Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Ćwiczenia dla każdego

Rolki - najlepszy towarzysz na ciepłe dni!

Jazda na rolkach to niepozorna rozrywka, która ma wiele zalet – może podziałać dobroczynnie na ciało każdego człowieka, niezależnie od jego płci, a także wieku. Regularne, rekreacyjne przejażdżki na rolkach mogą jednak przypaść do gustu zwłaszcza paniom: które często szukają nietrudnych i przyjemnych sposobów na to, by utrzymać ciało w dobrej formie i zadbać o zgrabną sylwetkę, a po dniu pełnym zmartwień i załatwień chciałyby się skutecznie odprężyć i zrelaksować.
Zobacz cały artykuł | 2783 bajtów więcej | 1 komentarz

Ćwiczenia rozgrzewkowe i wychładzające

Dla zwiększenia cyrkulacji krwi i lepszego przygotowania organizmu do treningu podstawowego można - po wykonaniu pięciu ćwiczeń rozciągających - wykonać jeszcze kilka innych ćwiczeń. Pierwszym z nich jest bieg w miejscu lub skakanie na skakance. Można także robić pompki, przysiady bez obciążenia lub podskoki z rozkrokiem. Na rozgrzewkę nie należy przeznaczać więcej czasu niż 5 do 10 minut, gdyż trzeba oszczędzać energię na trening podstawowy.
Zobacz cały artykuł | 3578 bajtów więcej | Komentarze

Trening w domowych warunkach

Brak czasu. To najpopularniejsza wymówka, aby nie wykonywać ćwiczeń. Jednym z celów tej strony to obalenie wielu mitów dotyczących siłowni. Nie musisz mieć dostępu do w pełni wyposażonej sali treningowej i dysponować 2 godzinami dziennie, aby wykonać poprawny i efektywny trening.
Zobacz cały artykuł | 3142 bajtów więcej | 2 komentarzy

Ćwiczenia relaksacyjne w pracy

Plecy. Wyciągnij ręce nad głowę i udawaj że używasz ich do wspinania się po drabinie. Wolno i rytmicznie rób to przez dziesięć sekund. Potem rozluźnij się. Patrz prosto przed siebie siedząc wciąż na brzegu krzesła. Jednocześnie powoli i ostrożnie wykonaj skręt w prawo tak daleko jak możesz próbując chwycić oparcie krzesła...
Zobacz cały artykuł | 2192 bajtów więcej | Komentarze

Trening, ćwiczenia w basenie

Smukłe biodra, uda, łydki - woda masuje i modeluje ciało! Oprzyj się o brzeg basenu, druga rękę połóż na biodrze. Prosta nogę unieś w bok do wysokości talii i opuść. Powtórz 10 razy, następnie zrób 10 takich samych wymachów w druga stronę.
Zobacz cały artykuł | 1050 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na szpagat

Stajesz w szerokim rozkroku, pochylasz tułów do przodu opierając dłonie na podłodze. Wyciągasz proste ręce jak najdalej do przodu i jednocześnie pchasz biodra do tyłu. Zadbaj, aby plecy były proste (nie garb się! ) Ćwiczenie to można trochę zmienić dodając pompki.
Zobacz cały artykuł | 4754 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia do szpagatu

Przechodzimy do ćwiczenia prowadzącego do szpagatu bocznego, spokojnie rozjeżdżasz nogi na boki, powoli i z umiarem. Nie chodzi tu o to, żeby było jak najszerzej bo to ćwiczenie izometryczne i polega na napinaniu mięśni. napinasz mięśnie tak jakbyś chciał(a) zwęzić nogi (nogi pozostają w tej samej pozycji), czyli izometrycznie ściskasz uda ale nie poruszając nogami.
Zobacz cały artykuł | 5297 bajtów więcej | Komentarze

Trening na szpagat

Poradnik ten powstał zarówno dla osób trenujących już różne sporty oraz dla osób które by chciały zacząć od solidnej podstawy. Umiejętność wykonywania szpagatu jest bardzo przydatna, wiąże się bowiem z niezwykłym rozciągnięciem ścięgien ud oraz uplastycznieniem nóg.
Zobacz cały artykuł | 42060 bajtów więcej | 1 komentarz

Ćwiczenia relaksacyjne

Relaksacja to jedna z metod często stosowana w pracy terapeutycznej przez pedagogów, psychologów no i nas nauczycieli wychowania fizycznego, ponieważ ćwiczenia mają zbawienny wpływ nie tylko na ciało, ale również na psychikę i dobre samopoczucie.
Zobacz cały artykuł | 9997 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia relaksacyjne 2

Odciągnij ramiona jak najdalej do tyłu, a potem przenieś do przodu i zwróć do wewnątrz. Następnie wzrusz ramionami unosząc je jak najwyżej. Trzymaj głowę zupełnie nieruchomo i spróbuj dosięgnąć ramionami uszu. Pewnie Ci się nie uda, ale mimo wszystko spróbuj. Potem rozluźnij ramiona.
Zobacz cały artykuł | 3711 bajtów więcej | Komentarze
(1) 2 3 4 »

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Plan treningowy dla doświadczonych - Porady dla zaawansowanych
Duża garść porad dla początkujących - Porady dla początkujących
Dieta na masę 72 kg - Diety na masę
Trening karku - Trening w kulturystyce
Więzienna kulturystyka - Ciekawostki kulturystyczne
Jak zwiększyć testosteron? - Porady dla początkujących
Trening Ramion - Armagedon - Trening w kulturystyce
Dieta na masę 76 kg - Diety na masę
Błędy Treningowe i Dietetyczne - Trening w kulturystyce
Jedno ćwiczenie w 10 seriach - Chris Duffy - Porady mistrzów kulturystyki
Jak zostać zawodnkiem? - Porady dla zaawansowanych
Glikogen a intensywność ćwiczeń - Ciekawostki kulturystyczne

Plany treningowe i dietetyczne