Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Atlas Ćwiczeń Artykuły

Przysiady ze sztangą, technika

Jak głęboko wykonywać przysiady ze sztangą?

Podstawową zasadą wykonywania przysiadów jest opuszczanie ciała do momentu, w którym uda nie będą równoległe do podłogi. Ta zasada dobrze się sprawdza u większości wykonujących to ćwiczenie, ale niektórym kulturystom korzyść przyniosą głębsze przysiady. Z kolei inni odkryją, że płytsze przysiady lepiej im pasują. Głębokie przysiady (uda poniżej poziomu równoległego do podłogi lub kąt ugięcia kolan mniejszy od 90°) są popularne wśród zawodników trójboju siłowego i ciężarowców, a więc siłaczy, którzy nie mogą nosić normalnych spodni, bo ich uda są tak potężne.
Zobacz cały artykuł | 3709 bajtów więcej | Komentarze

Ściąganie linki wyciągu z wyprostowanymi ramionami

Ponieważ ramiona pozostają w stosunkowo wyprostowanej pozycji podczas tego ćwiczenia, większy nacisk jest wywierany na mięśnie najszersze grzbietu w górnym zakresie ruchu. Odmiany obejmują szerszy i węższy chwyt, różne ustawienia tułowia oraz chwyt w supinacji lub pronacji. Zmiana kąta ugięcia łokci może zmienić miejsce wywierania nacisku na mięśnie oraz stopień możliwego rozwoju.
Zobacz cały artykuł | 4246 bajtów więcej | 1 komentarz

Wyprosty nóg na maszynie

Wyprosty nóg są wspaniałym ćwiczeniem na ukazanie szczegółów mięśni czworogłowych. Według mnie górne partie tych mięśni bardziej angażowane są podczas unoszenia podudzi (pozytywna faza powtórzenia), a partie dolne - w czasie opuszczania do pozycji początkowej (faza negatywna powtórzenia). Jeden z moich treningów na nogi zawsze rozpoczynam wyprostami nóg na maszynie, po to, aby rozgrzać i rozciągnąć mięśnie czworogłowe ud.
Zobacz cały artykuł | 2908 bajtów więcej | Komentarze

Jak poprawnie wykonywać martwy ciąg?

Martwy ciąg (ang. deadlift) – dyscyplina sportowa oraz ćwiczenie polegające na podnoszeniu z podłoża ciężaru (najczęściej sztangi obciążonej dodatkowo talerzami) do momentu, w którym wykonujący ćwiczenie ma proste plecy oraz nogi w kolanach. Przeczytaj i zobacz film, który przybliży Tobie to właśnie ćwiczenie.
Zobacz cały artykuł | 2842 bajtów więcej | Komentarze

Jakie są najlepsze ćwiczenia na biceps?

Najlepsze ćwiczenia na biceps – prezentujemy podstawowe i najbardziej popularne ćwiczenia na bicepsy. Praktycznie każdy ćwiczący na siłowni chce mieć potężne ramiona, a szczególnie wyraziste, zaokrąglone duże bicepsy. W tym artykule dowiesz się jak poprawnie trenować ten mięsień.
Zobacz cały artykuł | 6545 bajtów więcej | Komentarze

Rozpiętki - poprawna technika

Naprawdę bardzo łatwo wkradają się błędy do tego ćwiczenia. Oto jeden z nich: za duże obciążenie. Ponieważ wiesz, że jeśli chcesz budować swoje mięśnie powinieneś stosować coraz większe obciążenie, mimowolnie kończysz mając zbyt zgięte łokcie. Używasz co prawda większego obciążenia, ale rozpiętki ze sztangielkami stają się wyciskaniem sztangielek.
Zobacz cały artykuł | 2946 bajtów więcej | Komentarze

Atlas ćwiczeń filmy (ponad 100 ćwiczeń)

ATLAS ĆWICZEŃ FILMY powstał z myślą o wszystkich osobach, które chcą dowiedzieć się jak poprawnie wykonywać poszczególne ćwiczenia siłowe. W chwili obecnej znajdziesz tutaj ponad 100 filmów, które mam nadzieję, rozwieją Twoje wątpliwości dotyczące techniki danego ćwiczenia. Dodatkowo możesz odkryć zupełnie nowe ćwiczenia, których wcześniej nie wykonywałeś/aś - włączając je do swojego treningu urozmaicasz go, dzięki czemu trening nie jest monotonny i nudny. ATLAS ĆWICZEŃ VIDEO - KLIKNIJ I WEJDŹ

Komentarze

Ćwiczenia na boczki

Czym są boczki nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć. Problem ten dotyczy zarówno kobiet jak i mężczyzn. Sposób na boczki to oczywiście dieta i . W tym artykule skupmy się na tym drugim. Każde należy wykonywać powoli i dokładnie! Pierwsze ćwiczenie - Stajemy pochyleni, jedną nogę wyciągamy do tyłu. Jeśli ciężko nam złapać równowagę, można delikatnie podpierać się o krzesło, do momentu jak już ją złapiemy. Przyciągamy do siebie. Wykonujemy 10 powtórzeń na każdej nodze.
Zobacz cały artykuł | 2966 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na płaski brzuch

Brzuszek, to na pewno jedna z części ciała, na punkcie której większość kobiet ma obsesję. I nawet jeśli wszystkie inne w wyniku intensywnych treningów zdecydowanie wyszczuplały, to brzuch najoporniej poddaje się zabiegom. Większość ćwiczeń tradycyjnie stosowanych na mięśnie brzucha działa nań tylko pośrednio. Na przykład brzuszki przy wyprostowanych nogach i unoszenie nóg angażują raczej zginacz biodrowy niż mięśnie brzucha.
Zobacz cały artykuł | 2698 bajtów więcej | Komentarze

Unoszenie przedramienia na modlitewniku (Biceps)

Ćwiczenie należy do grupy ćwiczeń izolowanych. Jego celem jest maksymalne wyłączenie z pracy wszystkich mięśni poza bicepsem. Z tego względu ciężar sztangielki dobieramy bardzo rozważnie. Zbyt ciężka sztangielka zmuszałaby do wykonywania ruchów oszukanych, co koliduje z założeniami tego ćwiczenia, ponieważ część pracy przy takich ruchach przejmują inne mięśnie.
Zobacz cały artykuł | 3595 bajtów więcej | Komentarze
(1) 2 3 »

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Plan treningowy dla doświadczonych - Porady dla zaawansowanych
Trening na masę 4-dniowy - Trening na masę
Redukcja tkanki tłuszczowej - Diety Kulturystyczne
Piotr Głuchowski radzi początkującym - Porady dla początkujących
Trening tricepsów - Trening w kulturystyce
Ciekawostki kulturystyczne - Ciekawostki kulturystyczne
Treningowe dylematy: siła czy wytrzymałość ? - Porady dla początkujących
Odpoczynek między treningiem, regeneracja - Ciekawostki kulturystyczne
Markus Ruhl - o udach - Porady dla zaawansowanych
Styl życia propagowany przez Joe Weidera - Porady dla początkujących
Zbliża się lato - pij dużo, pij mądrze... - Odżywianie w kulturystyce
Wyciskanie trójbojowe - Porady mistrzów kulturystyki

Plany treningowe i dietetyczne