Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Trening w kulturystyce

Trenuj najpierw duże mięśnie

Zawsze trenuj najpierw nogi, grzbiet i klatkę piersiową, a dopiero później mięśnie naramienne i ramiona. Aby rozbudować duże grupy mięśniowe potrzeba więcej energii i większego skupienia niż przy pracy nad małymi.
Zobacz cały artykuł | 947 bajtów więcej | Komentarze

Jak robić martwy ciąg?

Martwy ciąg tylko z pozoru jest łatwy. Chociaż wydaje się, że jest to nic innego, jak tylko podnoszenie ciężaru z podłogi, prawidłowa technika ruchu wymaga dużej wprawy, aby mieć pewność, że nogi i grzbiet ciągną ciężar jednocześnie.
Zobacz cały artykuł | 3297 bajtów więcej | Komentarze

Rady Arnolda - Ramiona

Mój dobry kolega poprosił mnie o ocenę swoich ramion. Kiedy zaczął podwijać rękawy, by pokazać bicepsy, kazałem mu przerwać. Nie sprawiały żadnego wrażenia. Popatrzył na mnie z niedowierzaniem - przecież nawet nie zdążył ich naprężyć.
Zobacz cały artykuł | 3541 bajtów więcej | Komentarze

Bieganie a masa

Dlaczego zbyt wiele biegania powoduje utratę mięśni? Zajęcia aerobowe na początku wykorzystują głównie zgromadzony w mięśniach i wątrobie glikogen...
Zobacz cały artykuł | 3593 bajtów więcej | Komentarze

16 metod treningowych

Znajomość metod treningowych to podstawa w kulturystyce, zapoznaj się z nimi i dobierz odpowiednią metodę treningu dla samego siebie. Powodzenia !
Zobacz cały artykuł | 10491 bajtów więcej | Komentarze
6 weidera

Aerobiczna "6" Weidera A6W Szóstka Weidera

6 Weidera jest dla każdego kto marzy o tym, żeby mieć płaski i wyrzeźbiony brzuch. Jednak bez dobrego treningu i diety nie ma co marzyć o "kaloryferze". Przedstawiamy unikalny zestaw ćwiczeń, który pomoże Ci uzyskać taki brzuch o jakim zawsze marzyłeś. Efekty są naprawdę świetne - spróbuj i Ty !
Zobacz cały artykuł | 2348 bajtów więcej | 1298 komentarzy

Chcesz się szybko wyrzeźbić? Jeśli tak ten artykuł jest dla Ciebie

Chcesz się szybko wyrzeźbić? Oto dziesięciostopniowy plan, praktycznie testując każdy zalecenie, ukierunkowane na uzyskanie możliwie najlepszej rzeźby mięśni. Jest on niesamowicie łatwy do wykonania i pozwala na osiągnięcie celów, jakie się przed sobą stawia. Sprawdź go, a sądzę, że będziesz zadowolony z rezultatów.
Zobacz cały artykuł | 7369 bajtów więcej | 2 komentarzy

Brzuch doskonały

Nie istnieją sztuczki pozwalające zbudować twardy, doskonale wyrzeźbiony brzuch. Magia polega na determinacji i poświęceniu się efektywnemu treningowi oraz stosowania odpowiedniej diety. Nasz trening obejmuje ćwiczenia dla początkujących, już ćwiczących i zawodowców.
Zobacz cały artykuł | 5697 bajtów więcej | Komentarze

Klata w rozmiarze XXL

Nie trzeba być Ruhlem , żeby mieć gigantyczną klatę. Przede wszystkim liczą się chęci i zapał do treningu. Jeśli chcesz powalczyć w siłowni, a nie poprzerzucać sobie ciężary, jeżeli jesteś gotów na prawdziwą walkę z ciężarem i budowę prawdziwej klaty XXL, to ten artykuł jest właśnie dla ciebie.
Zobacz cały artykuł | 6826 bajtów więcej | Komentarze

Trening 4-dniowy (okres budowania masy)

Przedstawiamy plan treningowy dla osób, które chcą przybrać na masie mięśniowej. Plan ten został opracowany przez zawodowego instruktora kulturystyki specjalnie dla wszystkich użytkowników serwisu www.kulturystyka.org.pl. Życzymy dużych przyrostów.
Zobacz cały artykuł | 2912 bajtów więcej | Komentarze
« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 9 ... 11 »