Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Trening w kulturystyce

Sprzęt sportowy jakiego potrzebujesz do biegania

Ostatnimi czasy bieganie stało się niezwykle popularne - nic dziwnego, w końcu jest świetnym sposobem na relaks, można je uprawiać samemu i praktycznie o każdej porze dnia. Przede wszystkim dzięki takiej aktywności utrzymasz swoje ciało w świetnej formie, nawet w późniejszych latach życia. Jednak chcąc zacząć swoją przygodę z tym niesamowitym sportem - jakim jest bieganie - powinieneś pozyskać potrzebny sprzęt sportowy. W poniższym zestawieniu prezentujemy wyposażenie przydatne dla każdego biegacza.
Zobacz cały artykuł | 4406 bajtów więcej | Komentarze

Intensywne Oczko na biceps

Czasami długie i efektywne ćwiczenia sprawiają, że paradoksalnie, nasze mięśnie się rozleniwiają. Z czasem, kiedy nabieramy wprawy, kolejne ćwiczenia nie działają na wytrenowane mięśnie, tak jak działały, kiedy zaczynaliśmy ćwiczenia. W takiej sytuacji z pomocą przychodzą nam bardzo intensywne programy, które mają za zadanie "zaskoczyć" wytrenowane partie naszego ciała i zmotywować je do większego wysiłku - jednym słowem pozwalają nam na nowo poczuć wysiłek, jaki wkładamy w trening.
Zobacz cały artykuł | 4297 bajtów więcej | Komentarze

Jak rozbudować górną część klatki piersiowej

Na rozwinięcie górnych partii klatki zalecam następujący program. Zacznij od pięciu minut rozciągania klatki piersiowej. Rozluźnij się. Nigdy nie podchodź pod gryf nie będąc odpowiednio rozgrzanym. Miałem na tyle szczęścia, że nigdy podczas treningu nie doznałem poważnego urazu a wyciskałem na ławeczce naprawdę sporo kilogramów. Ludzie z reguły nie doceniają tego jak ważne jest rozciąganie przed treningiem.
Zobacz cały artykuł | 3687 bajtów więcej | Komentarze

Wiszący triceps/motylki - jak pozbyć się problemu?

Tzw. "motylki" to problem większości kobiet. Mimo ćwiczeń nie potrafią się ich pozbyć a wisząca skóra spędza im sen z powiek. Jak skutecznie walczyć z tym defektem i ładnie ukształtować ramiona oraz ręce? Jakich zasad żywieniowych przestrzegać, by wspomóc osiągnięcie celu? Przede wszystkim podjąć wyzwanie i chwycić za ciężarki!
Zobacz cały artykuł | 6544 bajtów więcej | Komentarze

Jak trenować poprawnie klatkę piersiową

Każdy z was powinien wiedzieć, że mięśnie najlepiej rozwijają się przy pełnym zakresie ruchu. Pełny zakres ruchu możemy uzyskać na przykład przy ćwiczeniach ze sztangielkami. Jednakże stosując pełny zakres ruchu jesteśmy narażeni na różnego rodzaju urazy stawów barkowych. Doskonałym zabezpieczeniem przed nimi jest rozgrzewka tych stawów, połączona z ćwiczeniami rozciągającymi je.
Zobacz cały artykuł | 2922 bajtów więcej | Komentarze

Dieta i trening na masę

Brakuje Ci efektów ? Potrzebujesz planu treningowego i diety z prawdziwego zdarzenia. Zaufaj naszym specjalistom i już teraz zajrzyj na plany.kulturystyka.org.pl Stworzymy dla Ciebie indywidualnie dobrany plan zdrowego odżywiania i treningów, dzięki któremu zdobędziesz założone cele. W specjalnych strefach dla kobiet i mężczyzn wybierzesz jaki plan treningowy/dieta Cię interesuje. Zapraszam i polecam, Hades
Zobacz cały artykuł | 2044 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia siłowe w domu

Zanim rozpoczniemy ćwiczenie bardzo starannie dobieramy wysokość punktów podparcia zarówno dłoni jak i pięt. Dłonie powinny być oparte na takiej wysokości, aby przy pełnym ugięciu rąk nie dotykać pośladkami do podłogi. Stopy zaś nieco wyżej niż dłonie. Odległość pomiędzy punktami podparcia powinna być tak dobrana, abyśmy w trakcie wykonywania ćwiczenia nie mieli problemów z utrzymaniem równowagi.
Zobacz cały artykuł | 6245 bajtów więcej | Komentarze

Trening na wytrzymałość mięśni

Trening na wytrzymałość mięśni i korzystny rozwój sylwetki - Wytrzymałość ogólną rozumiemy jako zdolność do wykonywania przez dłuższy czas dowolnej pracy fizycznej, angażującej liczne grupy mięśniowe w ćwiczeniach odległych od specjalizacji ruchowej.
Zobacz cały artykuł | 3080 bajtów więcej | Komentarze

Trening w domu bez sprzętu

Trening domatora - ćwiczenia w domu przez przyrządów… Jest to trening ogólnorozwojowy mający na celu poprawę wytrzymałości, kondycji i wspomaganie po dłuższych przerwach, a także dla osób zaczynających dopiero przygodę z kulturystyką.
Zobacz cały artykuł | 1882 bajtów więcej | Komentarze

Skuteczne ćwiczenia na przedramiona

Przedramię składa się z górnej i dolnej części, czyli przedramion które tworzą kość promieniową i łokciową. Ta pierwsza leży po stronie kciuka, druga po stronie małego palca. Specyficzna budowa stawu łokciowego pozwala na ruchy zginania i prostowania oraz nawracania do wewnątrz (pronacja) i odwracania na zewnątrz (supinacja) przedramienia.
Zobacz cały artykuł | 4759 bajtów więcej | Komentarze
(1) 2 3 4 ... 11 »

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Trening Redukcja Tłuszczu I - Trening na rzeźbę
Oddychanie podczas wykonywania ćwiczeń - Ciekawostki kulturystyczne
Trening dla wolnych od koksu - Trening w kulturystyce
Oddychanie podczas wykonywania ćwiczeń - Porady dla początkujących
Ramiona - symbol sylwetki - Porady dla początkujących
Nowoczesny trening ramion ! - Trening w kulturystyce
Jedno ćwiczenie w 10 seriach - Chris Duffy - Porady mistrzów kulturystyki
Andrzej Maszewski - Porady Mistrza - Porady mistrzów kulturystyki
Wielkość obciążenia treningowego - Trening w kulturystyce
Ruch kontrolowany - Porady dla początkujących
Jak szybko wyrzeźbić mięśnie do wakacji? - Porady mistrzów kulturystyki
Wyciskanie trójbojowe - Porady mistrzów kulturystyki

Plany treningowe i dietetyczne