Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Treningi Kulturystów

Najlepsze ćwiczenia na bicepsy

W tym artykule dowiesz się jak zbudować wspaniałe bicepsy. Troy Alves to jedna z gwiazd amerykańskiej kulturystyki i to właśnie jego trening na bicepsy opisuję. 5 ćwiczeń, które na pewno znasz, z hantlami, sztangą oraz jedno ćwiczenie izolowane pomogą Tobie zawalczyć o potężne ramiona. Jak sam przyznaje, nigdy nie miał problemu z rozwojem mięśni ramion. Do dzieła !
Zobacz cały artykuł | 7056 bajtów więcej | Komentarze

Metoda napinania mięśni

Mój sposób generalnie polega na maksymalnym napięciu mięśnia w trakcie wykonywania normalnego powtórzenia. Wykonując powtórzenie - odegnij trenowany mięsień o kilka centymetrów do tyłu i znowu maksymalnie dociśnij. Właśnie owo kilkucentymetrowe odgięcie umożliwia dodatkowe napięcie mięśni, które pracują wtedy ciężej, a przez te rosną szybciej. Staraj się uzyskać maksymalny skurcz przy każdym powtórzeniu, spróbuj napinać mięsień mocniej niż przy samym podnoszeniu ciężaru. To właśnie nazywam jakością treningu. Rób te krótkie napinania, dopóki starczy Ci sił.
Zobacz cały artykuł | 6910 bajtów więcej | Komentarze

Trening mięśni grzbietu Portera Cottrella

Kiedy twoim celem jest rozwój masy mięśniowej, już na samym początku trenowania powinieneś położyć nacisk na takie ćwiczenia jak podciąganie sztangi, czy sztangielki. Niestety większość początkujących skupia się na ruchach wykonywanych na wyciągach, które nie dają zbyt dużej masy mięśni. Zobacz jak wygląda mój trening mięśni grzbietu i na co kładę największy nacisk.
Zobacz cały artykuł | 2935 bajtów więcej | Komentarze

Ciężary na bary - trening barków Kevina Levrona

Jedną najważniejszą radę jaką mogę Wam zaoferować to to, aby mieć zawsze prawidłowego rozgrzania mięśni. Przed każdym treningiem, poświęcam pół godziny na rozciągania, rozgrzewkę, bieganie, czy marszobieg albo coś w tym stylu. Stosuję także pojedynczą serię rozgrzewającą przed każdym z ćwiczeń.
Zobacz cały artykuł | 2400 bajtów więcej | Komentarze

Jay Cutler – trening klatki i bicepsów

Jest wiele sposobów na to by wytrenować dużą klatkę piersiową oraz wspaniale wyglądające bicepsy. Lecz jest tylko jeden program, którym ćwiczy 3 krotny Mr. Olympia Jay Cutler wykonuje do budowania swojej dominacji w klatce piersiowej. Przedstawiam jednodniowy trening w połączeniu klatka piersiowa plus biceps dzięki któremu zbudujesz naprawdę obiecujące mięśnie klatki piersiowej.
Zobacz cały artykuł | 4711 bajtów więcej | Komentarze

Sposoby Shawna Raya na wielkie barki

Mój podstawowy program na barki składa się z czterech ćwiczeń (łącznie z mięśniami czworobocznymi). W pierwszej serii wykonuję zazwyczaj 12 powtórzeń, po czym zwiększam obciążenie tak, że w czwartej serii robię przyzwoicie osiem ruchów.
Zobacz cały artykuł | 2774 bajtów więcej | Komentarze

Trening klatki piersiowej Victora Martineza

Victor Martinez, pseud. Dominican Dominator urodził się 29 lipca 1973 r. w San Francisco de Macorís na Dominikanie – członek federacji IFBB (International Federation of BodyBuilders), zaledwie drugi profesjonalny kulturysta dominikański (pierwszym był Tony Domenench). Zobacz jak swoją monstrualną klatkę trenuje ten kulturysta.
Zobacz cały artykuł | 1995 bajtów więcej | Komentarze

Wyczerpujący trening A. Schwarzeneggera

Poniżej jest przedstawiony sławny, niesamowicie wyczerpujący program treningowy stosowany przez Arnolda Schwarzeneggera. Arnold jako zawodowiec stosował go w zaawansowanych fazach swojej kariery. Trening ten praktycznie niewykonalny dla zwykłego śmiertelnika, Arnoldowi sprawiał wiele przyjemności. Często doprowadzał Austriackiego Dęba do odruchów wymiotnych, po których Arnold rozpoznawał wartościowy trening.
Zobacz cały artykuł | 4509 bajtów więcej | 1 komentarz

Ulubione ćwiczenia Schwarzeneggera

Ulubione ćwiczenia Arnolda. Austriacki mistrz dzieli się efektywnymi ćwiczeniami, które przeszły próbę czasu, zdając egzamin w czasie jego kariery Mr Olympia 1970-75, 80. W artykule prezentowane są najlepsze, według Schwarzeneggera ćwiczenia na każdą partię mięśniową. Każde z ćwiczeń możesz śmiało wykonywać na swojej siłowni.
Zobacz cały artykuł | 5738 bajtów więcej | Komentarze

Trening pleców na masę Flexa Wheelera

Używam pasków na nadgarstki we wszystkich moich ćwiczeniach na mięśnie grzbietu. Mój uchwyt nie jest najmocniejszy i nigdy nie chcę, aby stał się on czynnikiem limitującym wykonanie serii. Z paskami mogę wycisnąć kilka jeszcze dodatkowych powtórzeń.
Zobacz cały artykuł | 2574 bajtów więcej | Komentarze
(1) 2 »

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Joe Weider - Dla początkujących - Porady dla początkujących
Brzuch kaloryfer - Ćwiczenia na mięśnie brzucha
3 kluczowe rady na bicepsy marzeń - Porady dla zaawansowanych
Węglowodany po treningu - Odżywianie w kulturystyce
Klasyczne błędy treningowe - Porady dla zaawansowanych
Odmiany wyciskań na ławie według Arnolda - Porady dla początkujących
Hubert Olborski - Porady Mistrza - Porady mistrzów kulturystyki
Poprążkuj swoje mięśnie - Porady mistrzów kulturystyki
Przysiady - najlepsze ćwiczenie na mięśnie nóg! - Porady mistrzów kulturystyki
Termogenne właściwości białka - Odżywianie w kulturystyce

Plany treningowe i dietetyczne