Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Porady dla początkujących

Styl życia propagowany przez Joe Weidera

Proponowany przez Weidera styl życia powinien uczynić cię silnym, zgrabnym, pełnym energii, a także bardziej zrównoważonym i skutecznie działającym. Niech doda ci pewności siebie. Spraw, aby kulturystyka stała się częścią Twojego życia.
Zobacz cały artykuł | 1630 bajtów więcej | Komentarze

Agresja kontrolowana

Bywają takie dni, że energia po prostu rozpiera. Byle co potrafi wyprowadzić nas z równowagi, a pięści ciężarowca mogą rozkruszyć mury. Jak powiada teoria hydrauliczna Freuda, agresja musi znaleźć ujście i kierunek. Najlepiej, aby jej celem były ciężary na siłowni
Zobacz cały artykuł | 2640 bajtów więcej | Komentarze

Zasady treningowe Joe Weidera

Szukasz informacji na temat różnych zasad rozrostu mięśni oraz treningów? Tutaj je znajdziesz. Zapraszam do przejrzenia zasad treningowych samego Joe Weidera! Dodatkowo możecie poczytać sobie rady Weidera dla kulturystów. Generalnie bardzo ciekawy i przydatny każdemu artykuł. Miłej lektury
Zobacz cały artykuł | 19160 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia aerobowe - jak długo i jak często?

Podczas gdy w przypadku treningów anaerobowych kluczowa jest intensywność, przy ćwiczeniach aerobowych liczy się czas ich trwania. Co prawda nie jest trudno podwyższyć puls do pożądanego poziomu, ale sztuką jest utrzymanie go na...
Zobacz cały artykuł | 2840 bajtów więcej | Komentarze

12 fatalnych nawyków

Po ostrej serii zaczynasz odczuwać zmęczenie i możesz mieć ochotę na chwilę bezruchu. Zrobiłeś swoją robotę a teraz czas na odpoczynek, no nie? No cóż niezupełnie. Nieruchome siedzenie po wykonaniu ostrej serii może spowodować zatrzymanie krwi w zmęczonych mięśniach i prowadzić do zesztywnienia.
Zobacz cały artykuł | 7763 bajtów więcej | Komentarze

Piotr Głuchowski radzi początkującym

Każdy zaczynający trening kulturystyczny powinien zadać sobie pytanie: od czego zacząć? Najprościej byłoby zapisać się do dobrego klubu kulturystycznego, pod opiekę wykwalifikowanego instruktora (najlepiej zawodnika)...
Zobacz cały artykuł | 5703 bajtów więcej | Komentarze

3 sekrety idealnej kondycji

Starając się uzyskiwać przyrosty masy, trzeba dbać o to, by insulina we krwi zawsze była na odpowiednio wysokim poziomie. Tylko tak można zwiększyć znacznie transport glukozy oraz pewnych aminokwasów do mięśni.
Zobacz cały artykuł | 5255 bajtów więcej | 1 komentarz

15 fatalnych nawyków

NIEDOSTATECZNA ROZGRZEWKA: Znalezienie czasu na dotarcie do klubu może być samo w sobie niezłym treningiem. Mimo wszystkiego dzień ma tylko tyle godzin ile ma i kiedy w końcu znajdziesz czas na sen, pracę i rodzinę, rzadko kiedy masz jeszcze czas żeby się zająć swoją sylwetką. A jeśli odpuścisz sobie rozgrzewkę, to właśnie nic się nie stanie prawda? Nie prawda!!!
Zobacz cały artykuł | 10297 bajtów więcej | Komentarze

5 sposobów na wielkie ramiona według Aarona Bakera

Wielu trenujących wykonuje powtórzenia zbyt szybko, dlatego efekt ich treningu nie jest najlepszy. Lepiej wykonywać wolniejsze ruchy, mięśnie pracują wtedy ciężej, ale można kontrolować technikę wykonania ćwiczeń.
Zobacz cały artykuł | 1975 bajtów więcej | Komentarze

6 superniezawodnych sposobów na przyrost mięśni

Przed tobą sześć niezawodnych sposobów, dzięki którym nawet największy chudzielec zamieni się w napakowanego faceta. Gwarantuję ci, jeśli konsekwentnie będziesz stosował poniższe reguły, osiągniesz swój cel. Miłego treningu !
Zobacz cały artykuł | 5716 bajtów więcej | Komentarze
« 1 ... 4 5 6 (7) 8 »