Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Wiszący triceps/motylki - jak pozbyć się problemu?

Tzw. "motylki" to problem większości kobiet. Mimo ćwiczeń nie potrafią się ich pozbyć a wisząca skóra spędza im sen z powiek. Jak skutecznie walczyć z tym defektem i ładnie ukształtować ramiona oraz ręce? Jakich zasad żywieniowych przestrzegać, by wspomóc osiągnięcie celu? Przede wszystkim podjąć wyzwanie i chwycić za ciężarki!
Zobacz cały artykuł | 6544 bajtów więcej | Komentarze

Jak trenować poprawnie klatkę piersiową

Każdy z was powinien wiedzieć, że mięśnie najlepiej rozwijają się przy pełnym zakresie ruchu. Pełny zakres ruchu możemy uzyskać na przykład przy ćwiczeniach ze sztangielkami. Jednakże stosując pełny zakres ruchu jesteśmy narażeni na różnego rodzaju urazy stawów barkowych. Doskonałym zabezpieczeniem przed nimi jest rozgrzewka tych stawów, połączona z ćwiczeniami rozciągającymi je.
Zobacz cały artykuł | 2922 bajtów więcej | Komentarze

Dieta i trening na masę

Brakuje Ci efektów ? Potrzebujesz planu treningowego i diety z prawdziwego zdarzenia. Zaufaj naszym specjalistom i już teraz zajrzyj na plany.kulturystyka.org.pl Stworzymy dla Ciebie indywidualnie dobrany plan zdrowego odżywiania i treningów, dzięki któremu zdobędziesz założone cele. W specjalnych strefach dla kobiet i mężczyzn wybierzesz jaki plan treningowy/dieta Cię interesuje. Zapraszam i polecam, Hades
Zobacz cały artykuł | 2044 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia siłowe w domu

Zanim rozpoczniemy ćwiczenie bardzo starannie dobieramy wysokość punktów podparcia zarówno dłoni jak i pięt. Dłonie powinny być oparte na takiej wysokości, aby przy pełnym ugięciu rąk nie dotykać pośladkami do podłogi. Stopy zaś nieco wyżej niż dłonie. Odległość pomiędzy punktami podparcia powinna być tak dobrana, abyśmy w trakcie wykonywania ćwiczenia nie mieli problemów z utrzymaniem równowagi.
Zobacz cały artykuł | 6245 bajtów więcej | Komentarze

Trening na wytrzymałość mięśni

Trening na wytrzymałość mięśni i korzystny rozwój sylwetki - Wytrzymałość ogólną rozumiemy jako zdolność do wykonywania przez dłuższy czas dowolnej pracy fizycznej, angażującej liczne grupy mięśniowe w ćwiczeniach odległych od specjalizacji ruchowej.
Zobacz cały artykuł | 3080 bajtów więcej | Komentarze

Trening w domu bez sprzętu

Trening domatora - ćwiczenia w domu przez przyrządów… Jest to trening ogólnorozwojowy mający na celu poprawę wytrzymałości, kondycji i wspomaganie po dłuższych przerwach, a także dla osób zaczynających dopiero przygodę z kulturystyką.
Zobacz cały artykuł | 1882 bajtów więcej | Komentarze

Skuteczne ćwiczenia na przedramiona

Przedramię składa się z górnej i dolnej części, czyli przedramion które tworzą kość promieniową i łokciową. Ta pierwsza leży po stronie kciuka, druga po stronie małego palca. Specyficzna budowa stawu łokciowego pozwala na ruchy zginania i prostowania oraz nawracania do wewnątrz (pronacja) i odwracania na zewnątrz (supinacja) przedramienia.
Zobacz cały artykuł | 4759 bajtów więcej | Komentarze

Najlepsze ćwiczenia na bicepsy z hantlami

Jeżeli chcesz zbudować potężne mięśnie bicepsów jedynie za pomocą sztangielek to bardzo dobrze trafiłeś/aś. W tym artykule Nasser El Sonbaty (zwycięzca konkursu Night of Champions) prezentuje, jego zdaniem, 6 najlepszych ćwiczeń na bicepsy tylko z hantlami. Prezentowane ćwiczenia możesz wykonywać w domu.
Zobacz cały artykuł | 11249 bajtów więcej | Komentarze

Trening na potężne uda

Najważniejsze, to pamiętać, że nie można zbudować wysokiej jakości mięśni bez podnoszenia dużych ciężarów. To oznacza, że twoim podstawowym zadaniem jest zwiększenie siły. W miarę zwiększania siły miłym produktem ubocznym są większe mięśnie. Teraz, czy to oznacza, że musisz robić pojedyncze, podwójne, potrójne super serie jak robią to ciężarowcy i trójboiści?
Zobacz cały artykuł | 2198 bajtów więcej | Komentarze

Trening siłowy w domu

W dzisiejszym, tak zabieganym świecie często nie starcza nam czasu, ochoty lub pieniędzy, żeby chodzić na siłownię. Często trzeba gdzieś na tę siłownię dojechać, bo małe osiedlowe siłownie zostały wyparte przez duże centra fitnessu. W sumie jak zamkniemy w trzech godzinach trening z dojazdem to będzie sukces. A gdzie czas na rodzinę, przyjaciół i własne przyjemności.
Zobacz cały artykuł | 4772 bajtów więcej | Komentarze
(1) 2 3 4 ... 11 »

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Trening na masę mięśni - Trening w kulturystyce
Streching - rozciąganie - Porady dla początkujących
Trening Piramidalny - Trening w kulturystyce
Błędy popełniane w diecie - Diety Kulturystyczne
Sterowanie treningiem - Trening w kulturystyce
Machaj żelazem mały - Porady dla początkujących
Design by: XOOPS UI/UX Team