Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Odżywianie w kulturystyce

Co najlepsi kulturyści jedzą na masę?

Co jedzą najlepsi kulturyści w Polsce tacy jak Radosław Słodkiewicz, Piotr Głuchowski, Hubert Olborski, Mariusz Strzeliński, Paweł Brzózka, Marcin Stopka, Adam Adamski? Przede wszystkim każde danie musi zawierać odpowiednią ilość białka i węglowodanów. Zobacz jak prezentują się diety na masę wyżej wymienionych kulturystów
Zobacz cały artykuł | 4400 bajtów więcej | 1 komentarz

Uzupełnianie białka

Odpowiednią ilość pełnowartościowego białka powinniśmy spożyć nie później niż 2 godziny po zakończeniu ćwiczeń, gdyż zwiększone ukrwienie mięśni sprzyja szybkiej odbudowie białka ustrojowego oraz hamuje zaistniałe procesy kataboliczne.
Zobacz cały artykuł | 6553 bajtów więcej | 1 komentarz

Żywienie zaawansowane

W gruncie rzeczy chodzi tu bardziej o zapewnienie stałego zapasu aminokwasów niż o szczególny efekt przekładający się bezpośrednio na wyniki ćwiczeą. Powinno się przyjmować proteiny co parę godzin, w ilości nie mniejszej niż gram na kilogram masy ciała. Należy zachować to minimum, włączając proteiny w posiłek przed treningiem.
Zobacz cały artykuł | 4313 bajtów więcej | Komentarze

Niezdrowe frytki

Frytki serwowane w ogromnych ilościach we wszystkich restauracjach typu fast-food mogą mieć natychmiastowe, fatalne w skutkach działanie na tętnice. Takie dane niosą badania przeprowadzone w Nowej Zelandii. 10 mężczyzn zjadło posiłek bogaty w tłuszcz, który jest powszechnie stosowany do smażenia frytek w fast-foodach.
Zobacz cały artykuł | 3264 bajtów więcej | Komentarze

Posiłek potreningowy na masę

W tym artykule dowiesz się jaki posiłek potreningowy na masę spożywać. Dr. Charles B. Hensey – „po treningu powinno się jeść węglowodany proste z kilku powodów. Po pierwsze, węglowodany proste bardzo szybko się wchłaniają. Po drugie, silnie pobudzają wydzielanie hormonu anabolicznego – insuliny. Poza bezpośrednimi działaniem anabolicznym insulina ułatwia transport glukozy i aminokwasów do mięśni. Insulina bierze także udział w procesie utrzymywania stałego stężenia potasu we krwi i mięśniach.
Zobacz cały artykuł | 3740 bajtów więcej | Komentarze

Niedoceniana żywność

Niezależnie od ilości zjadanych owoców, Modugno zaleca jak największą różnorodność, ponieważ różne owoce mają różne substancje odżywcze. " Świetnie jest jeść rozmaite jagody. Są one nieco kosztowne, ale za to mają dużo błonnika. Melony mają dużo witaminy A i C i z łatwością można je kupić przez cały rok.
Zobacz cały artykuł | 13936 bajtów więcej | Komentarze

Sztuka zwiększania masy

Białka są w zasadzie długimi łaącuchami połączonymi w odpowiedniej kolejności aminokwasów. Aby we krwi znalazło się w odpowiednim czasie dużo aminokwasów, należy spożywać taki rodzaj białek, które z jednej strony będą się łatwo rozkładały, a z drugiej – będą źródłem kompletnym, a więc takim, które zawiera wszystkie aminokwasy potrzebne do przeprowadzenia syntezy białek mięśniowych.
Zobacz cały artykuł | 6896 bajtów więcej | Komentarze

Żywienie szarych komórek

Bardzo korzystny wpływ na przyswajanie żelaza wywiera witamina C, pamiętajmy zatem, by posiłki uzupełniać surówkami z owoców i warzyw bogatych w tę witaminę, a do kanapek, sałatek czy zup nie żałować natki pietruszki. Ważne jest także to, co pijemy.
Zobacz cały artykuł | 3701 bajtów więcej | Komentarze

Wiadomości ogólne

Witaminy są to związki egzogenne (muszą być dostarczone) i spełniające w organizmie role regulatorów (biokatalizatorów). Są to związki organiczne wytworzone przez żywe komórki roślinne. Bardzo niewielkie ilości witamin mogą być produkowane w organizmach niektórych zwierząt ...
Zobacz cały artykuł | 9962 bajtów więcej | Komentarze

Węglowodany - charakterystyka

Węglowodany to podstawowe źródło energii dla organizmu. Energia jest potrzebna w ogromnych ilościach nie tylko podczas treningu ale także do naprawy i budowy nowych włókien mięśniowych w procesie regeneracji. Węglowodany dzielimy na proste i złożone:
Zobacz cały artykuł | 4445 bajtów więcej | Komentarze
« 1 ... 4 5 6 (7) 8 »