łydki, uda, pośladki (czyli na nogi i pupę). Doradzamy jak ćwiczyć, aby nasze nogi wyglądały pięknie i atrakcyjnie. Harmonogram został ułożony na 4 tygodnie, jest to więc sposób, jak w jeden miesiąc poprawić wygląd nóg i pośladków. Powodzenia!
Zobacz cały artykuł | 5954 bajtów więcej | 12 komentarzy

Jak duże obciążenie?

Jest to chyba najczęściej stawiane pytanie. Każdy trenujący zbudowany jest inaczej i ma inne możliwości. Posłużmy się przykładem wyciskania na ławce skośnej. Weź gryf i wyprostuj ramiona, unosząc go do góry.
Zobacz cały artykuł | 1322 bajtów więcej | Komentarze
« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 ... 11 »