Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Trening na siłę mięśni "HIT"

Trening HIT – Akronim „HIT” oznacza High Intensity Training. Jest to trening typowo siłowy więc jeżeli twoim celem jest siła – jest to trening dla ciebie. Mike Mentzer był twórcą treningu HIT – High Intensity Training (trening wysoko intensywny). Zauważył i szerzył kontrowersyjną metodę treningu jednej partii dziennie po jednej serii i 3-4 ćwiczeniach na mięsień.
Zobacz cały artykuł | 7064 bajtów więcej | Komentarze

Intensywność treningu

Każda sesja treningowa powinna być nieco inna. Jeśli będziesz powtarzał wszystkie czynności na każdej sesji treningowej, przyzwyczaisz swoje mięśnie do stałego wysiłku i prędzej czy później popadniesz w stagnację. Zmieniaj ilość ruchów w seriach, obciążenie i długość przerw między seriami. Nie wykonuj zawsze każdej serii po 8 powtórzeń atakuj mięśnie pod wieloma kątami, dla przykładu zwiększ ilość powtórzeń np. do 15-20...
Zobacz cały artykuł | 2846 bajtów więcej | Komentarze

Trening na siłę i masę mięśni

Większość kulturystów, a dotyczy to tych, którzy osiągnęli już pewien stopień zaawansowania, obawia się treningu siłowego z dużymi obciążeniami. Nie dotyczy to początkujących, u których szybki rozwój mięśni następuje przy umiarkowanych ciężarach, aczkolwiek też w ramach tzw. przeładowania mięśni stopniowo zwiększanych wg indywidualnych możliwości.
Zobacz cały artykuł | 9222 bajtów więcej | Komentarze

Sekrety masy mięśniowej

Cały program treningu na masę mięśniową musi być bardzo dokładnie przemyślany. Trzeba sprawdzić, jak wasz organizm reaguje na różne ćwiczenia i dopiero po kilku próbach ułożyć sobie program treningu. Taki, który będzie dla was najskuteczniejszy. Poza tym jednak obowiązują pewne ogólne reguły.
Zobacz cały artykuł | 7970 bajtów więcej | Komentarze

Trening Wzrost Siły 2

W planie nie podajemy obciążenia - ilość zarzuconych kilogramów jest dla każdego nieco inna. Pracując nad siłą mięśniową należy ćwiczyć z obciążeniami sięgającymi 90-95% maksymalnego pojedynczego powtórzenia. Cykl na siłę jest niezwykle intensywny. Podczas tak intensywnego treningu angażujemy wszystkie włókna mięśniowe ćwiczonych partii mięśniowych. W rozwinięciu prezentujemy rozpiskę treningową.
Zobacz cały artykuł | 1806 bajtów więcej | 1 komentarz

Trening Wzrost Siły I

W planie nie podajemy obciążenia - ilość zarzuconych kilogramów jest dla każdego nieco inna. Pracując nad siłą mięśniową należy ćwiczyć z obciążeniami sięgającymi 90-95% maksymalnego pojedynczego powtórzenia. Cykl na siłę jest niezwykle intensywny. Podczas tak intensywnego treningu angażujemy wszystkie włókna mięśniowe ćwiczonych partii mięśniowych. W rozwinięciu prezentujemy rozpiskę treningową.
Zobacz cały artykuł | 1733 bajtów więcej | Komentarze

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Bicepsy 3 cm w 30 dni ! - Trening w kulturystyce
Czy umiesz robić przysiady ze sztangą? - Trening w kulturystyce
Posiłek potreningowy na masę - Odżywianie w kulturystyce
Śniadaniowe alternatywy - Diety Kulturystyczne
Ćwiczenia izolowane - Ciekawostki
Węglowodany po treningu - Odżywianie w kulturystyce
Trening poranny - Trening w kulturystyce
Dobrodziejstwo dla człowieka - woda - Odżywianie w kulturystyce
Podstawy prawidłowego chwytu - Porady dla początkujących
Design by: XOOPS UI/UX Team