Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Diety dla kobiet

Co jeść mając anemię?

W dobie XXI wieku, gdzie przoduje praca siedząca, a aktywność fizyczna u większości schodzi na drugi plan - często spotykamy się z otyłością. W kolorowych czasopismach natknąć się można na artykuły z milionem sprawdzonych sposobów na redukcję masy ciała, zagadnieniami typu „jak schudnąć do lata” bądź „co jeść aby mieć płaski brzuch”. Z racji tego, iż otyłość jest nieprzerwanie na celowniku, rzadziej mówi się o anemii, która pomimo tego, że nasze społeczeństwo ma tendencję do tycia, jest bardzo częstym zjawiskiem. Według badań np. Ziemlańskiego - na anemię choruje aż 20-40 % kobiet w Polsce.
Zobacz cały artykuł | 6389 bajtów więcej | Komentarze

Produkty light

Wraz z modą na szczupłą sylwetkę, dbałość o linię i skrupulatną kontrolę tego, co spożywamy w nasze życie wkroczyły produkty light, które mają nam ułatwić osiągnięcie i utrzymanie wymarzonej wagi.
Zobacz cały artykuł | 3473 bajtów więcej | 1 komentarz

8 kroków do idealnej sylwetki

Masz szczęście, bo w wakacje z pomocą przychodzą ci hormony. Latem mamy bowiem we krwi niższy poziom kortyzolu – hormonu stresu, który sprzyja otyłości brzusznej. Poza tym, gdy słupek rtęci idzie w górę, chętniej niż zwykle sięgasz po zimne potrawy.
Zobacz cały artykuł | 3779 bajtów więcej | Komentarze

Dieta dla aktywnych

Aktywność fizyczna jest nieodłącznym elementem życia wielu osób. Zasady żywienia podczas wzmożonego wysiłku fizycznego w dużym stopniu zależą od jego rodzaju. Niektóre osoby uprawiają sport dla zdrowia i szczupłej sylwetki, inne traktują go wyczynowo i ich celem jest osiągnięcie jak najwyższej formy sportowej.
Zobacz cały artykuł | 6482 bajtów więcej | Komentarze

Dieta dla studentek

Dostarcza ok. 1500 kcal dziennie. Pozwala przy trybie życia jaki prowadzą zabiegane studentki, nie mające czasu na zwiększoną aktywność fizyczną, na łatwe zrzucenie ok. 1 kg w ciągu 2 tygodni.
Zobacz cały artykuł | 3159 bajtów więcej | Komentarze

Dieta 1500 kcal

Jak ma wyglądać dzień odchudzającej się osoby, jeśli chodzi o rozkład i kaloryczność posiłków. Moja propozycja to nieco zmodyfikowana dieta 1200-1500 kcal. Dlaczego właśnie tyle?
Zobacz cały artykuł | 5234 bajtów więcej | 20 komentarzy

Dieta 1200 kcal

Jak sama nazwa wskazuje dostarcza dziennie 1200 kcal (a więc poniżej dziennego zapotrzebowania). Sekret tej diety to spożywanie niedużych porcji, jedzonych pięć razy w ciągu dnia, co trzy godziny o tej samej porze, co pozwoli na oszukanie głodu.
Zobacz cały artykuł | 5436 bajtów więcej | Komentarze

Dieta 1000 kcal

Dieta jest najbardziej znana i najbardziej polecana jako skuteczny sposób odchudzania. Na początku zanim na dobre zaczniesz stosować dietę najpierw przez tydzień zapisuj wszystko co zjadasz, każdy posiłek i przekąskę.
Zobacz cały artykuł | 5443 bajtów więcej | Komentarze

Dieta jogurtowa

Dieta jogurtowa jest bogata w łatwo przyswajalne białko, wapń, fosfor i witaminy. Kupuj tylko jogurty zawierające żywe kultury bakterii, które ułatwiają i przyspieszają trawienie.
Zobacz cały artykuł | 4573 bajtów więcej | Komentarze

Dieta białkowa

4kg w 4 tygodnie Zbudowana jest z sycących śniadań, mięsnych obiadów i nabiałowych kolacji. Nie brakuje w niej też owoców, surówek warzywnych i sałatek.
Zobacz cały artykuł | 3516 bajtów więcej | Komentarze
(1) 2 »

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Trening brzucha w domu ZDJĘCIA - Ćwiczenia na mięśnie brzucha
Trening Ramion - Armagedon - Trening w kulturystyce
Trening na siłę mięśni "HIT" - Trening na siłę
Sekret sześciopaku - Odżywianie w kulturystyce
Dieta niskowęglowodanowa - Diety Kulturystyczne
Planowanie posiłków - Porady dla początkujących
Trening na potężne uda - Trening w kulturystyce
Aqua aerobic - Ciekawostki kulturystyczne
Jak NIE asekurować na siłowni - Porady dla początkujących

Plany treningowe i dietetyczne