Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Dania dla kulturystów

Przepisy na batony białkowe domowej roboty

Zrobienie w domu batonów proteinowych wcale nie jest trudne. Wystarczy kilka składników, blender, kilkanaście minut pieczenia i gotowe. Możesz cieszyć się smakiem własnoręcznie zrobionych batonów białkowych. W sam raz po treningu. Taki batonik to szybka przekąska, która dostarcza sporą dawkę energii, a jednocześnie dużo dobrej jakości białka. Białko stanowi od 26 do 47% wartości energetycznej batona proteinowego. Na początek baton o smaku waniliowo-bananowym.
Zobacz cały artykuł | 4357 bajtów więcej | Komentarze

Odżywki treningowe domowej roboty

W tym artykule zostały przedstawione różnego rodzaju odżywki domowej roboty na masę, siłę, rzeźbę, regenerujące (po treningu). Dowiedz się jak zrobić sobie koktajl proteinowy, który okaże się zbawienny dla Twoich mięśni po ciężkim treningu. Wszystkie te odżywki można w łatwy sposób przygotować samemu w domu.
Zobacz cały artykuł | 5798 bajtów więcej | 2 komentarzy

Sałatka z tuńczyka

Wszystkie składniki ścieramy na tarce. Ser ścieramy albo kroimy w małą kosteczkę. Tuńczyka odcedzamy, łączymy z innymi składnikami. Przyprawami jogurtem, majonezem, sola , pieprzem. Dekorujemy natka pietruszki. Gotowe! Można układać warstwami: białko - ser żółty - pół puszki tuńczyka - pół puszki kukurydzy....
Zobacz cały artykuł | 1194 bajtów więcej | Komentarze

Pasta z tuńczyka i jajek

Jajka ugotować na twardo, ostudzić, obrać ze skorupek, zetrzeć na drobnych oczkach tarki jarzynowej albo zmielić. Tuńczyka odcedzić z zalewy. Jajka i tuńczyka wymieszać, dodać majonez, jogurt, szczypiorek, cebulkę posiekaną w kostkę, doprawić pastę solą i pieprzem.
Zobacz cały artykuł | 1301 bajtów więcej | Komentarze

Łosoś z ogórkiem

Łososia obieramy ze skóry, kroimy na dzwonki układamy na dużym naczyniu. Na ułożona rybę wylewamy sok cytrynowy, potem dodajemy wodę tak aby było jej na około 1,5cm. Układamy na i wokół ryby kolejno: marchewkę, cebule goździk, a na końcu posypujemy szczypta pieprzu. Całości doprowadzamy do stanu gotowania, po czym zmniejszamy ogień i przykrywamy.
Zobacz cały artykuł | 1523 bajtów więcej | Komentarze

Sałatka hawajska z kurczakiem

Kurczaka pokroić w kostkę i wrzucić na rozgrzaną patelnię; następnie wlać sok z puszki ananasa (zostawić 2-3 łyżki na później) tak aby mięso było w całości zanurzone w zalewie i dusić pod przykryciem ok. 15-20min. Na ostatnie 5 minut dodać rodzynki i pokrojone w kostkę 4-5 plastrów ananasa. Gdy mięso jest już miękkie odlać zalewę i pozostawić wszystko do ostygnięcia.
Zobacz cały artykuł | 1437 bajtów więcej | Komentarze

Kurczak nadziewany ryżem

Obrać cebulę, pokroić w kostkę. Naciąć wzdłuż papryczki chili, usunąć pestki, miąższ posiekać. Rozgrzać olej na patelni, podsmażyć cebulę, chili i orzeszki ziemne. Wsypać ryż, wlać szklankę wody. Doprawić solą, pieprzem i curry. Gotować 20 minut pod przykryciem. Opłukać i osuszyć tuszkę, napełnić ryżem. Spiąć otwór wykałaczkami, związać kurczaka nitką.
Zobacz cały artykuł | 1899 bajtów więcej | Komentarze

Placki kulturysty Pawła Brzózki

Wiadomo że większość kulturystów zjada rano owsiankę co na dłuższą metę może stać się dość monotonne. Postanowiłem wnieść trochę urozmaicenia w tę monotonność dnia codziennego i wymyśliłem placki które są tak dobre że trudno jest się im oprzeć i z przyjemnością czeka się na ranek aby móc skosztować tego rarytasu.
Zobacz cały artykuł | 1191 bajtów więcej | Komentarze

Risotto pomidorowe

To danie każdy kulturysta powinien mieć w swoim menu lub co jakiś czas je przyrządzać. Risotto pomidorowe jest nie tylko smaczne ale również pożywne dla naszego organizmu. Oliwę rozgrzać na patelni, dodać pomidory, drobno posiekaną natkę pietruszki, obrany i zmiażdżony czosnek. Całość dokładnie wymieszać. Przyprawić przyprawami po czym dusić 10 minut.
Zobacz cały artykuł | 1553 bajtów więcej | Komentarze

Ryż po kreolsku

Kolejną potrawą jaką prezentujemy Wam jest ryż po kreolsku. Danie zawiera sporą ilość węglowodanów, białka oraz witamin. Napęczniały ryż doprawić do smaku sosem sojowym, odrobiną cynamonu, wymieszać z morelami, cebulką oliwkami i orzechami, po czym rozłożyć na wcześniej wysmażonej oliwą blaszce. Ryż skropić pozostałą oliwą i zapiekać około 10 minut w temp 250 C
Zobacz cały artykuł | 1830 bajtów więcej | Komentarze
(1) 2 3 4 »