Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Trening dla kobiet

Ćwiczenia na mięśnie grzbietu ze zdjęciami

Robiąc wdech unieś tułów tak by zachować biodra i barki w linii prostej, równolegle do podłoża. Utrzymuj łokcie na zewnątrz. Wróć do pozycji wyjściowej robiąc wydech.
Zobacz cały artykuł | 1970 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na biust ze zdjęciami

Uklęknij na podłodze. Oprzyj się na kolanach i rozstawionych na szerokość barków dłoniach. Łokcie są delikatnie gięte. Staraj się rozluźnić szyję i patrz w dół. Bardzo ważne przy wykonywaniu pompek jest napięcie wszystkich mięśni. Wciągnij brzuch, jednocześnie pamiętając o napięciu pośladków.
Zobacz cały artykuł | 5158 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na giętkość nóg ze zdjęciami

Przed wykonaniem tych ćwiczeń odbądźcie swobodny, dziesięcio lub piętnastominutowy spacer rozgrzewający. Aby zmniejszyć siłę uderzeń, wykonujcie ćwiczenia na równej, porośniętej trawą nawierzchni, na przykład na boisku, lub na własnym trawniku.
Zobacz cały artykuł | 7187 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenie na łydki

Pamiętaj o zachowaniu 1min. przerwy między seriami. Osoby początkujące: wykonaj 8 - 10 powtórzeń w trzech seriach. Osoby zaawansowane: wykonaj do 16-tu powtórzeń w trzech seriach.
Zobacz cały artykuł | 777 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenie na mięśnie ud

Połóż się na lewym boku na podłodze. Unieś tułów podpierając się na lewym przedramieniu. Prawą nogę postaw ugiętą przed sobą na podłodze. Napnij mięśnie brzucha, nóg i pośladków.
Zobacz cały artykuł | 787 bajtów więcej | Komentarze

Wyszczuplanie talii

Monitoruj spożycie węglowodanów. - Najważniejszy czas na jedzenie węglowodanów przypada na około 90 minut przed treningiem i tuż po nim. Przed treningiem należy jeść głównie węglowodany złożone, a w ciągu 30 minut po treningu mieszankę węglowodanów prostych i złożonych.
Zobacz cały artykuł | 13569 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na nogi ze zdjęciami

Weź w dłonie hantle. Stań w rozkroku na szerokość bioder. Wnętrze dłoni skieruj ku sobie, unieś klatkę piersiową, wciągnij brzuch. Prawą nogą zrób daleki wypad w przód – kolana ugnij tak, by prawe znalazło się w linii nad kostką, zaś lewe nieomal dotknęło podłogi, pięta uniesiona (pozycja na zdjęciu).
Zobacz cały artykuł | 6237 bajtów więcej | 20 komentarzy

Ćwiczenia na pośladki ze zdjęciami

Ćwicz 2 - 3 razy w tygodniu, zawsze z jednodniową przerwą. 8 - 12 powtórzeń tworzy serię. Jeśli nie możesz wykonać 8 powtórzeń, zmień ciężarki na lżejsze. Jeżeli wykonujesz ćwiczenia bez wysiłku, to znaczy, że ciężarki są za lekkie. Wykonuj po 1 - 3 serie.
Zobacz cały artykuł | 3334 bajtów więcej | Komentarze

Trening brzucha

Rewelacyjne ćwiczenia na mięśnie brzucha. Połóż się na plecach, wyprostuj nogi. Ułóż dłonie na karku, ale nie splataj palców. Wypchnij biodra lekko w górę w taki sposób, by dolna część kręgosłupa przez cały czas przylegała do podłogi.
Zobacz cały artykuł | 5183 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia mięśni brzucha ze zdjęciami

Ćwiczenia poprawiające wygląd naszego brzuszka. Połóż się na plecach tak aby cały czas przylegały do podłoża. Unieś nogi ugięte w kolanach, zepnij brzuch, oprzyj dłonie na karku, kierując łokcie na zewnątrz.
Zobacz cały artykuł | 1895 bajtów więcej | Komentarze
(1) 2 »

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

10 porad jak zwiększyć masę mięśniową - Porady dla początkujących
Dieta na masę 60-65 kg - Diety na masę
Spinanie brzucha - najlepsze na "kaloryfer" - Ćwiczenia na mięśnie brzucha
25 najbardziej efektywnych ćwiczeń - Trening w kulturystyce
Dieta dopasowana do budowy sylwetki - Diety Kulturystyczne
Trening siłowy i hipertrofia - Ciekawostki kulturystyczne
Kalorie a masa mięśniowa - Diety na masę
Zasady treningowe dla średnio zaawansowanych - Porady dla zaawansowanych
Trening wolnymi ciężarami - Trening w kulturystyce
Puste kalorie - Odżywianie w kulturystyce
Jak zostać zawodnkiem? - Porady dla zaawansowanych
Na ból mięśni – kofeina - Ciekawostki kulturystyczne
Im mniej śpisz tym więcej tyjesz - Diety Kulturystyczne

Plany treningowe i dietetyczne