Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Trening na siłę

Trening na siłę mięśni "HIT"

Trening HIT – Akronim „HIT” oznacza High Intensity Training. Jest to trening typowo siłowy więc jeżeli twoim celem jest siła – jest to trening dla ciebie. Mike Mentzer był twórcą treningu HIT – High Intensity Training (trening wysoko intensywny). Zauważył i szerzył kontrowersyjną metodę treningu jednej partii dziennie po jednej serii i 3-4 ćwiczeniach na mięsień.
Zobacz cały artykuł | 7064 bajtów więcej | Komentarze

Intensywność treningu

Każda sesja treningowa powinna być nieco inna. Jeśli będziesz powtarzał wszystkie czynności na każdej sesji treningowej, przyzwyczaisz swoje mięśnie do stałego wysiłku i prędzej czy później popadniesz w stagnację. Zmieniaj ilość ruchów w seriach, obciążenie i długość przerw między seriami. Nie wykonuj zawsze każdej serii po 8 powtórzeń atakuj mięśnie pod wieloma kątami, dla przykładu zwiększ ilość powtórzeń np. do 15-20...
Zobacz cały artykuł | 2846 bajtów więcej | Komentarze

Trening na siłę i masę mięśni

Większość kulturystów, a dotyczy to tych, którzy osiągnęli już pewien stopień zaawansowania, obawia się treningu siłowego z dużymi obciążeniami. Nie dotyczy to początkujących, u których szybki rozwój mięśni następuje przy umiarkowanych ciężarach, aczkolwiek też w ramach tzw. przeładowania mięśni stopniowo zwiększanych wg indywidualnych możliwości.
Zobacz cały artykuł | 9222 bajtów więcej | Komentarze

Sekrety masy mięśniowej

Cały program treningu na masę mięśniową musi być bardzo dokładnie przemyślany. Trzeba sprawdzić, jak wasz organizm reaguje na różne ćwiczenia i dopiero po kilku próbach ułożyć sobie program treningu. Taki, który będzie dla was najskuteczniejszy. Poza tym jednak obowiązują pewne ogólne reguły.
Zobacz cały artykuł | 7970 bajtów więcej | Komentarze

Trening Wzrost Siły 2

W planie nie podajemy obciążenia - ilość zarzuconych kilogramów jest dla każdego nieco inna. Pracując nad siłą mięśniową należy ćwiczyć z obciążeniami sięgającymi 90-95% maksymalnego pojedynczego powtórzenia. Cykl na siłę jest niezwykle intensywny. Podczas tak intensywnego treningu angażujemy wszystkie włókna mięśniowe ćwiczonych partii mięśniowych. W rozwinięciu prezentujemy rozpiskę treningową.
Zobacz cały artykuł | 1806 bajtów więcej | 1 komentarz

Trening Wzrost Siły I

W planie nie podajemy obciążenia - ilość zarzuconych kilogramów jest dla każdego nieco inna. Pracując nad siłą mięśniową należy ćwiczyć z obciążeniami sięgającymi 90-95% maksymalnego pojedynczego powtórzenia. Cykl na siłę jest niezwykle intensywny. Podczas tak intensywnego treningu angażujemy wszystkie włókna mięśniowe ćwiczonych partii mięśniowych. W rozwinięciu prezentujemy rozpiskę treningową.
Zobacz cały artykuł | 1733 bajtów więcej | Komentarze

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Joe Weider - Dla początkujących - Porady dla początkujących
Spinanie brzucha - najlepsze na "kaloryfer" - Ćwiczenia na mięśnie brzucha
10 przykazań na zwiększenie masy - Porady dla początkujących
Potężny kark - Trening w kulturystyce
Trening bicepsów Ronniego Colemana - Trening w kulturystyce
Sylwetka czy boje siłowe? - Porady dla początkujących
Trening ACT - Porady dla początkujących
Najgorsze spalacze tłuszczu - Diety Kulturystyczne
Sprężystość i Kulturystyka - mocny duet ! - Ciekawostki kulturystyczne
Reguły partnerów treningowych - Porady mistrzów kulturystyki

Plany treningowe i dietetyczne