Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Słabe mięśnie klatki piersiowej

Zbyt słabo rozwinięte mięśnie górnej części klatki piersiowej. Ćwiczenie likwidujące wadę: Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej. Przy tym ćwiczeniu niezwykle istotny jest kąt, pod jakim będzie nachylone oparcie ławki w stosunku do podłogi. Najlepiej, jeżeli kąt ten będzie wynosił 40 stopni. Przy większym kącie zbyt mocno włączają się do pracy mięśnie naramienne, co w sposób znaczny ogranicza pracę, a zatem i rozwój, górnych części mięśni klatki piersiowej.
Zobacz cały artykuł | 2090 bajtów więcej | Komentarze

Zbyt płaskie bicepsy

Ćwiczenie likwidujące wadę: Unoszenie przedramienia za sztangielką siedząc (łokieć oparty o wewnętrzną część uda). Przyjmując pozycję wyjściową tułów cofamy nieco do tyłu, tak aby górna część ręki wykonującej ćwiczenie (od barku do łokcia) była ustawiona do podłogi pod kątem 70-80 stopni. Z pozycji wyjściowej (sztangielka opuszczona) sztangielkę unosimy do góry, napinając przy tym coraz mocniej biceps.
Zobacz cały artykuł | 1363 bajtów więcej | Komentarze

Zbyt krótkie bicepsy

Praktycznie każdy z nas ma wady budowy. Nawet Ci, którzy na pierwszy rzut oka wydają się nam idealnie zbudowani, w zdecydowanej większości wypadków takimi nie są. Nic więc dziwnego, że większość osób, których dotyczy ten problem, szuka sposobu naprawienia go. Osoby trenujące kulturystykę są w o tyle lepszej sytuacji, że właściwie dobrane ćwiczenia siłowe w wielu wypadkach mogą zlikwidować określoną wadę budowy.
Zobacz cały artykuł | 1843 bajtów więcej | Komentarze

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Dieta na masę 100 kg - Diety na masę
10 porad żywieniowych podczas odchudzania - Odżywianie w kulturystyce
Ramiona - symbol sylwetki - Porady dla początkujących
Węglowodanowe proporcje - Ciekawostki
Ruch kontrolowany - Porady dla początkujących
Trenowanie brzucha - Ćwiczenia na brzuch
Design by: XOOPS UI/UX Team