Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Trening w kulturystyce

Program na nogi dla zaawansowanych

Trening dla doświadczonych bywalców siłowni, nie polecam go osobom z małym stażem i doświadczeniem.
Zobacz cały artykuł | 1619 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na klatkę piersiową

Pozycja wyjściowa: Leżąc na plecach na płaskiej ławce uchwyć sztangę nieco szerzej niż szerokość barków. Sztanga powinna być trzymana bezpośrednio nad klatką piersiową...
Zobacz cały artykuł | 4415 bajtów więcej | Komentarze

Trening Arnolda dla początkujących i zaawansowanych

"Pierwszym zadaniem dla każdego początkującego kulturysty jest zbudowanie solidnych fundamentów masy mięśniowej. Czystych mięśni a nie tkanki tłuszczowej. Dokonuje się tego przez ostry trening z dużymi ciężarami.
Zobacz cały artykuł | 5634 bajtów więcej | Komentarze

Opis ćwiczeń na biceps, triceps i przedramię

Pozycja wyjściowa: Stojąc w postawie wyprostowanej, uchwyć sztangę na szerokość barków dłońmi zwróconymi na zewnątrz. Ramiona powinny przez cały czas nieruchomo przylegać do boków tułowia. Przed rozpoczęciem ćwiczenia ręce powinny być wyprostowane, a sztanga opierać się na górnych powierzchniach ud.
Zobacz cały artykuł | 9130 bajtów więcej | Komentarze

Kolejny trening na zdobycie masy

GRZBIET: 1. Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 3serie po max powt. 2. Podciąganie sztangi w opadzie 3 serie po 12,10,8 powt. 3. Martwy ciąg klasyczny 3 serie po 10 powt.
Zobacz cały artykuł | 2523 bajtów więcej | Komentarze
Najlepsze ćwiczenia na klatkę, martwy ciąg na prostych nogach, wyciskanie żołnierskie

25 najbardziej efektywnych ćwiczeń

Dowiedz się jakie ćwiczenia na siłowni przynoszą najlepsze rezultaty. Opis takich ćwiczeń jak: wyciskanie żołnierskie, martwy ciąg, martwy ciąg na prostych nogach, podciąganie, wykroki.
Zobacz cały artykuł | 10126 bajtów więcej | Komentarze

Trening ACT

Trening ACT polega na tym, że na sali przygotowujemy sobie 8-12 stanowisk z odpowiednimi przyborami, aby bez straty czasu można było przechodzić z jednej do drugiej" stacji", czyli ćwiczeń. Na każdej "stacji" wykonuje się inne ćwiczenie, na inną grupę mięśniową.
Zobacz cały artykuł | 2515 bajtów więcej | Komentarze

Nowoczesny trening ramion !

Wykonujcie ten program dwa razy w tygodniu. Tak jak widać powyżej przeplatajcie ćwiczenia na bicepsy z ćwiczeniami na tricepsy. Taki sposób treningu pozwoli Wam na stosowanie większych ciężarów w poszczególnych ćwiczeniach, ponieważ mięśnie nie będą się tak szybko męczyć. Odpoczywajcie 90-120 sekund pomiędzy seriami.
Zobacz cały artykuł | 1797 bajtów więcej | Komentarze

Obszerny trening na masę

Unoszenie hantelek bokiem 15,12,10,10 wyciskanie sztangi zaa karku 12,10,8 Podciąganie linki wyciagu dolnego do szyi 12.12.8 kaptury - wznosy sztangi przodem na prostych rękach 15,12
Zobacz cały artykuł | 9291 bajtów więcej | Komentarze

Program na rzeźbę

Wysiłek aerobowy (inaczej tlenowy, w odróżnieniu od beztlenowego, czyli anaerobowego) to praca, podczas której energia dla pracujących mięśni dostarczana jest w wyniku przemian tlenowych. Stosowany jest w celu wypracowania tzw. wydolności (wytrzymałości) tlenowej lub w celu redukcji podskórnej tkanki tłuszczowej.
Zobacz cały artykuł | 5149 bajtów więcej | 1 komentarz
« 1 ... 7 8 9 (10) 11 »