Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Dieta na rzeźbę

Jak stracić tkankę tłuszczową jednocześnie budując mięśnie?

Aby stracić tkankę tłuszczową i jednocześnie budować mięśnie musisz ograniczyć liczbę kalorii nie poświęcając jednocześnie wartości odżywczych. Określenie pożądanego poziomu kalorycznego jest stosunkowo proste. Ogólnie rzecz biorąc, musisz pomnożyć wagę swojego ciała przez 2,2 i następnie przez 10,11 lub 12 (odpowiednio dla wolnego, umiarkowanego lub szybkiego metabolizmu), aby określić liczbę kalorii, które powinieneś spożyć w ciągu jednego dnia. Jeśli masz tylko trochę tkanki tłuszczowej do zgubienia i chcesz się bardziej skoncentrować na budowaniu mięśni, powinieneś swoją wagę pomnożyć przez 2,2 x 13.
Zobacz cały artykuł | 4289 bajtów więcej | Komentarze

3 sposoby na pozbycie się tłuszczu z organizmu

Najszybszą metodą na poprawienie sylwetki w krótkim czasie wcale nie jest trening do upadłego i nabieranie masy - dużo lepsze rezultaty daje spalenie zbędnego tłuszczu. Zgubienie brzuszka, wąska talia, naturalnie poszerzają górne partie ciała i sprawiają, że całość sylwetki poprawia się. Niestety, spalanie tłuszczu nie jest łatwe, a proces utrudnia jeszcze zbyt wiele porad i sposobów na odchudzanie. Dostępnych jest tak dużo preparatów, przyrządów i programów, że odnalezienie najlepszego sposobu zajmuje dużo czasu i bywa frustrujące. Większość ludzi niepotrzebnie jednak komplikuje sobie sprawę - w gruncie rzeczy spalanie tłuszczu nie jest takie trudne.
Zobacz cały artykuł | 6142 bajtów więcej | Komentarze

Jak się odżywiać żeby schudnąć?

W dzisiejszych czasach ludzie obawiają się napadów terrorystycznych, katastrof, albo huraganów. Tymczasem z dnia na dzień, zabija nas zwykłe jedzenie. Najbardziej popularne produkty spożywcze są najczęściej tak skonstruowane, że powodują tycie. Przeczytaj jak się odżywiać aby osiągnąć wymarzoną sylwetkę.
Zobacz cały artykuł | 2676 bajtów więcej | Komentarze

Dieta ABS

Kiedy myślimy o sześciopaku na brzuchu, wyobraźnia podsuwa nam obraz aktorów i modeli z okładek magazynów i reklam bielizny. Później włącza się cyniczna strona naszych umysłów, która "rozszyfrowuje" sekret ich wspaniałej muskulatury, podsuwając "odpowiednie" wyjaśnienia: drakońskie diety, wyczerpujące głodówki, mordercze treningi... W rezultacie dochodzisz do wniosku, że prędzej zdobędziesz Mount Everest w kąpielówkach niż dorobisz się płaskiego brzucha.
Zobacz cały artykuł | 8616 bajtów więcej | Komentarze

Dieta na rzeźbę - 85kg 1700kcal

Przedstawiamy dietę redukcyjną dla osoby ważącej mniej więcej 85 kilogramów. Dzięki tej diecie możesz pozbyć się zbędnego tłuszczu, tak aby twoje mięśnie były bardziej widoczne. Jeżeli skorzystasz z naszej diety dostarczysz swojemu organizmowi około 1700 kalorii dziennie.
Zobacz cały artykuł | 1122 bajtów więcej | 2 komentarzy

Dieta na rzeźbę - 70kg 1400kcal

Przedstawiamy dietę redukcyjną dla osoby ważącej mniej więcej 70 kilogramów. Dzięki tej diecie możesz pozbyć się zbędnego tłuszczu, tak aby twoje mięśnie były bardziej widoczne. Jeżeli skorzystasz z naszej diety dostarczysz swojemu organizmowi około 1400 kalorii dziennie.
Zobacz cały artykuł | 1120 bajtów więcej | 1 komentarz

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Jak zbudować mega przedramiona! - Trening w kulturystyce
Właściwy ryż - Odżywianie w kulturystyce
53 sposoby na poprawienie sylwetki - Porady dla początkujących
Kulturystyka a wzrost - Ciekawostki kulturystyczne
Sexy sylwetka - Porady dla początkujących
15 sposobów na jeszcze lepszy trening - Porady dla początkujących
Od chuderlaka do olbrzyma - Porady mistrzów kulturystyki
Zalety i mity treningu siłowego - Porady dla początkujących
Dieta na masę 52 kg - Diety na masę
Dobrodziejstwo dla człowieka - woda - Odżywianie w kulturystyce
Witamina E jest dobra dla mięśni - Odżywianie w kulturystyce

Plany treningowe i dietetyczne