Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Odżywianie w kulturystyce

Dobrodziejstwo dla człowieka - woda

Zdrowie zależy od wielu czynników, ale żaden nie jest ważniejszy niż woda. Użytek, jaki z niej robimy, w znacznym stopniu decyduje o stanie naszego ciała i umysłu.
Zobacz cały artykuł | 5375 bajtów więcej | Komentarze

Kiedy powinieneś karmić swoje mięśnie ?

Jakie czynniki kierują wzrostem włókien mięśniowych? Mechanizmy te nie są obecnie w pełni poznane, ale wiemy, że aby nastąpił przyrost masy mięśniowej, tempo syntezy białka musi przewyższać tempo jego degradacji.
Zobacz cały artykuł | 3270 bajtów więcej | 1 komentarz

Zasady zdrowego odżywiania

Prawidłowe żywienie człowieka opiera się na pokrywaniu zapotrzebowania na podstawowe składniki pokarmowe. Zapotrzebowanie takie wyznacza się za pomocą norm żywieniowych, określających ilość składników, które powinny być przyjęte w pożywieniu.
Zobacz cały artykuł | 5442 bajtów więcej | Komentarze

Przetapianie rdzenia

Czy Twój brzuch wygląda krytycznie i denerwuje Cię jego widok? Skończ z tym raz na zawsze i ciesz się wspaniałą rzeźbą brzucha – niech inni Ci zazdroszczą i wpadają w zdumienie. Pozbądź się tłuszczu w ciągu pięciu tygodni przestrzegając pięciu zasad odżywiania. Gwarantujemy, że po okresie 5 tygodni poczujesz różnicę w swoim samopoczuciu i wyglądzie.
Zobacz cały artykuł | 5913 bajtów więcej | Komentarze

Dużo tłuszczy czy węglowodanów?

Wielu fizjologów sportu jest zgodnych co do tego, że poziom glikogenu w mięśniach bezpośrednio wiąże się z ich wytrzymałością. Sta­nowi to więc poparcie dla diety wysokowęglowodanowej. Jednakże zanotowano ostatnio pewien trend w kierunku diet wysokotlusz-czowych w związku z sugestią jakoby wzrost spożycia tłuszczu zwiększał wydolność fizyczną.
Zobacz cały artykuł | 1866 bajtów więcej | Komentarze

Zasady odżywiania

To co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie. Nasze przyzwyczajenia żywieniowe nie zawsze odpowiadają potrzebom organizmu. Najczęściej jemy szybko i byle jak. Nie zwracamy uwagi na wartości odżywcze, jakie są nam potrzebne do prawidłowego rozwoju, a jakich dane produkty nam dostarczają. Jemy po prostu to, co lubimy. Ale czy to jest zdrowe?
Zobacz cały artykuł | 4341 bajtów więcej | Komentarze

Co o białku każdy miłośnik kulturystyki powinien wiedzieć ?

Każdy nawet początkujący miłośnik dźwigania ciężarów, wie, że podstawą do uzyskania dobrych rezultatów jest odpowiednia dieta, a przede wszystkim białko. Nie zawsze jednak wiemy, dlaczego akurat białko, skąd je brać, jak spożywać i co ono właściwie daje.
Zobacz cały artykuł | 4877 bajtów więcej | Komentarze

Co to jest ładowanie węglowodanowe?

Podczas ładowania węglowodanów jedz białko z chudych źródeł, np. kurze piersi, ale ogólnie zmniejsz spożycie białka. W tym momencie najważniejsze jest jedzenie węglowodanów. Gdy rozpoczniesz ładowanie węglowodanowe, nie wykonuj żadnych ćwiczeń (poza zwykłymi normalnymi czynnościami), gdyż to mogłoby zmniejszyć wypełnienie mięśni.
Zobacz cały artykuł | 3903 bajtów więcej | Komentarze

Osiem zasad dotyczących węglowodanów

Jeśli starasz się schudnąć, ale podczas stosowania diety jesteś głodny, spróbuj podczas każdego posiłku z wyjątkiem po treningowego jeść małe ilości wolno trawiących się węglowadanów. Wolno trawiące się węglowodany pomagają lepiej zapanować nad apetytem niż węglowodany szybko się trawiące.
Zobacz cały artykuł | 7103 bajtów więcej | Komentarze

Zbliża się lato - pij dużo, pij mądrze...

Zaczynają się wakacje - okres wysokich temperatur i pocenia się. Ważne jest, aby organizm stale otrzymywał płyny różnego typu, tak, aby organizm się za bardzo nie odwodnił. W wakacje zwykła woda może nie wystarczyć. Pokażemy Wam, jakie napoje można pić, aby organizm stale otrzymywał niezbędne witaminy i minerały.
Zobacz cały artykuł | 3948 bajtów więcej | 20 komentarzy
« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 »